סטודנטיות למנהל עסקים באוניברסיטת קולומביה מצאו דרך מאוד מקורית למחות כנגד פערי השכר בין גברים לנשים, חינוך של ילדות להעדפת תפקידים שנחשבים כ"נשיים" והמיעוט של נשים בעמדות מפתח.

 

עוד באון לייף: 

 

על בסיס השיר All About That Bas של מייגן טריינור (שהוא בעצמו סוג של מחאה הקוראת לנשים לאהוב את עצמן בכל מידה), כתבו הסטודנטיות את Bitch in Business שלדבריהן הוא "מכתב אהבה לכל הנשים הקשוחות שלא מפחדות להיות עצמן בעולם העסקים". הפזמון החוזר של השיר הוא "אני כלבה בעסקים", שלמעשה יוצא נגד ההנחה שאם אישה יודעת מה היא רוצה ולא מפחדת לומר את זה, נחשבת "כלבה". לעומת זאת, גבר שיתנהג באותו האופן ייחשב לאסרטיבי.

 

 

השיר כולל משפטים כמו "אם קוראים לי כלבה אז כנראה שאני עושה משהו כמו שצריך", "אמא שלי אמרה לי שבנים מעדיפים בנות שמחייכות, אז אל תדאגי מהשכל רק תנענעי את הישבן", "אני אובר-קוולפייד אבל לא מוערכת" ו-"כולם אומרים שתינוקות הם לנשים ועסקים זה לגברים - נסו להגיד את זה לגבר השעשועים שלי שמחכה לי בבית". 

 

לצד אלו יש גם אימג'ים בהם נראים גברים חשופי חזה מנקים את האוטו, אוכלים המבורגר בחושניות (אם יש כזה דבר) ועושים טוורקינג, וכן בדיחות על חשבון הקליפ של מיילי סיירוס wrecking ball.

 

כל אלו הופכו את הסרטון ללהיט ויראלי, משום שבצורה שנונה, קלילה ומלאת הומור הוא מצליח לדבר על נושא שעד כה נחשב לטרחני ומנדנד – לפחות בעיני כל מי שהיא לא אישה.