השנה האחרונה לא הייתה השנה המוצלחת ביותר עבור כוכבת הפופ המפורסמת ליידי גאגא, אשר אלבומה השלישי "Artpop" שיצא ב-2013 לא הצליח כמו קודמיו וסיבוב ההופעות העולמי שלה "Born this way" נקטע בעקבות פציעת הירך שחוותה במהלכו. אך כל אלו לא ישברו את "מלכת המפלצות", שהוכתרה לאחרונה על ידי פורבס כאחת מהנשים החזקות בעולם.
 
גאגא מדורגת במקום ה-67 ברשימה היוקרתית לשנת 2014, ובהיותה רק בת 28 היא המשתתפת הצעירה ביותר ברשימה. לכוכבת הנחשבת ליורשת של המלכת הפופ הנצחית - מדונה, יש כבר צבא מעריצים נאמן אשר בזכותו הרוויחה 50 מיליון דולר בסיבוב ההופעות הקודם שלה. 
 
הליידי מתדלקת את ההצלחה שלה ושומרת שאור הזרקורים לא יעזוב אותה גם באמצעות מיזמים ושיתופי פעולה בתחומי האופנה והקוסמטיקה, בין השאר עם ארמאני ו-H&M למשל. לפי נתוני פורבס שוויה מוערך ב-80 מיליון דולר, והיא ממוקמת במקום התשיעי ברשימת הזמרות המרוויחות ביותר בעולם. בנוסף, גאגא דורגה במקום השני ברשימת האנשים המאוזכרים ביותר בתקשורת שפרסם המגזין, בזכות פעילותה הענפה ברשתות החברתיות השונות, עם 41 מיליון עוקבים בטוויטר ו-65 מיליון מעריצים בפייסבוק, שרק מחכים לעדכון הפרובוקטיבי הבא שלה.
 

חוזרת לסיבוב שני בארץ, ליידי גאגא. צילום: Shutterstock

 
אז כמה תרוויח ליידי גאגא מההופעה בישראל? גאגא מרוויחה מהופעה בודדת כ-750 אלף דולר בממוצע. סכום זה לא כולל את ההוצאות הנוספות של ההפקה אשר כלולות בהבאת אומן בסדר גודל שכזה למדינתנו הקטנה, כמו טיסות, מלונות וכדומה - הוצאה לא מבוטלת המסבירה את העלות הגבוהה של הכרטיסים להופעות בסדר גודל שכזה.
 
הבוקר פורסמו באופן רשמי מכירי הכרטיסים להופעתה של גאגא בפארק הירקון, אשר ינועו בין 370 שקלים ל-1,450 שקלים לכרטיסים היוקרתיים ביותר. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תיפתח בבוקר יום רביעי הקרוב.
 
ואם חשבתם כי מדובר בסכום מוגזם, אז וודאי תשמחו לדעת כי מדונה, אשר הופיעה בפארק הירקון בעבר, לוקחת להופעה לא פחות ממיליון דולר. גם להקת Coldplay, שהייתה אמורה להגיע לישראל בשנה שעברה, גובה סכום של יותר מ-750 אלף דולר להופעה.