בעוד כשבוע מתקיים מרוץ גוד לייף ראן - מרוץ הנשים של סופר-פארם. נפגשתי עם קבוצת הריצה שלי, כדי לתת להן טיפים אחרונים לפני המרוץ וגם לשמוע מה הדרך הכי טובה שלהן להתכונן למרוץ

 

עוד באון לייף:

 

 

*  לכי לישון מוקדם - לילה לפני המרוץ הקפידי לישון מוקדם. כל אחת והשעה המתאימה לה.

* התרכזי ביכולות שלך - ישנן נשים שרצות מהר יותר ממך וייתכן שרבות יעקפו אותך,

אבל התחרות שלך היא עם עצמך ולא איתן. כשעוקפים אותך התרכזי ביכולות שלך, בהנאה שלך מהריצה עצמה, תנשמי עמוק והמשיכי קדימה.

* משהי לרוץ איתה - ככלל לחיים, מומלץ לבחור אנשים שמקדמים אותך, וכך גם בריצה. בחרי פרטנרית שתמשוך אותך לאימונים כשלך אין כוח, ושתוכלי גם את להיות כוח ממריץ עבורה כשלה אין. גם בריצה עצמה, נעים לרוץ ליד משהי מוכרת ולהיעזר אחת בשנייה.

* לרוץ עם מוזיקה - הורידי את השירים שאת אוהבת לשמוע לאימונים. אלה שגורמים לך להרגיש שמחה ונמרצת. אני גיליתי שכשאני רצה עם מוזיקה, הריצה עוברת לי הרבה יותר מהר.

* ליהנות-  הסוד הוא לדעת ליהנות מהדרך. להנאה יש חלק מאד משמעותי בהתמדה.

 


 

ועוד כמה טריקים אחרונים, לפני שאת רצה להירשם למרוץ:

דמייני דמות שמשמעותית לך שעומדת בקו הסיום ומחכה לך, ואז ללכת על זה, כלומר לרוץ על זה - עד הסוף.

הזמיני את המשפחה לעודד - מגיע לך. עשית את זה! את רצה!

ואפרופו משפחה, אל תשכחי להצטלם - לפני, אחרי ובמשך המרוץ עם המשפחה והחברים. ככה תוכלי להתרפק על הזיכרון, החוויה וההצלחה עד המרוץ הבא.

ולא לשכוח - רק ההשתתפות במרוץ היא כבר הניצחון. כשחזרתי מהמרוץ הראשון שלי עם מדליה, הילדות שאלו אותי אם ניצחתי. "כן", עניתי להן, "ניצחתי כנגד כל הסיכויים, כנגד זה שהייתי בטטת כורסה 40 שנה".  

 

לסיום אני מזכירה לכן - הגוד לייף ראן מתקיים ב-16 באפריל, גם אם אתן רצות מתחילות, או מנוסות יותר ואפילו מצטיינות - בואו לרוץ איתנו - אין כיף מלרוץ עם אלפי נשים, שמחות ונהנות. זו חוויה עם המון כוח שאסור להפסיד.