מגזין סטאר חישב ודירג את 20 הסלבריטאים הכי שנואים בהוליווד, והתוצאות נעות המפורסמים הצפויים, שהיינו יכולים לנחש לבד שיופיעו ברשימה, ובין אילו שהימצאותם ברשימה תמוהה ביותר.

 

לדוגמא, בין השמות הצפויים ברשימה, נמצא כריס בראון (במקום ה-20), שמאז שתקף, היכה וחנק את זוגתו דאז, ריהאנה, מככב בכל רשימה דומה בעולם. אמנם עברו מאז יותר מ-4 שנים, והוא וריהאנה כבר חזרו אחד לזרועות השניה, אך הכתם על בראון לא יימחה לעולם, ועד היום אף אחד לא מבין למה ריהאנה חזרה אליו.

 

עוד שמות צפויים ברשימת השנואים של הוליווד הם אלו שבגידתם בבן הזוג נודעה בפרהסיה, ביניהם ג'סי ג'יימס (מקום 19) שבגד בסנדרה בולוק, אשטון קוצ'ר (מקום 13) שבגד בדמי מור, ליאן ריימס (מקום 12) שבגדה בבעלה עם אדי סייביריאן, שגם היה נשוי באותה עת וכמובן הורסות המשפחות המפורסמות ביותר בהוליווד – אנג'לינה ג'ולי (מקום 15) וקריסטן סטיוארט (מקום 2).

 

קריסטן סטיוארט - אמריקה לא שוכחת ולא סולחת

 

למרות שעברו יותר משמונה שנים מאז שנישואיהם של בראד פיט וג'ניפר אניסטון עלו על שרטון, ומעולם לא הוכח כי אנג'לינה ג'ולי היא הסיבה האמיתית לפרידה, היא עדיין נחשבת בעיניי רבים לאחראית על פירוק הזוג הכי פוטוגני באמריקה. אנג'לינה ג'ולי מואשמת גם בכך שג'ניפר אניסטון, אמריקה'ס סוויטהארט, נשארה רווקה כל-כך הרבה שנים. אולם, בעוד שג'ולי הגיעה "רק" למקום ה-15, חברתה למעמד, קריסטן סטיוארט, מככבת במקום השני והגבוה, לאחר הבגידה המאוד פומבית בבן זוגה לחיים ולסדרת "דמדומים", רוברט פטינסון.

 

הורסת המשפחות החדשה של הוליווד

איך הפכה קריסטן סטיוארט ליורשת של "מפרקת המשפחות" האולטימטיבית, אנג'לינה ג'ולי?

לכתבה המלאה

כזכור, סטיוארט ופטינסון היוו אידיאל עבור מיליוני נערות ברחבי העולם (שלא לדבר על מפיקי הסדרה שחגגו על הרומן הצעיר), אך כשהתפרסמו התמונות של קריסטן סטיוארט עם הבמאי של סרטה "שלגיה והצייד", רופרט סנדרס, בתנוחות שלא מותירות מקום לדמיון, היא הפכה בן רגע לאישה השנואה ביותר בהוליווד, כשהאצבע המאשימה מופנית אליה, למרות שהיתה רק בת 22 בעת הבגידה, וסנדרס בן 41 (ונשוי).

 

עוד ברשימה - זמרים שמצליחים לעצבן את כל העולם עם השירים שלהם: הסנסציה טיילור סוויפט (במקום ה-18) aהיא אחת הזמרות המצליחות והעשירות באמריקה והיא רק בת 23. סוויפט כנראה מצליחה לעצבן לא מעט אנשים עם הצורך הבלתי פוסק שלה באהבה והתמסדות והשירים על כל האקסים המפורסמים שלה. 

 

ג'ון מאייר (מקום 4), שנחשב לאחד הפלייבויס הגדולים בעולם ומחליף בת זוג מפורסמת מדי שבוע (ביניהן טיילור סוויפט וקייטי פרי), ג'סטין ביבר במקום ה-8 ומדונה במקום ה-7.

 

קים קרדשיאן - הרי זה ברור שהיא ברשימה

 

עוד ברשימת ה"ברורים" :

במקום ה-16, לינדזי לוהן - אין באמת צורך להרחיב, הבחורה עם הכי הרבה הרס עצמי מאז איימי ווינהאוסאן האת'וואי (מקום 9), זוכת האוסקר הטרייה, שיש על שמה קבוצה של אנשים שנקראים hatha-haters (משחק מילים על שם המשפחה שלה) ששונאים אותה בטענה שהיא צבועה מדי.

 

קים קרדשיאן ואמה, קריס ג'נר מאיישות את המקומות ה-10 וה-11. בין שונאי ריאליטי וטראש, לאנשים שלא מבינים (בצדק) איזו אמא מפרסמת את קלטת הסקס של הבת שלה רק כדי לעשות כמה מיליונים על הגב שלה, הן מן המוצדקות ברשימה.

 

השמות המפתיעים ברשימה:

במקום ה-14 נמצא מנחה הטונייט שואו, ג'יי לנו, שהיה אחד הקומיקאים האמריקאיים האהובים ביותר, אך כוכבו דעך בשנת 2009, כשעשה תרגיל מלוכלך למנחה קונאן אובראיין. ג'יי לנו הודיע על פרישתו מהגשת התכנית ועל אובראיין כמחליפו בתפקיד, אולם, במקום לפרוש באמת, לנו פשוט עבר לתכנית זהה כמעט לחלוטין לטונייט שואו, אבל עם שם אחר, ששודרה לפני הטונייט שואו. כשהרייטינג של רשת NBC ירד, הוא חזר להנחות את הטונייט שואו, ואובראיין נישאר בחוץ. מאז ועד היום הרייטינג של התכנית התדרדר לאטו והחודש הודיע לנו כי הוא יפרוש מהתפקיד באופן סופי באפריל 2014, והמחליף שלו יהיה ג'ימי פאלון.

 

עוד שם מפתיע הוא ג'ניפר לופז (מקום 3), שאנחנו לא רואים סיבה אמיתית לדירוג הגבוה שלה ברשימה. אולי זה בגלל דיווחים על התנהגות של דיווה על סט צילומים, אולי בגלל בן זוגה הצעיר שהולך איתה לכל מקום, ואולי פשוט קנאה טהורה בגזרה הבוטלישסית של הזמרת. בכל מקרה, שום דבר לא מצדיק את המיקום הגבוה. אבל כשרואים מי מככבת במקום הראשון, אולי אין באמת סיבה להתפלא על המקום השלישי של לופז.

 

 

במקום הראשון ברשימת האנשים הכי שנואים בהוליווד מככבת גווינת' פאלטרו. ושוב, מדובר בבחירה קצת תמוהה. נכון, זו אישה שבגיל 40 מתהדרת בגיזרה שרוב בנות ה-16 מוכנות לדקור עבורה, עם נישואים מאושרים (עד כמה שידוע לנו) לכריס מרטין, סולן להקת קולדפליי, שני ילדים יפים, פרס אוסקר על קריירה בסרטים וקריירה חדשה כגורו לענייני בריאות, היא בהחלט מעוררת קנאה, אבל עד כדי כך?

 

ניתן להניח כי הסיבה שגווינת' פאלטרו מככבת במקום הראשון ברשימה, קשורה לווידוי שנתנה לאחרונה, ובו סיפרה כי היא לא מכניסה פחמימות (לחמים, פסטות ואורז) הביתה, וילדיה נותרים לפעמים עם תחושת רעב. אבל בין להכניס לילדיה "ג'וקים" לראש על גזרה ותזונה ובין כריס בראון, שהיכה את זוגתו עד עילפון, קיים הבדל גדול, שנמחק בין רגע מסיבות שרירותיות מדי.