איך הכל התחיל?

שיר נדלר בן דוד עסקה כ8 שנים בתחום השיווק בארגון גדול.במסגרת תפקידה בתחום נחשפה למערכים תקציביים וכך לתחום הפיננסי כולו. בנקודה מסוימת בחיים במהלך התפקיד השיווקי הבינה שיר שכל התחום הזה,שרובנו לא מצליחים להתחבר או להבין אותו זה בדיוק התחום שלה. הדבר הזה שגורם לה לחייך כל בוקר ורצון להתחיל כבר עוד יום עבודה,דבר שנמצא ברשימת המשאלות של כל אחת ואחת מאיתנו.

אהבתה המתפתחת לתחום הפיננסי קידמה אותה ללימודי הנהלת חשבונות ומשם המשיכה לצמוח.

 

עוד מהטיפים של שיר:

·         פתיחת עסק

·         החזר מס בהחלט יכול לממן את החופשה הבאה שלכם

·         סוף שנת המס מתקרב : 5 דברים שתרצה שיועץ המס יעשה בשבילך

·         עוסק מורשה או עוסק פטור?

·         פתרונות איך להציל את העסק שלכם

 

שיר נדלר בן דוד יועצת מס מוסמכת

שיר נכנסה לתחום יעוץ המס וכיום מתחזקת עסק בצורה שוטפת ומצליחה,מעסיקה עובדים ומשמרת שיתופי פעולה עם רבים מרואי החשבון המוכרים בתחום.

חלק מהייחודיות של שיר כיועצת מס,דבר שמבדל אותה מהרבה כמוה, זו העובדה שמרוב שהתחום הוא חלק ממנה היא חיה אותו,הולכת לישון איתו,אוכלת איתו ומתעוררת בבוקר-תמיד נשארת מעודכנת בשינויים ותיקונים בחוק,מעדכנת בהתאם את לקוחותיה,לומדת מיסים,קוראת המון פסקי דין,מנתחת מקרים וכך מייעצת ללקוחותיה בצורה האמינה ביותר והמקצועית ביותר.

בזכות כל הידע שרכשה ועדיין רוכשת מצליחה לבטל ללקוחותיה קנסות ומשתדלת להוציא את הצדק לאור בכל מקרה שהוא.

מעבר לזה שרכשה את הידע האדיר בכל הקשור למיסוי,החליטה שיר לבדל את עצמה וניגשה לבחינות בנושא חוק הביטוח הלאומי על מנת לייצג את לקוחותיה גם מול ביטוח לאומי וכמובן שגם אותן עברה בהצלחה.

ואם כל זה לא הספיק,גולת הכותרת של שיר

היא בניית תוכנית עסקית –שיווקית ללקוח. רואי חשבון בדרך כלל לא מתייחסים לפן השיווקי ובצדק-מה זה קשור לתחום שלהם?! שיר כן! וזה חשוב לה מאוד,מעצם עבודתה בתחום השיווק יכולה לספק את כל הכלים ולשלב את התוכנית בפן הכלכלי ובפן השיווקי וכך בעצם ליצור תמונה שלמה ללקוח ולהגדיל פלאים את סיכויי הצלחת העסק.

מה זה אומר בעצם מבחינתה?

 שיר מלווה את העסק מהקמתו במשך כל התהליך,ממקדת את העסק ע"י התוכנית העסקית-שיווקית שבנתה עבורו בהתאם לצרכיו וככה מצליחה לקדם את הלקוח ולצעוד איתו קדימה ע"י הממצאים שמתגלים מהדוחות המדויקים שמנפיקה וממעקב צמוד אחר הוצאות והכנסות העסק. כך,עסק שעוקב אחר התוכנית העסקית שנבנתה לו יכול להכפיל ולשלש את הכנסותיו מדי חודש.

 

 

 

קהל לקוחותיה של שיר מתחלק למספר סוגים:

עצמאים-עוסק פטור\מורשה

חברות

שכירים

את העצמאים והחברות משרתת בכך שגורמת להם לשלם כמה שפחות לשירותי המס ולעשות ניהול ספרים נכון ותקין.

 ומבצעת החזרי מס לשכירים

במשך כל השיחה עם שיר הדהדה בנו המחשבה של איך זה להיות אישה בתחום שרובו גברים,כך לפחות נראה מהצד?

שיר כלל לא הסכימה עם האמירה הזו ואפילו האירה את עיני כי מרבית רואי החשבון הן בעצם נשים,מי שפתחה אותה לעולם הזה,לימדה וליוותה אותה הייתה אישה מוצלחת להפליא ומוכשרת בתחומה.

שורתה התחתונה של שיר היא שלא הרגישה מעולם יחס שונה מעצם היותה אישה ושכל אדם שישקיע,ירצה מבפנים ויאהב את מה שהוא עושה- יצליח!  בלי קשר למין.

 

חשוב לדעת:

שיר היא יועצת מס מוסמכת וכך גם נוהגת עם לקוחותיה-מייעצת להם ולא כופה עליהם. בסופו של דבר הלקוח יחליט אם נראה לו או לא גם אם החלטתו סותרת את הייעוץ שקיבל. היא מרגישה שחובתה היא לתת את הייעוץ האמין והמקצועי ביותר  ומשם זו בחירת הלקוח.

ליצירת קשר וקביעת פגישה:

שיר נדלר בן דוד

050-8356305

 

להשארת פרטים ויצירת קשר