מיילי סיירוס קראה להם "מתנה מהשמיים", אופרה ווינפרי סיפרה שהיא מאוהבת בהם ושהם הפכו לעורה השני וקים קרדשיאן מכנה אותם "חבריי הטובים ביותר" – אין ספק שהמחטבים הם הסוד הכי לא שמור בהוליווד בימים אלו, ועם האישור שהם קיבלו מצד הסלבריטאיות, הם מהר מאוד הופכים לפריט הכרחי גם במלתחה הממוצעת.

 

 

כך תבחרי לך מחטב

בואי למצוא את המחטב המושלם שיחמיא לך מתחת לכל בגד. 2 טיפים שהם חובה לפני שאת מתחילה למדוד

 

 

 

המהפך שחל ביחס כלפי המחטבים – מסוג של עינוי לאחת ההמצאות הטובות אי פעם – קשור בעיקר לשינוי שעברו המחטבים עצמם, שכבר לא מזכירים בכלום את אלו שהיו נוהגים ללבוש עד לפני מספר שנים. תחום המחטבים עבר הרבה שכלולים לאחרונה וכעת אפשר למצוא מחטבים משוכללים במיוחד, העשויים בדים דקיקים שאינם מורגשים בעת הלבישה ואינם נראים מבעד לבגדים ויחד עם זאת מחטבים ומעצבים את הגוף. בנוסף, בזכות הסריגות  המיוחדות של הבד וחיתוכי הלייזר, את יכולה לרכוש היום מחטב ללא תיפורים, שאינו משטח את הגוף בצורה אחידה אלא מעניק דרגות חיטוב שונות לאזורים שונים בגוף, כך שכלפי חוץ הגוף נראה מחוטב באופן טבעי ולא חנוק ומאובן.

 

לכל גיל ולכל מידה

יתרונות הדור החדש של המחטבים עוזרים להם להיות פריט הלבשה תחתונה בסיסי, גם עבור נשים שאינן מלאות. מובן שמחטב טוב יכול לצמצם את ההיקפים בעד כשתי מידות ולעזור לטשטש צלוליט, אבל הוא גם משנה את האופן בו הבגד מונח עליך ומעניק מראה מעוצב ומורם לגוף כולו – מה שמחמיא גם למי שאוחזת במבנה רזה. עם זאת, מאוד חשוב לבחור במחטב הנכון, על מנת שלא ליצור "טעויות מלתחה" כמו בליטות במקום שבו מסתיים המחטב, או חשיפה של המחטב מתחת לבגד. על מנת למנוע פספוסים שכאלה, הנה כמה כללים שיעזרו לך להתאים את המחטב הכי נכון עבור מבנה הגוף שלך וצרכיך האישיים.

 

 

נינט במחטב של דלתא. צילום: יריב פיין וגיא כושי

 

 

כיצד קונים מחטב?

1. בחרי את סוג המחטב אשר ישרת את צרכיך בצורה ממוקדת וספציפית לאזור אותו את מעוניינת להצר ולהחליק. אם אזור הבטן מפריע לך, בחרי מחטב בגזרת תחתונים או גופייה.  במידה והירכיים או הישבן הם נקודת התורפה שלך, בחרי מחטב בגזרת מכנסונים. 

2. במידה ואת רוכשת מחטב לאירוע ספציפי, מומלץ לבחור מחטב בגזרת החצאית או השמלה שאת מתכננת ללבוש. וכמו כן להביא את המחטב למדידות כשאת מחפשת בגד לרכישה. 

3. תמיד תמדדי. אף פעם אל תקני מחטב מבלי שמדדת ובדקת שהמידה נכונה לך ושהמחטב נוח, קל ואוורירי. 

4. התחילי במדידת מחטב שמידתו קטנה במידה אחת מהמידה הרגילה שלך ורק אם הוא לוחץ מדי תעברי למידה גדולה יותר. לדוגמא, אם בדרך כלל את לובשת מכנסיים במידה L,  התחילי במדידת מחטב במידה M. זכרי, לכל יצרן מידות וגזרות משלו.

5. אל תיבהלי אם קצת קשה לך לשים את המחטב בהתחלה. תבחני איך הוא מרגיש לך רק אחרי שסידרת אותו היטב. נטייתם הטבעית של בדים היא להתרחב ולכן אל תקני מחטב שאינו מתוח על גופך.   

 

מיידנפרום לג'ק קובה

 

6. וודאי כי מדובר במחטב מבד דק וגמיש. המחטב צריך לשבת על גופך כמו עור שני ולא לחתוך ולהוציא עור ושומן בנקודות החיבור עם הגוף. מומלץ לבחור מחטב בגזרה גבוהה שיגיע עד קו החזיה ואז תוכלי לסגור מעליו את החזיה והיא תעזור לו להישאר במקום (ולא להתגלגל מטה) במשך שעות ארוכות. 

7. לאחר שלבשת את המחטב, שבי על כיסא ובדקי כי הוא לא מתגלגל כלפי מעלה באזור הרגל וכלפי מטה באזור הבטן. 

8. ישנם סוגים שונים של עובי כשזה נוגע למחטבים. בחרי במחטב שלא יהיה עבה מדי בשבילך בכדי שלא יפגום בתחושת הנוחות שלך במשך היום, וגם יתאים יותר לאקלים הישראלי.

9. אל תתפשרי על הנוחות! כיום ניתן למצוא מגוון אינסופי של גזרות ובדים. לאחר שמדדת את המחטב הישארי איתו במשך מספר דקות בחנות. תבדקי שהבד, רך ונעים לך. כך תוכלי ליהנות ממנו ולהרוויח את תחושת הביטחון שהוא מעניק. 

10. חשוב שתבדקי שתיפורים עדינים, על מנת שלא יציקו בעת הלבישה.

11. העדיפי מחטב בצבע גוף, משום שהוא משתלב עם כל צבע וגם אם הבגד קצת שקוף הוא לא יציץ מבעדו. בדקי שגוון המוצר מתאים לגוון עורך, ולא כהה או בהיר מדי.