לפני 9 חודשים ילדתי. וכן, גם לי זה נראה כמו זמן סביר להוריד את כל המשקל שהעליתי בזמן ההיריון, אבל אתם יודעים ? תוכניות לחוד ומציאות לחוד.

 

כבר הרבה זמן שאני רוצה לעשות עם עצמי משהו שיעזור לי להוריד את שבעת הקילוגרמים שתקועים לי מאז הלידה ומתעקשים לעזוב.  הייתי בפגישות בחדרי כושר, אבל כמובן שלא יצא מזה כלום.כבר כמה חודשים אני מנסה למצוא זמן לחזור לזומבה שעשיתי לפני ההיריון, אבל כל פעם יש לי משהו אחר, ואם אין לי כלום אז אני סתם עייפה.

כשכל היום אני צריכה להעסיק שני ילדים, אין פלא שכשמגיע הערב אני כבר גמורה וכל מה שבא לי לעשות זה לרבוץ בספה ולהרדם (עד שאחד מהקטנים יעיר אותי בלילה...).

 

בהתחלה, כשחברות היו מתקשרות אלי ושואלות אותי אם בא לי להצטרף אליהן להליכה, הייתי מתחמקת. עכשיו אני פשוט עונה ישירות: אני עצלנית. אז עם הזמן כבר הבנתי ? כנראה שבספורט זה לא ילך. לכן כל מה שנותר לי לעשות זה לשמור על תזונה נכונה. מתוקף התמכרותי למתוקים בכלל, ולשוקולד בפרט, אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה קשה לי לסגור את הפה. לכן, כבר התחלתי לחשוב שמדובר במלחמה אבודה מראש.  

 

ואז זה הגיע -  הפניה להכנס לפרוייקט נסיוני עם קפה שיגרום לי לתחושת שובע

אדיר! הרי אני גם ככה שותה כשלוש- ארבע כוסות קפה ביום, אז מה אכפת לי לשתות קפה שגם יגרום לי לשובע? מיד אישרתי השתתפות בלי לחשוב פעמיים!

 

רק אחרי זה התחלתי לחשוב שאולי זה לא בריא,  הרי לא בא לי עכשיו להתעסק עם דברים שיפגעו בי בטווח הרחוק. לכן ביררתי היטב ונאמר לי כי מבחינה בריאותית אין שום בעיה, הקפה הוא פשוט בתוספת סיבים תזונתיים אשר גורמים לתחושת השובע

מלבד לכך, מדובר במוצר של עלית ואפילו מירי בלקין (ההיא שלא חסה) לוקחת חלק בפרויקט, כך שיש לו גב בטוח.

 

אומנם בעלי קצת סקפטי, אבל אני מוכנה לנסות. אם זה מה שיוריד ממני את המתנחלים הלא קרואים מבלי שאצטרך לדדות לחדר הכושר - אני בפנים!

אז יאללה, הולכים על זה! שלחו אלי את הקפה ונראה מה יקרה.

 

מבטיחה לעדכן!

קארין