יוגב זורע (42) הוא בדיוק מסוג האנשים שאני תמיד כל כך נהנית להציג כדוגמא. למה דווקא הוא? לפני עשר שנים נכנס לאולם בחור צעיר, גדול, שמן עם שיער מתולתל, מפוזר וארוך. כשאני נזכרת בו היום, אני לא מאמינה שמדובר באותו אדם ששוקל 30 קילו פחות. יוגב שומר על הירידה הזו כבר עשר שנים ובעיני הוא פשוט חתיך הורס.

 

יוגב, לפני השינוי הגדול

 

השינוי האמיתי של יוגב לא בא לידי ביטוי רק במראה החיצוני. מדובר באדם שמהרגע שהחליט להוריד במשקל הוא גם קיבל החלטה להגשים את כל חלומות הילדות שלו. היום יוגב רוקד בלהקת הפלמנקו הישראלית, חבר בשתי להקות רוק שהקים בעצמו ובאחת מהן הוא מככב כסולן. הוא בעל משרד פרסום מצליח, רוכב על אופניים בזמנו הפנוי וגם נשוי לדיקלה ואב לשתי בנות ובן.

 

 

יוגב, היום

 

דיקלה, אשתו היא ללא ספק חלק גדול מההצלחה שלו. מדובר באישה רזה מאוד אבל בעלת הבנה והכלה גדולים במיוחד. למרות כל המחמאות, חשוב לציין שדווקא עכשיו, עשר שנים אחרי הירידה הגדולה במשקל יוגב מרגיש שקשה לו. הוא מתוסכל מהדיאטה ולכן אני יושבת לו בתוך הצלחת יותר מתמיד.

 

המסגרת הקבועה של המפגשים והשקילה השבועית נותנים לו כוח להמשיך. מבחינתי, אין סיכוי שיפול ולו בגלל האחריות שלו כלפי אותם חברים שהוא סוחב למפגשים כל שבוע כדי שגם הם יעשו דיאטה. הוא דואג לעצמו אבל גם לאחרים.

 

בתור מי שמסתכלת מהצד ופוגשת אנשים שנמצאים בתהליך הרזיה על בסיס יומיומי, לא יוצא לפגוש  הרבה אנשים כל כך נחושים כמו יוגב. לקיחת האחריות שלו מבחירה על איכות החיים שלו היא מודל לחיקוי. גם כשהוא עולה במשקל הוא לוקח אחריות. הוא לא מקטר ומופתע. הוא מבין שהדברים תלויים בו. הוא הופך את הכל לחיובי כולל השמירה על המסגרת על הדיאטה.

 

אני יכולה להגיד שהוא בדיוק הדוגמא לאנשים שירדו לפני עשר שנים כ 30 קילו. החוכמה היא לא רק לרדת במשקל אלא גם לשמור על המשקל החדש לאורך זמן ובעצם לכל החיים. העיסוק בספורט, הוצאת האנרגיה וההתנהלות עם האוכל מאוד חשובים ובעיניי הופכים קלים יותר בזכות המסגרת שמוכיחה כל פעם מחדש כמה היא חשובה והכרחית. 

 

בואו לשמוע את יוגב מספר את הסיפור בעצמו : http://www.miribelkin.co.il/VideoPage.aspx?id=8