1. הבחירה הבטוחה

תשכחו מהדימוי הספורטיבי של לקוסט. לכבוד האביב שהגיע אלינו הוציא המותג את EAU DE LACOSTE  SENSUELLE, בושם שבהגדרתו פונה לשעות הערב ולכן גם מתיימר להיות חושני. אנחנו מצאנו אותו דווקא אלגנטי ומתוחכם, עם טיפה נגיעות אוריינטאליות של ענבר. אולי זו החושניות שדיברו עליה?

למי זה מתאים: לנשים בשלות שמכירות ומוכירות את המותג, ואוהבות ניחוחות קלאסיים שלא יותר מדי בולטים בשטח אבל עדיין משדרים יוקרה.

למי לא: למי שצירוף המילים ספורט אלגנט עדיין עושה לה צמרמורת. 

מחיר: 452 שקל ל-50 מ"ל; 594 שקל ל-90 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק והפארם ובחנויות המובחרות.

 

 

 

2. הבחירה הפרחונית

לפעמים נדמה לנו שלא עובר שבוע מבלי שאסתי לאודר משיקה גרסה חדשה ל-pleasures הוותיק והאהוב שלה. הפעם מדובר ב-pleasures Flower Eau de Parfum, שאמור להיות עוד יותר פרחוני מהרגיל. בין התווים המרכזיים שלו מופיעים פריחת ורדים, שושנת עמקים ורודה ויסמין שבהחלט ניכרים בניחוח האובר -מתקתק. לנו הוא בעיקר העלה געגועים לגרסה הקלאסית. 

למי זה מתאים? לכל מי שמפנטזת על חתונה כמו זו שתהיה לקים קרדשיאן וקנייה ווסט.

למי לא: לכל השאר. 

מחיר: 620 שקל ל-100 מ"ל (ועד סוף אפריל במחיר מבצע של 279 שקל).

להשיג ברשתות השיווק והפארם ובפרפומריות פרטיות מובחרות.

 

 

 

3. הבחירה המיוחדת

פייר? הופתענו. בדרך כלל אנחנו לא נופלים מהבשמים של מותג האיפור והטיפוח קליניק, שנוטים להיות פרווה, דהיינו לא מריחים ולא מסריחים. גם הבושם החדש, Calyx, לא עשה עלינו רושם מהסנפה ראשונה וגם לא שנייה, אבל אז, בפעם השלישית שהתזנו, פתאום התגלה לו ניחוח מיוחד, מסקרן ואפילו כובש. זה מתחיל עם נגיעה עמוקה של אשכולית טיפה מרירה ואז עובר לנגיעות פסיפלורה חמצמצות עד שלבסוף מגיעים תווים 'עציים' יותר ורעננים. זה אולי נשמע כמו סלט פירות, אבל בפועל מדובר בבושם אביבי ורענן עד מאוד, שעושה שמח בלב.

למי זה מתאים: למי שמחפשת זריקת מרץ באביב ולא מפחדת להחליף את הניחוחות הקבועים במשהו קצת יותר מיוחד.

למי לא: למי שלא אוהבת לחרוג מהנורמל. 

מחיר: 490 שקל ל-50 מ"ל; 640 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

 

 

4. הבחירה הנוסטלגית

עוד הצליחו להפתיע אותנו גם זוג המעצבים דולצ'ה וגבאנה. השניים שתמיד נחשבו לילדים הרעים של תעשיית האופנה (ולאחרונה גם הואשמו בהעלמות מס) השיקו הפעם את Dolce, בושם שהוא דווקא רומנטי, עדין ונשי. ההשראה לבושם היא מראה עתיקה שקישטה את חנות אביו של דומניקו דולצ'ה. אותנו, כמובן, זה ממש לא מעניין, אבל התוצאה של ההשראה היא בקבוק יפיפה, עדין למראה ובעל לוק וינטג'י. הניחוח התואם מורכב, בין השאר, זן מיוחד של האמריליס הלבן הצומח אך ורק במחוז פינבוס שבדרום אפריקה. ואם אתם בעניין של עוד קצת ידע כללי: זו הפעם הראשונה שמשתמשים בו בתעשיית הבשמים.  

למי זה מתאים: למי שהשאירה את ימי ההוללות מאחור ועכשיו מוכנה לחיים האמתיים.

למי לא: למי שעדיין מתהוללת. 

מחיר: 595 שקל ל-50 מ"ל; 795 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק והפארם ובחנויות מובחרות.

 

 

5. הבחירה הקיצית

מכירה שבאפך עולה ניחוח שמיד מזכיר לך ים ושמש? אז זה בדיוק מה שקורה כשמריחים את האו דה טואלט FLEUR D'OR & ACACIA של ל'אוקסיטן. חומרי הגלם המרכזיים בבושם הם מימוזה אבסולוט מגראס ושיטה מאגן הים התיכון, ואלו הופכים אותי לקליל מאוד, שמשי ומושלם עבור בילויים בבריכה ובים.

למי זה מתאים: למי שמחפשת בושם לא דומיננטי מדי אבל שבכל זאת יוסיף מתיקות לכלור של הבריכה או למליחות של הים.

למי לא: למי שכבר באפריל מתחילה להתגעגע לחורף. 

מחיר: 269 שקל ל-75 מ"ל.

להשיג בחנויות ל'אוקסיטן.

 

 

6. הבחירה הצעירה

מותג הטיפוחMARVELL   משיק סדרה חדשה העונה לשם LE BOHNEUR וכוללת חמישה מוצרים: בושם, בושם שמן, דאודורנט, קרם גוף וסבון גוף. שני הבשמים מתקתקים אבל בצורה נעימה ומורכבים משילוב תמציות פרחים עם מאסק. בושם השמן חביב במיוחד, ונשאר על העור למשך שעות.

למי זה מתאים: הניחוח, המחיר ותחושת השמן על העור שבוודאי תמצא חן יותר בעיני הצעירות שבינינו, הופכים אותו לאידיאלי למתנות עבור נערות.

למי לא: למי שמחפשת ניחוחות יותר מתוחכמים. 

מחיר: 79 שקל ל-?? מ"ל.

להשיג ברשתות הפארם ובחנויות הנבחרות.

 

 

 

7. הבחירה האופנתית

בימים האחרונים נרשמה התרגשות קלה בקרב הפאשנסיטות, כשמעצב האופנה והאייקון בזכות עצמו קרל לגרפלד השיק שני בשמים, לו ולה. אנחנו נעבור ישר למה שיותר חשוב – הבושם לאישה, שמדיף ניחוח מאוד אלגנטי ויוקרתי, בניגוד למחיר הדי סביר (יחסית, כמובן). בהתאם למגלומניה הידועה של המעצב, פרופיל דיוקנו ניצב בגאון על אריזת הבושם, עם זאת הבושם אינו דומיננטי אלא משאיר שובל נעים ועדין עם אזכור לימוני מרענן וטיפונת מוסק – אבל לא כזה שגולש לילדותיות. הבעיה היחידה איתו: הוא מתפוגג יחסית במהירות, אז מתאים רק לגיחות קצרות מחוץ לבית. 

למי זה מתאים: החל מצעירות שמחפשות בושם רומנטי וקליל ועד למבוגרות יותר שאוהבות להרגיש מעודכנות ואלגנטיות. אין ספק שמדובר במתנה בטוחה.

למי לא? לא ברור. 

מחיר: 299 שקל ל-85 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

 

8. הבחירה האלגנטית

בית Azzaro השיק שני בשמים, לגבר ולאישה, העונים לשם Azzaro Club. כפי שאפשר להבין מהשם, הם אמורים להיות קשורים איכשהו ללילה, דיסקו, חושניות ועוד מילים שנשמעות כמו חלום רחוק ומתוק לכל מי שהולך להיות בהופעה של הרולינג סטונס. אבל אל תתנו לזה להרתיע אתכם – הבושם לגבר אוחז דווקא בניחוח אלגנטי ולא מחוספס מדי, עם שלב ראשון שהוא טיפה חמצמץ-רענן (סורבה לימון על פי החברה) ועומק שמתפשט בעקבותיו, עם תווים עיציים יותר.

למי זה מתאים: לגברים שלא אוהבים להרגיש שהם אובר –מבושמים, אבל כן אוהבים להשקיע.

למי לא: לגבר שבאמת בעניין של לילה, דיסקו וחושניות. 

מחיר: 129 שקל (מחיר השקה נוח במיוחד) ל-80 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

 

 

9. הבחירה המרעננת

 KENZO HOMME NIGHT הוא הבושם החדש של קנזו לגברים, וכרגיל אפשר לסמוך על קנזו שיספקו בושם מדויק ונקי. במקרה הזה יש נגיעות של רעננות שמגיעות מהאשכולית וההל שבתו העליון ועומק וחושניות שמגיעים אחר כך, מתווי הבסיס המורכבים בין השאר מטונקה ותמצית עץ הגאייקה.

למי זה מתאים: לגברים שלוקחים את עצמם ברצינות ונהנים מזה.

למי לא: לגבר שעדיין תקוע במושגי מגדר שלא רלוונטיים. 

מחיר: 300 שקל ל-100 מ"ל.

להשיג ברשתות השיווק והפארם. 

 

 

 

10. הבחירה הסקסית 
אנחנו בדרך כלל לא בעד להגדיר בשמים כ"חושניים", אבל במקרה הזה אין ממש ברירה אחרת.  FLOWERBOMB EAU DE, הגרסה החדשה לבושם של מותג המעצבים הבינלאומי VIKTOR&ROLF, היא בדיוק זה – סקסית, נועזת וארומטית. אל הריח מתווסף גם בקבוק בצורת יהלום בגווני ורוד עתיק ושחור, מה שעוד יותר עוזר לתחושת הפיתוי. 
למי זה מתאים: לכל מי שמתחת לבגדי החג מסתירה סט תחרה מפונפן. 
למי לא: לאמא, לדודה, לסבתא או לכל קשר משפחתי אחר. 
מחיר: 480 שקל ל-100 מ"ל. 
להשיג בכ- 30 נקודות מכירה מובילות בסניפי הסופר-פארם, המשביר לצרכן וניו פארם. לרשימת נקודות המכירה.