רשימת השחקניות המצליחות של פורבס נפתחת בכיכובה של ג'ניפר לורנס, השחקנית בת ה-23 שדמותה הלוחמנית של קטניס ממשחקי הרעב הכניסה כ-1.5 מיליארד שקל בקופות וזיכתה את השחקנית בשתי סרטים נוספים בכיכובה. לאחרונה הוכיחה לורנס כי חוץ מלהילחם היא יודעת גם לשחק וזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר עבור תפקידה ב'עלובי החיים'. 
 
השילוב שבין שחקנית עטורת פרסים וגיבורת פעולה נשית הוא שהופך את לורנס לשחקנית החזקה והמשפיעה ביותר בהוליווד כרגע. לפי נתוני פורבס, השחקנית הרוויחה השנה כ-34 מיליארד דולר. לורנס מדורגת במקום ה-12 ברשימת 100 הסלבריטאים של פורבס, מה שהופך אותה לשחקנית המדורגת במקום הגבוה ביותר ברשימה השנה. 
 
הגברת הראשונה של הוליווד, ג'ניפר לורנס. צילום: Shutterstock
 
במקום השני ממוקמת השחקנית סנדרה בולוק, אשר תפסה את המקום ה-36 ברשימת 100 הסלבריטאים. ב-2009 בולוק כיכבה בלהיט ענק שזיכה אותה בהרבה מאוד כסף ובפרס האוסקר עבור השחקנית הטובה ביותר, לאחר מכן לקחה בולוק מעט פסק זמן מאור הזרקורים. ב-2013 היא חזרה ובגדול, הקומדיה שבכיכובה הרוויחה 230 מיליון דולר והוכיחה לעולם כי קומדיית פעולה בכיכובן של שתי נשים יכולה להיות פצצת כסף אמתית. 
 
אבל זה היה עוד כלום לעומת הסרט 'כוח משיכה' בו כיכבה לצד ג'ורג' קלוני ובילתה על המסך כמעט לבדה כ-93 דקות בריחוף בחלל. הסרט היה להיט אדיר אשר גרף 716 מיליון דולר ושבע אוסקרים. בולוק הרוויחה השנה 51 מיליון דולר.
 
השחקנית השלישית ברשימה היא אנג'לינה ג'ולי שבשנה עברה דורגה במקום הראשון. הנפילה ברשימה היא תוצאה של הפסקה בין סרטים אותה לקחה ג'ולי בשנה האחרונה, אך שובר הקופות האחרון של ג'ולי היה להיט ענקי שגרף 522 מיליון דולר, לאחר שהתקציב הכולל של הסרט כולו עמד על בסה"כ 180 מיליון דולר. ג'ולי צפויה לחתוך נתח מכובד מהרווחים של הסרט, עליו היא תקבל קרדיט ברשימה של השנה הבאה. ב-12 חודשים האחרונים שילשלה ג'ולי לכיסה סכום של 18 מיליון דולר.
 
סקרלט ג'והנסון חוזרת למקום ה-4 אחרי היעדרות של שש שנים מרשימת 100 הסלבריטאים של פורבס. בדומה ללורנס, גם ג'והנסון הרוויחה השנה את לחמה מלחימה בחבר'ה הרעים. האלמנה השחורה אותה שיחקה סקרלט היא הגיבורה הנשית היחידה שקיבלת זמן מסך בסרטי דיסני-מארוול. הסרט בכיכובה גרף 710 מיליון דולר, שהוא סכום כמעט כפול מההכנסות של הסרט הראשון בסדרה. אנו מעריכים כי השנה הכניסה ג'ונסון לכיסה כ-17 מיליון דולר. 
 
נטלי פורטמן, סוגרת את העשיריה המובילה. צילום: Shutterstock
 
הנציגה שלנו ברשימה היא נטלי פורטמן שסוגרת את רשימת עשר השחקניות המצליחות בזכות תפקיד המשנה בסרט ההמשך "תור: העולם האפל" שהרוויח 645 מיליון דולר בקופות, סכום משמעותית גבוה יותר מהסרט הראשון בסדרה. הנתון הזה הוא בדיוק מה שמאפשר לה לרדוף אחר פרוייקטים מלהיבים כמו עיבוד לספרו של עמוס עוז "סיפור על אהבה וחושך" בוא היא כותבת ומביימת לראשונה.