אתמול פורסם כי רשת האופנה "עונות" נפרדת מהפרזנטורית שלה ב-8 העונות האחרונות, מרינה מקסימיליאן בלומין. בלומין נבחרה להיות הפנים של הרשת למידות גדולות לפני יותר מ-3 שנים, כשמשקלה היה כמעט 30 קילו יותר והיא התהדרה במידה 46. או אז, לא היה ספק כי היא מייצגת נאמנה את ערכי הרשת - היא צעירה, סקסית, שופעת וכמובן -פלאס סייז.

 

אולם, בשנה האחרונה ירדה בלומין במשקל בצורה דרסטית, וכיום, היא לובשת בגדים במידה שהרשת אותה היתה אמורה לייצג אפילו לא מחזיקה (מידה 38). 

 

תגובות הצרכניות לא איחרו להגיע ובטור שכתבה הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' לאון לייף לפני כשבועיים, היא תיארה את הזעם כצרכנית, כלפי הבחירה של הרשת: "כשאני צופה בפרסומת החדשה של עונות ורואה את מרינה הרזה מדגמנת את הקולקציה החדשה, אני נמלאת כעס. בשיעור ראשון בשיווק ופרסום לומדים ש'אוכלים עם העיניים' או בתרגום פשוט -'תמונה אחת שווה 1000 מילים'. ולכן, רבותיי קברניטי הרשת, הרשו לי לומר לכם שנכשלתם. הקטלוג שלכם אמור לשמש אותי, קונה במידה 48, לראות משהו על הדוגמנית (שאמורה לייצג אותי), ולרצות להיראות כמוה. אבל כשרואים בתמונה אישה רזה, שלא נאבקת עם בטן משתפלת, ירכיים רחבות ותחת ישראלי, לובשת סקיני ג'ינס עם החולצה מתוחה בתוך המכנסיים – תאמינו לי שאישה שמנה לא תעיז להצביע בכלל על הלוק הזה ולבקש את הפריטים מהמוכרת. לקוחה שנכנסת לעונות ורוצה לקנות משהו שהיא ראתה בקטלוג, תתבאס בן רגע, בין אם היא מידה 44 או אפילו 50, כשהיא תראה איך הוא מונח עליה, לעומת על מרינה. ולקוחה מבואסת היא לא לקוחה משלמת".

 

רחמילביץ', כמו קונות רבות שהגיבו בפייסבוק של החברה, הסבירה כי בחירה בפרזנטורית שלא מייצגת נאמנה את קהל הלקוחות של עונות, יוצרת מצג שווא, ואף גורמת להן לחשוב שיש מי המתבייש לקרוא להן לקוחות שלו, למרות שאת כספן - אין לו בעיה לקחת.

 

אתמול, בתכנית של גיא פינס, אף התייחסו לטור של גאלה, והכריזו על המחאה ברשת כאחת הסיבות לפרידה העסקית בין הפרזנטורית לרשת.

 

צפו בקטע מתוך התכנית של גיא פינס, החל מדקה 4:20:

 

 

 

רשת "עונות" פרסמה אתמול את ההודעה הבאה:

"אנו מודים למרינה על 8 עונות נפלאות ומוצלחות יחד, שמחים בבחירתנו בה כפרזנטורית של המותג ועל תרומתה להצלחת החברה ומאחלים לה דרך צלחה בהמשך".

 

לפי הפרסומים, הבחירה החדשה של עונות כפרזנטורית המותג היא הדוגמנית לשעבר מיכאלה ברקו. "הבחירה במיכאלה ברקו נעשתה כחלק מתהליכי הצמיחה וההתרחבות של החברה. מיכאלה מייצגת עבורנו את האישה האידיאלית, היפה, המוצלחת ובעלת בטחון עצמי, זאת המצליחה לנהל בית לתפארת וכן לתפעל קריירה במקביל. אישה שמחייכת לעולם כדרך חיים, וסוחפת אחריה את הסובבים אותה. ועל כן, מיכאלה נמצאת בהלימה לאישיות המותג ומודל הזדהות לנשים רבות".