ג'ניפר לופז מעולם לא התיימרה להציג איזשהי אג'נדה מיוחדת. בעידן שבו זמרות מרבות לצאת בהצהרות פמיניסטיות, או סתם כאלו המעודדות לאהוב את עצמך כפי שאת, נראה שג'ני מהבלוק ניסתה בעיקר שלא לעצבן אף אחד ולסובב את הראיונות עימה סביב שאלת מיליון הדולר: איך היא שומרת על גוף כזה מושלם בגיל 45 ואחרי לידת תאומים. וכך, בעוד שקולוגות כמו ביונסה שרות על נשים שמנהלות את העולם, ג'יי לו המשיכה להצמד לביטויים שאיכשהו חוזרים לשלושת המילים "אני אוהבת אותך" בצורה כזו או אחרת.

 

עוד באון לייף: 

 

גם הסינגל החדש שלה, I Luh Ya Papi, הוא כזה, אבל דווקא בקליפ שלו מביאה לופז משהו אחר לגמרי. הפתיחה של הקליפ מתארת פגישה שבה הבימאי מציג בפני ג'ניפר וחברותיה רעיונות לקליפ. "חשבתי שנצלם במקום כיפי, צבעוני", הוא אומר. "אולי פארק מים". ג'ניפר לא ממש מתלהבת מהרעיון והבימאי ממשיך ומציע רעיונות כמו קרנבל וגן חיות. בשלב הזה נחלצות חברותיה לעזרה, "אם היא היתה בחור לא היינו מנהלות את השיחה הזו בכלל", אומרת אחת הבנות. "ברצינות, אם היא היתה גבר היינו מצלמים באיזו אחוזה עם בנות חצי ערומות, או אפילו על יאכטה", אומרת השנייה. בהמשך הן שואלות למה בכל הוידאו קליפים גברים מחפיצים נשים. "למה, לשם שינוי, שלא נחפיץ את הגברים? נשים אותה על מיטה לצד חבורה של גברים ערומים, בלי שום סיבה".

 

מכאן, למעשה, מתחיל הקליפ האמיתי שבמהלכו רואים את ג'יי לו שרה על רקע גברים חצי ערומים בבריכה או ביאכטה, תוך שמדי פעם היא בוחנת ישבנים של גברים בספידו, ממש כפי שהתרגלנו לראות בקליפים של בני המין השני.

 

 

התמונות שמביא הקליפ החדש בהחלט לא דומות לאלו שאנחנו רגילים להן, שבדרך כלל כוללות נשים רוקדות בביקינים קטנטנים ולפעמים עוד פחות מזה, עם הרבה קלוז אפים לעברי גופן המנוענעים היטב. כאמור, מדובר בצעד די מפתיע מכיוונה של לופז, אבל עם זאת, כשבוחנים את הדברים קצת יותר לעומק, אפשר להבחין שבעוד שזמרות אחרות שרות על כוח נשי אבל למעשה מסתתרות מאחורי גברים חזקים (נוסח ג'יי זי לביונסה), ג'יי לו באמת חיה את חייה כאישה חזקה שמגדלת תאומים, עובדת קשה ולא מתנצלת על רומנים עם גברים שצעירים ממנה בהרבה. ככה שגם אם עד עכשיו היא לא יצאה בציטוטים פמיניסטיים, היא בכל זאת מקפידה לאורך השנים להציג כוח נשי אמיתי.

 

הפעם נראה שג'ניפר לופז לקחה צעד קטנטן לאנושות, עם זאת הצעד שלה היה יכול להיות משמעותי בהרבה אם היא רק היתה בוחרת שלא לנצח במגרש של הגברים, אלא להוציא את התחרות מחוץ למגרש בכלל, ולשם שינוי לא לעשות קליפ שיחפיץ אדם – בין אם גבר ובין אם אישה – אלא סתם כזה שבו אנשים יוכלו להישאר לבושים ועם כבוד עצמי. במקרה כזה היה אפשר לדבר כבר על צעד באמת משמעותי. אבל בינתיים נסתפק גם בזה.