בכל שבוע עולים לרשת עשרות סרטונים קצרים בכל מיני נושאים, החל מפוליטיקה ועד חיות משונות. אספנו את המיטב של השבוע, והרי הם לפניכם:

 

1. בר רפאלי אצל ג'יי לנו

 

הדוגמנית הבינלאומית שלנו ממשיכה לפדות את הצ'קים מהופעתה בפרסומת של גו דאדי בסופרבול, והפעם היא מגיעה למאחורי הקלעים של ג'יי לנו, שתוהה בקול רם, אם הוא והיא יכולים לשחזר את הנשיקה המפורסמת.

 

צפו בנשיקה:

 

 

 

2. דורקס

 

חברת הקונדומים יצאה בפרסומת מצחיקה ויעילה במיוחד, המתארת כיצד כל אחד, בכל מקום, בכל שעה, יכול לקבל קונדום לשימוש במצב חירום.

 

צפו בפרסומת:

 

 

 

3. תינוק הגנגאם סטייל

 

משפחה שנוסעת ברכב עם תינוק ישן זה מחזה מוכר וידוע, גם ילדים שיודעים מילים של שירים זה לא חדש, אבל התינוק שישן במושב הבטיחות שלו באוטו, ומתעורר באמוק לתוך ריקוד פראי של השיר הכי מפורסם בשנה האחרונה - את זה עוד לא ראינו.

 

צפו בתינוק המתעורר:

 

 

 

4. קולקציית אביב קיץ 2013 של לנוון:

 

בית האופנה הצרפתי הותיק, עבר בשנים האחרונות מתיחת פנים עם כניסתו של אלבר אלבז לתפקיד המעצב הראשי, שמפיח רוח חיים, הומור והרבה צבע במותג הנודע. קמפיין אביב קיץ  2013 מתחיל כמו כל קמפיין, אך תוך כדי, אלבז עולה על המסך בסקייפ, ו"מפריע" לנו לצפות בדגמים.

 

צפו בקמפיין:

 

 

 

5. דיוויד בקהאם בתחתונים:

 

H&M שיחררו אתמול את הסרטון החדש שלהם לקולקציית תחתוני הגברים בכיכובו של הכדורגלן דיוויד בקהאם, בפרסומת שהיא פשוט שיר הלל לגוף הגברי (כשהגוף הגברי נראה ככה). וגם לתחתונים. פשוט תסתכלו בעצמכם. אה, וגיא ריצ'י ביים. רק שתדעו.

 

בקהאם מתפשט: