סופיה ורגרה, הכוכבת עם המבטא הכי בולט בטלוויזיה כיום, היא גם הכוכבת הכי מרוויחה לשנת 2012, לפי מגזין פורבס. סופיה ורגרה, שפרצה לחיינו לחיינו בסערה לפני ארבע שנים, בתור אשתו של אד אוניל, גלוריה פריצ'ט בקומדיה "משפחה מודרנית", מרוויחה כיום 19 מיליון דולר לשנה (מחסויות ופרסומות), וממש לא מתכוונת להתנצל על סנט.

 

לגיליון ה"shape" של חודש אפריל של ווג (על השער שלו מצולמת הגברת הראשונה, מישל אובמה) התראיינה ורגרה בעלת גזרת שעון החול המפורסמת, וכמו תמיד בראיונות, דיברה בפתיחות אין סופית על חייה.

 

זה התחיל מכך שעוד לפני שהתיישבה לאכול, כבר הבהירה למראיין כי היא מאוד מקפידה עכשיו על מה שהיא אוכלת, כי היא באמצע תהליך של הקפאת ביציות ולוקחת כדורי הורמונים וזריקות (בגילה, 40, כך היא מספרת, כדי להוציא ממנה כמה שיותר ביציות איכותיות, היא חייבת לעבור טיפולים הורמונליים מפרכים), ועד לדבר על מידת החזייה שלה, והאתגר למצוא בגדים שהולמים את מידותיה.

 

סופיה ורגרה בצילום למגזין ווג

מתוך אתר ווג. צלם: Mikael Jansson

 

לא רק לנמוכות: גם סופיה ורגרה מתקנת את כל הבגדים

מי שהתגלתה בגיל 17 בביקיני על חוף הים בפרסומת לפפסי, עושה היום קריירה בארה"ב מהחמוקיים המאוד מפורסמים שלה. אולם, סופיה ורגרה מבקשת להבהיר כי לא כל הנוצץ זהב, ולא כל מה שרואים בטלוויזיה, הוא באמת נכון. "הסוד לגזרה החטובה שלי היא התפירה של הבגדים. אני מוציאה יותר כסף על תיקונים וחייטים מאשר על הבגדים עצמם".

 

בנוסף, היא מבהירה כי השמלות הצמודות וחובקות הגזרה, הן לא פחות מאשר שריון שעובד עבורה ועבור הגוף שלה. "אני בת 40. עשיתי ילד אחד כבר ומידת החזה שלי היא 32F. הבגדים שאני בוחרת צריכים להיות חזקים, אלסטים ואפילו קשיחים, כדי להרים את כל הסיפור הזה. ומאחר והציצי שלי עדיין אמיתי, הוא צריך תמיכה רבה".

 

שיהיה ברור, ורגרה לא מתלוננת על נתוניה הטבעיים ועל מה שאלוהים חנן אותה, אבל היא מבקשת להבהיר כי היא לא פשוט בוחרת חולצה וג'ינס ויוצאת החוצה. "אני לא אומרת שהמידות שלי לא טובות, הן פשוט לא קלות. אני אף פעם לא יכולה סתם ללבוש משהו, ותמיד צריכה לקחת הכל לתופר".

 

צפו בסרטון מאחורי הקלעים של הראיון עם סופיה ורגרה:

 

 

בסרטון מאחורי הקלעים שפורסם, מודה ורגרה כי כמו כל אישה אחרת, גם היא לא קמה בבוקר ומרגישה סקסית, אלא כשהיא מאופרת למישעי, שערה עשוי והיא עולה על שמלות צמודות ועקבים גבוהים, או אז, היא מרגישה במיטבה.