לפני שבוע בדיוק נערכה תצוגת האופנה של קסטרו לקיץ 2014 ולכן היום, כפי שהמעמד מחייב, מגיעה התצוגה של הרשת שמבקשת לנשוף בעורפה – רנואר. עם זאת, ובניגוד למה שניתן היה לחשוב, רנואר דווקא לא הציגו את קולקציית הקיץ הרגילה שלהם, שמן הסתם כוללת אינטרפרטציות לטרנדים הלוהטים כרגע על פי ריהאנה ומעריצותיה. לשם השינוי וההפתעה, חברת האופנה בחרה להציג הפעם קולקציית קפסולה ייחודית, העונה לשם Renuar Runway, שלא נהגתה על פי תמונות ממגזינים וממסלולים, אלא על פי השראה עצמאית לגמרי ואפילו מקורית – השילוב בין האורבניות לטבע כפי שהוא משתקף מערים שהתרוקנו או ננטשו (כמו דטריוט או צ'רנוביל).

 

עוד באון לייף

 

אבל לא כאן מסתיימת ההפתעה, אלא דווקא במבחן התוצאה: "לא רע בכלל ואפילו טוב" - זה הציון שקיבלה הקולקציה על ידינו, ובהתחשב בעובדה שבאנו עם ים של גאווה ונהרות של דעות קדומות, הרי שמדובר, רבותיי, במהפך.  

 

אומנם הקולקציה החדשה תיכנס החל מחודש מרץ וגם אז בהדרגתיות ולא לכל הסניפים, אבל עדיין כדאי לסמן פריטים נחשקים במיוחד, שכן הם יוצאו במהדורה מוגבלת בלבד. אז הכינו דף ועט, או את מקשי הקופי פייסט, וסמנו את מה שכדאי לרכוש ואת מה שעדיף להשאיר בחנויות.  

 

עדיף לוותר

 

צילום: סטודיו לם וליץ

 

* חליפת ליים אינטראקט שגם היא מורכבת מאותם מכנסיים מוצלחים (רק עם דוגמה בפרחוניות לימונית) וגופייה עם חיתוך באזור החזה שיוצר מחשוף מעניין. על הבובה נראית הגופייה עם כמו פריט עם פוטנציאל ללוק אדג'י, אבל בפועל מדובר בבגד מסוכן שאותו עשרות קים קרדשיאן וואנבי'ז ינצלו על מנת להראות את המחשוף. עדיף לוותר, בייחוד אם יש לך חזה גדול ואת לא מעוניינת ליפול למראה זול.

 

 

צילום: סטודיו לם וליץ

 

* חולצת רשת לגברים עם צווארון ששוב מראה לנו את מה שאין לנו שום רצון לראות, בטח שלא ברחוב. גם ככה צפוי לנו שיטפון של צרפתים בבגדי ים בדרך לחוף, למה להוסיף חטא על פשע?

 

 

צילום: סטודיו לם וליץ

 

* מכנסיים בנייבי מבד ניילון. דווקא הגזרה שלהם מחמיאה ונוחה למגוון מבני גוף, אבל הבד - שמתכתב עם הטרנד הספורטיבי - מעלה בנו געגועים לחיה הלפרין, וזה לא בדיוק המראה שאנחנו מכוונים אליו ביום יום. 

 

 

צילום: סטודיו לם וליץ

 

* ווסט מבד ניילון וללא שרוולים שאמור להיראות צעיר ומגניב, אבל בפועל הזכיר לנו את שקית הזבל שבראדלי קופר עשה איתה ג'וגינג בסרט "אופטימיות היא שם המשחק". לא מחמיא, לא שימושי ואי לכך חסר זכות קיום במלתחה שלנו. 

 

 

לרוץ לקנות

 

צילום: סטודיו לם וליץ

 

* חצאית עיפרון עם הדפס מבריק באפור וירוק. גזרה קלאסית שתמיד מנצחת, בשילוב הדפס עם טוויסט צעיר ומגניב. בפרזנטציה חיברו לה חולצה לבנה מעט שקופה ושרשרת גדולה ומסיבית וככה יצרו לוק סקסי אבל לא צעקני, שיכול להתאים לכל גיל.

 

 

צילום: סטודיו לם וליץ

 

* שמלה לבנה עם חיתוכי לייזר שמשחקת עם המרחקים מהגוף. אלגנטית, קלאסית ויחד עם זאת החיתוך באזור שמתחת לחזה יוצר טוויסט שמונע ממנה להיות משעממת. שוב פריט שמתאים לכל גיל, בתנאי שיש לך רגליים צרות ואין לך ילדים קטנים שיהפכו את הלבן לבז' אחרי לבישה אחת.

 

 

צילום: סטודיו לם וליץ

 

* אוברול לורן קצר בלבן עם כיווץ ושרוך על המותן. כפי שכבר ראינו בקסטרו, כנראה שאין ברירה אלא להיכנע העונה לאוברול. האוברולים בדרך כלל לא עושים חסד עם אף אחת, אבל אם בכל זאת מתעקשים עליהם, זה של רנואר לא רע בכלל, בעיקר משום שהקשירה שלו מאפשרת משחק עם החלוקה של הבד ואי לכך חילוק יותר נכון של הגוף על פי מבנה הגוף של כל אחת. 

 

 

צילום: סטודיו לם וליץ

 

* חצאית מסריג מצופה פלסטיק באורך של אחרי הברך. אומנם גם פה מדובר בטרנד לוהט עכשיו, אבל ברנואר הצליחו לסמן עליו וי בצורה מקורית. חצאית יפהפייה, עם מותן צרה וגבוהה והרבה בד שיכול להסתיר ולטשטש את מה שצריך. אולי הפריט היפה ביותר בקולקציה, שיכול להתאים לכל מי שאוהבת להכניס למראה הסופר נשי גם קצת הומור עצמי.