1. הבחירה הזולה

 

בגדי ים של TWENTYFOURSEVEN, מחיר: 100-30 שקל

 

TWENTYFOURSEVEN מציגה השנה קולקציית בגדי ים רחבה ומרגשת במיוחד, וכיאה לרשת המכוונת לקהל הצעיר, היא לא מפספסת שום טרנד עונתי. כל הקולקציה נמכרת במיקס אנד מאץ', כך שניתן לשלב בין פריטים חלקים לבין מודפסים. הגזרות מגוונות וכוללות כאלו סקסיות עם כיווצים שונים, וגזרות בהשראת שנות ה-50 המפורסמת, עם בגדי ים גבוהים ושלמים. היתרון הגדול הוא, כמובן, המחירים האטרקטיביים, שמאפשרים לרכוש חמישה חלקים במחיר של בגד ים ממוצע אחד.

 

2. הבחירה המעוצבת

 

בגד ים שלם cutout של המותג Ugly Duckling, מחיר 750 שקל

 

ומהזול נעבור ליקר: המעצבת המוכשרת גל אנג'ל מתמחה בעצוב בגדי ים, הלבשה תחתונה ובגדי פנאי בסגנון נוסטלגי וייחודי, ולאורך כל השנה היא דואגת להוציא לאור הפתעות אופנה שונות, המעוצבות ברוח המותג המחויכת. אני כבר מזמן התאהבתי בה, אך ללא ספק החיסרון הוא המחיר הגבוה יחסית לרשתות האופנה. מה שכן, ראוי לציין שהמותג מוקפד ומורגשת שמירה על גזרות טובות, עיצוב מקורי וכתב יד מזוהה. אז אם חשוב לך להישאר ייחודית על החוף, זה המקום הנכון לפתוח בו את הארנק.

 

3. הבחירה הטרנדית

בגד ים של אינטימה, מחיר: 99 שקל לחלק תחתון ו-169 שקל לחלק תחתון . צילום: אודי דגן

 

אחד הטרנדים שכבשו הקיץ את נישת בגדי הים הוא ההדפס המנומר. אחרי שחווינו אותו בעולם ההלבשה העליונה, הוא זלג גם לאופנת הלנז'רי והחוף. אז אם את בעניין של להרגיש כמו נמרה שמטיילת על החוף, מצאנו דגם מושלם במותג אינטימה - ביקיני מנומר כמיטב המסורת. אם תרצי יש גם גרסה של בגד ים שלם סטרפלס בשילוב יותר עדין של זברה (299 שקל) ואם את יותר סולידית משניהם, תוכלי להסתפק בפראו מנומר שתקשרי מעל בגד ים חלק והוא כבר יעשה את העבודה.

 

4. הבחירה הספורטיבית

 

בגד ים של Speedo, מחיר: 299 שקל  

 

חייבת להודות שהגעתי סקפטית אך הופתעתי לטובה מהקולקציה של המותג ספידו. ציפיתי לדגמים ספורטיביים ונטולי שיק, וקיבלתי עיצובים מדליקים ופרינטים שלא היו מביישים מותג אופנה טרנדי. בנוסף לאלו יש גם את היתרונות הרגילים של ספידו: הניסיון והוותק שיש למותג המתמחה בתחומו, המחיר הסביר והנוחות והאיכות המובטחת. חוץ מזה, תמיד נחמד להרגיש כמו מתחרה אולימפית כשאת מסתובבת בבריכה (גם אם את בקושי יודעת לשחות).

 

5. הבחירה המחמיאה

 

בגד ים של Leia London , מחיר: 500 שקל

 

על החזיות המעולות של המותג ליה לונדון כבר סיפרתי לכן בעבר, אז עכשיו הגיע הזמן להכיר גם את קולקציית בגדי הים. רוב מותגי בגדי הים מציעים חזיות עד מידה שמתאימה מקסימום לcup D  (וגם זה במידה והוא מגיע על בחורה במידה 36) אבל בליה לונדון מצאנו בגדי ים שיהיו מושלמים גם למידות חזה גדולות מאוד, בדיוק כמו החזיות שלהם. הקונסטרוקציה מתאימה למשקל של חזה גדול, ואת תרגישי נהדר לרוץ על החוף מבלי לחשוש שמשהו יצוץ. מגוון העיצובים בחנות הוא אדיר (החל מביקיני, שלם , טנקיני ועוד) אבל אני בחרתי בביקיני טרופי שיראה נהדר בכל גיל וכמעט בכל מידה.