האם הייתם מציעים את עצמכם לעבודה שבה אתם מחויבים תמיד להיות על הרגליים? בעצם, לא סתם על הרגליים, אלא להתרוצץ ממקום למקום, לרוב גם להתכופף, לקפץ ולרוץ? ומה אם נגיד לכם שבעבודה הזו לעולם לא יוצאים לחופשות? למעשה, החגים הם התקופה שבה יש הכי הרבה עומס וככל הנראה תאלצו לעבוד בה אפילו יותר קשה מימי חול רגילים. אם אתם עדיין שוקלים, הנה עוד כמה דברים שכדאי שתדעו על העבודה הזו: אתם יכולים לצאת להפסקות אוכל, אבל רק אחרי שכל הקולגות סיימו לאכול; אתם צריכים להיות בעלי כישורים חברתיים ואומנותיים גדולים מהממוצע; לפעמים תאלצו להישאר ערים כל הלילה יחד עם הקולגות, ואם יש לכם חיים – ובכן, ככל הנראה תאלצו להגיד להם להתראות. אה, ויכול להיות ששכחנו את הדבר הכי חשוב: המשכורת עומדת על אפס שקלים לחודש.

 

עוד באון לייף:

 

את התנאים האלו ממש שמעו 24 אנשים שפנו למודעה שהבטיחה להם את המשרה הקשה ביותר בעולם. הם אמנם ציפו לתנאים לא פשוטים, כפי שאיימו במודעה, אך אין ספק שדרישות העבודה החמורות הצליחו להפתיע אותם, כמה מהם אף הכריזו כי "זה לא אנושי" ו"ממש לא שפוי". גם הרווח שהובטח להם מהעבודה – שהרגש שהם יחוו מהעזרה לקולגות הוא בלתי נמדד – לא הצליח לעשות עליהם רושם.

 

אם חשבתם שאין בעולם פראיירים שיסכימו לקחת עבודה כזו על עצמם, המראיין לעבודה טוען כי ברגעים אלו ממש יש מיליוני אנשים ברחבי העולם שמאיישים את המשרה – ואפילו מבחירתם החופשית. אז מה היא אותה עבודה? ומי הם האנשים שהסכימו לעבוד בתנאים תת אנושיים כאלו? סרטון חדש שרץ ברשת בוחן כיצד אנשים מגיבים למודעה וחושף לראשונה מה היא העבודה הכי קשה בעולם, ולמה סביר להניח שגם אתם תסכימו לתנאים שלה.