שוב הגיע חורף ועמו טרנדים חדשים בגזרת הנעליים. לשמחתנו, השנה הזו ככל הנראה תכנס לדפי היסטוריית האופנה כאחת השנים הידידותיות ביותר, זאת משום שהמגמה שלה היא "כמה שיותר נוח –ככה יותר נכון". החיסרון היחידי של נעלי חורף 2015 הוא מחירן, שגבוה ברבה מהמחירים הנוחים שניתן היה למצוא בקולקציות הקיץ האחרון. עם זאת, עדיין אפשר למצוא בשוק נעליים המדגימות את הטרנדים הכי חמים ועוד לחזור עם עודף מ-200.

 

עוד באון לייף: 

טרנד הנורמקור: עוברים לנוח בחורף

איך בוחרים מגפיים מחמיאים

מדריך החורף השלם לשופוהוליק: מה לקנות ברשתות הגדולות ועל מה כדאי לוותר

 

מעקבי הטראק עם השיניים הבולטות, דרך עקבי פלטפורמה נוחים ועד הדפסים מנומריםוהשראות מהעולם הגברי - קבלי את כל הטרנדים ששווה לאמץ, וגם את אלו שעליהם מומלץ לוותר.

 

1.  שחור/לבן

כמו תמיד, גם בחורף הזה ניתן להבחין בכמה מגמות שמככבות כבר כמה עונות, וכאילו תקעו יתד על מפת האופנה. אחת מהן היא נעלי השחור/לבן. אחרי הכל, מדובר בשילוב מנצח של צבעים שתמיד מעניק מראה קלאסי, אלגנטי ועל-זמני. השילוב הזה נראה מצוין גם על נעליים בסגנון ספורטיבי - כמו סניקרס עם פלטפורמה לבנה, אבל גם במראה של ערב - על עקבים גבוהים.

 

מימין: עדיקה, 270 שקל; קסטרו, 259 שקל; H&M, מחיר: 199 שקל

 

 

2.  עקבי פלטפורמה

כמה אני אוהבת טרנדים שמשדרגים את הנוחות – בדיוק כמו שעושים עקבי הפלטפורמה. את הטרנד הזה מומלץ לשלב עם שמלה בגזרת אובר סייז, או עם מכנסיים בגזרת בוייפרד, בכדי ליצור אמירה של נוחות וקלילות. הרי את הכי יפה כשנוח לך.

 

מימין: סקופ, 150 שקל; גאפ, 229 שקל; shoez, מחיר: 595 שקל

 

 

3.  סוליות טראק

סוליות הטראק החלו כתת-מגמה של עקבי הפלטפורמה, אך בעונה הנוכחית ניתן למצוא אותם במגוון גרסאות. הן לא נועדו למי שמחפשת את המראה העדין והאלגנטי, ולכן בחרי בהן רק אם את מחוספסת ודומיננטית באופייך. אבל קחי בחשבון שהן כנראה לא יחזיקו באופנה יותר מעונה או שתיים.

 

מימין: גלי, 140 שקל; קאפל אוף, 680 שקל; אסוס, 208 שקל 

 

 

4.  אנדרוגיני

הטרנד ששואב השראה מעולם האופנה הגברי השתלט על פרטי הלבוש העונה, וכמצופה בא לידי ביטוי גם בגזרת הנעלים. נעלי האוקספורד שמובילות את המגמה האנדרוגינית הן התחליף המושלם והנכון לנעלי הבובה, ויראו מעולה בשילוב שמלה קצרצרה וגרביונים, או עם מכנסיים מקופלים שחושפים קרסוליים. ההמלצה שלי לנעל המושלמת: שילוב של אוקספורד עם שני טרנדים נוספים - עקבי פלטפורמה וטרנד השחור/לבן.

 

מימין: פול אנד בר, 199 שקל; קלארקס, 700 שקל; נעלי מרקו 300 שקל

 

 

5.  מגפי ירך

אתחיל בהתנצלות כלפי מי שלא התברכה ברגלים ארוכות ודקיקות (או במילים אחרות - רובנו): כיוון שיש סבירות גבוהה שמגפיים בגובה הירך ינמיכו אותך ויקצרו את רגליך, זה הזמן לדלג לטרנד הבא, או סתם לשטוף את העניים ממבחר המגפיים הגבוהים שיש העונה בחנויות. במקביל נזכיר לעצמנו שטרנדים נועדו לשרת אותנו, ולא אנחנו אותם.

 

מימין: H&M, מחיר: 299 שקל; אייס קיוב, 599 שקל; ניין ווסט, 1,000 שקל

 

 

6. מנומר

ללא ספק הטרנד הכי כיפי העונה. החורף לא מצטיין בצבעוניות מעניינת במיוחד, והמרענן הרשמי בין כל גווני האפור/חום/שחור הם ההדפסים המנומרים, שמוסיפים טוויסט מדליק לכל הופעה ומשמחים את ליבי. נראה מושלם ומומלץ עם כל ג'ינס פשוט וטי שירט לבנה.

 

מימין: ניין ווסט, 550 שקל; אירגולר צ'ויס בשופרא, 665 שקל; MYMA, מחיר: 1,090 שקל

 

7. חיתוכים

טרנד הקאט-אווט, שעבר מהלבוש לנעליים, יישאר בגדר תעלומה עבורי. בתור בעלת חשיבה פרקטית, אפילו כשמדובר באופנה, לא ברור לי למה אני צריכה את החורים האלו באמצע החורף. פתחי אוורור הם דבר נפלא כשמדובר בקיץ, אבל למה לנו להשאיר חורי גישה לטיפות הגשם ולשלוליות? מי שבכל זאת מעוניינת ללכת דווקא על הטרנד הזה, יכולה לשלב את הנעליים עם גרביונים צבעוניים, שגם ישדרגו את המראה וגם יחממו את האצבעות.

 

מימין: קסטרו, 259 שקל; שילה לבי יוניק, 400 שקל; me.she, מחיר: 299 שקל

 

 

8. עקב נסתר

גילוי נאות, את הטרנד האחרון השארתי לסוף כיון שהוא הכי פחות חביב עלי באופן אישי, אבל אם לשפוט על סמך הנציגות שלו ברשתות, כנראה שאני בדעת מיעוט. אז מי שמאותגרת סנטימטרים (או במילים פחות פוליטיקלי קורקט: לא גבוהה במיוחד) ורוצה לשדר מראה ספורטיבי מבלי לוותר על העקבים, מוזמנת ליהנות ולהחביא את עקבי הרוקי הרחק מעין המתבונן.

 

מימין: נעלי מרקו, 300 שקל; עמנואל, 1,250 שקל; ברשקה סניקרס, 299 שקל