עצות דייטינג לרווקה (הנואשת) משנת 1938, הגיחו השבוע לרשת וחשפו בפניי (ועכשיו בפניכן) איך נראה עולמן של נשים שמתוארות כאומללות שלא שפר עליהן מזלן ולא הצליחו למצוא בעל ראוי. 

 

באתר הדיילי מייל אפשר היה לראות תמונות מתוך ספר הדרכה לרווקות של אותה תקופה שמפרט, בין היתר, כיצד נשים צריכות להתנהג בדייט עם גבר, אם את רוצה שהדייט הראשון יהפוך לשני ושלישי, ועם קצת מזל (ובלי הרבה שכל), גם יוביל לחתונה מאושרת. 

 

בחרתי להראות רק חלק מהעות והטיפים שניתנו לנשים באותה התקופה. אני מודה שאני בטוחה שעדיין קיימים הגברים שהיו שמחים שנשים יאמצו חלק מהעצות הללו. 

 

1. אל תשתי יותר מדי

כשאת יוצאת עם גבר לפגישה, הוא מצפה ממך לשמור על הגינותך לאורך כל הערב (תראו לי את הגבר שמתעקש שתשמרי על הגינות ואני אראה לך את ההומו בארון שרוצה "בתולה לחתונה"). משפט החוכמה שהטיפ הזה מנדב הוא "שתייה גורמת לחלק מהנשים להיראות חכמות, אבל רובן הופכות לטיפשות". 

 

 

 

2. התלבשי בחדר כדי שהוא לא יראה אותך

מסתבר, שאת צריכה לשמור על המסתורין ביניכם, ואסור שהוא יראה אותך במהלך ההתארגנות לדייט. כמו כן, אל תגרמי לבן הזוג שלך לחכות לך - היי מוכנה בזמן וקבלי אותו בחיוך. 

 

 

 

3. אל תדברי על בגדים בפגישה

אין לדבר על בגדים או לנסות לתאר את השמלה שאת לובשת לגבר שיושב לצידך בארוחת הערב. יותר מזה, תחמיאי לו ותרצי אותו בכך שתדברי על דברים שמעניינים אותו ושהוא רוצה לשוחח עליהם. 

 

 

 

4. גברים לא אוהבים נשים שמכתימות את המטפחת שלהם בליפסטיק

אל תקחי מבן זוגך את המטפחת שלו, גברים לא אוהבים שאריות של איפור על הבד. בנוסף, יש להתאפר בפרטיות - או לפחות במקום בו הוא לא יוכל לראות אותך.

 

 

 

5. אם את צריכה חזייה - תלבשי אותה

כמה נחמד מצידם, הם נכנסים לך גם לתחום ההלבשה התחתונה: אם את צריכה חזייה, אל תשכחי ללבוש אותה, אל תמשכי במחוך שלך כל הזמן והכי חשוב - שימי לב שהגרביונים שלך לא מקומטים!

מה שמעציב הוא שגם היום, כשמגישת חדשות מתוודה שפעם או פעמיים הגישה בלי חזייה - היא מפוטרת.

 

 

 

6. גברים לא אוהבים נשים מופקרות

התרגום לא חד משמעי בעצה הזו, ונע איפשהו בין "נשים שלא שמות לב" ל"נשים מופקרות", אבל המסר ברור - כשאתם רוקדים, אל תדברי. הוא רוצה לרקוד, לא לשמוע אותך מפטפטת על הא או דא.

 

 

 

7. אל תהיי ידידותית מדי אל בן זוגך

אל תגעי או תלטפי את בן זוגך בפומבי. כל הפגנת חיבה היא בטעם רע ולרוב, תבייש או תביך אותו. 

 

 

 

8. אל תהיי רגשנית מדי

ואל תנסי לגרום לו להגיד לך משהו שהוא לא רוצה להגיד לגבי הרגשות שלו. גברים לא אוהבים דמעות. במיוחד לא במקומות ציבוריים.