לרוב אנחנו חושבים שבזמן שבנות רק רוצות לכייף, בנים רוצים רק סקס. לא צריך להיות אב לבת מתבגרת על מנת להניח שזה פחות או יותר הדבר שממלא את ראשם המתבגר בערך מהשלב שהם פוקחים את העיניים ועד שהם נרדמים. בעצם, גם אחרי שהם נרדמים. אבל יכול להיות שהדברים הם לא בדיוק כמו שהם נראים מבחוץ?

 

מחקר חדש, שפורסם ב-Aaj Ki Khabar, הגיע למסקנה די מדהימה, שבנים הרבה יותר מעוניינים בקשר אוהב וחם מאשר "להשחיל" עוד בחורה. במחקר נשאלו 33 נערים, בגילאי 16-14, מה הם מחפשים בבן זוג ובאינטימיות. למרבה ההפתעה, מרבית הצעירים חסרי המנוח ענו שהדבר הכי חשוב מבחינתם זה קשר קרוב. במקום השני הם כתבו שהם מעוניינים בקשר אכפתי ודואג ואילו למקום השלישי הגיעה האמון.

 

 

העולם שייך לבני טובים

המעורבים בפרשת האונס של הילדה בת ה-12 הם "בני טובים". הכינוי הזה מאפשר להם לבצע פשעים מחרידים מבלי לשאת בתוצאות

לכתבה המלאה...

 

"הנחת היסוד בתרבות שלנו היא שנערים מתבגרים מעוניינים במין ולא במערכות יחסים", מסביר דיויד בל, אסיסטנט של פרופסור באוניברסטית קולומביה. "אבל נראה שהערכים וההתנהגויות שקשורים לזוגיות ולסקס הם הרבה יותר מורכבים מאיך שזה מצטייר אצלנו. למעשה, רק מספר קטן מהנחקרים רשמו שהסיבה העקרית שלהם להתחבר עם בנות המין השני היא סקס".

 

אבל רגע, לפני שאתם חושבים שילדים בתיכון הם בעצם מלאכים קטנים ותמימים שמחפשים חום ושהולכים לשיר לבנות שלכם סרנדות מתחת לחלון על מנת להביע את אהבתם הנצחית, כדאי לזכור שבכל זאת היו במחקר גם כמה בנים סוררים שהודו שהם לא פעם הפעילו תחבולות שונות על מנת לגרום לבנות לשכב איתם והיו גם כאלו שהתרברבו במספר הבנות שהם שכבו איתן. בהתחשב בעובדה שמדובר בילדים בני 16-14 (ולא נניח 18-16), הרי שתוצאות המחקר כבר לא כאלו מעודדות.

 

אז מה בכל זאת אפשר ללמוד מזה? כנראה את הידיעה המרגשת שגם לבנים בגילאי ההתבגרות יש אופי, ובזמן שנער אחד יכול להיות רומנטי ומתחשב, השני יכול להיות סקס מניאק שמחכה להתפרץ. אנחנו יכולים רק לקוות שהבת שלנו תתאהב בבחור הנכון. בניגוד למה שאנחנו עשינו כשהיינו בגילה.