חופשת חג המולד של סלבריטאים רבים בהוליווד היא הזדמנות מיוחדת להשוויץ בכמה תמונות מבוימות היטב מאתרי הנופש היוקרתיים בעולם. גם צ'לסי הנדלר, קומיקאית, שחקנית, מנחה וסופרת רצתה להשוויץ בחופשת הסקי הפוטוגנית שלה, והעלתה לרשת האינסטגרם תמונה שלה עם מכנסי סקי, מגלשיים, משקפי שמש ו.. חזה חשוף לגמרי.  "איבדתי את צ'אנק (הכלב שלה – אב"י) בהר" ציינה בלקוניות מתחת לתמונה החושפנית וזכתה במעל ל-60 אלף לייקים לפני שאינסטגרם הורידו את התמונה בטענה שהיא נוגדת את תנאי השימוש של הרשת.

 

עוד באון לייף: 

 

הנדלר אוהבת להתפשט, אבל אוהבת יותר להתפשט למען מטרה טובה. תמונת הטופלס בשלג היא חלק מסדרת תמונות שנמשכת כבר חודשים ומטרתה לערער ולצאת חוצץ נגד מדיניות הצנזורה המגדרית שמפעילה רשת האינסטגרם הפופלארית. הקמפיין הפמיניסטי "free the nipple" גייס למאבקו החשוב סלבריטאיות כמו סקאוט וויליס (הבת של דמי מור וברוס ויליס) וקארה דלווין, אבל נכון להיום נדמה שהנדלר היא הדוברת הבוטה ביותר שלו ואולי גם האפקטיבית ביותר. בחודש שעבר היא פירסמה באינסטגרם תמונה של ישבנה החשוף באמבטיה, במחווה לשער מגזין פייפר עם קים קרדישאן עם הכותרת "הייתם מאמינים שיותר משני ישבנים יכולים להיכנס באותו המסך? נחשו איזה מהאחורים אמיתי? כעת תורך, אינסטגרם". התמונה נמחקה מהאינסטגרם תוך כמה שעות, כמובן לאחר ששוכפלה בכל אתרי הבידור והרכילות האלקטרונים. הנדלר הגיבה בזעם בחשבון הטוויטר שלה "אז זה בסדר להתפשט כדי להיות אובייקט מיני אבל לא בסדר לעשות את זה כפארודיה?"

 

בכלל, פארודיה וחיבה לעירום היו אלו שהשיקו את קמפיין הפטמות החשופות של הנדלר. בנובמבר האחרון היא העלתה תמונה שלה רכובה על סוס עם מכנסי רכיבה וחלק עליון חשוף, כשהיא מחקה כמעט במדויק תמונה מפורסמת של הנשיא ולדימיר פוטין. כשהתמונה הזו הורדה על ידי האנשים עם השאלטר באינסטגרם, היא צייצה בחשבון הטוויטר הפופלארי שלה "זה שובינסטי, יש לי את הזכות להראות שיש לי גוף טוב יותר משל פוטין!". מאוחר יותר היא העלתה שוב את התמונה וכתבה ש"אם גבר מפרסם תמונה של הפטמות שלו זה בסדר, אבל לנשים אסור? אנחנו ב-1825? אם אינסטגרם מסירים את התמונה הזו שוב, אתם בעצם אומרים שלפוטין יש יותר חופש ביטוי ממני. דברו עם הבוסים שלכם". גם התמונה הזו הוסרה מהרשת.

 

היוש פוטין, מתוך עמוד האינסטגרם של הנדלר

 

הנדלר, שתחגוג השנה את יום הולדתה הארבעים, היא פרובוקטיבית מקצועית ואישה מצחיקה מאוד, שבאמת לא מפחדת מפטמה חשופה או פלח ישבן ערום. למעשה, בשני המערכונים הכי נצפים מתוכנית הלייט-נייט שלה "הלילה עם צ'לסי הנדלר" , שירדה בקיץ האחרון אחרי שבע עונות, היא שילבה עירום מלא, מקלחת ומכות ידידותיות עם סנדרה בולוק (חברתה הטובה) וקונאן אובראיין (קולגה מוערך). היא חסרת בושה, כנה באופן שמעורר אי נוחות ומראיינת בחסד, שמצליחה לדלג מעל קלישאות היח"צ ולקלף את אורחיה עד לדמעות ווידויים מביכים.

 

הנדלר נולדה בניו ג'רסי, לעקרת בית ממוצא גרמני ולאב סוחר מכוניות משומשות ממוצא יהודי (כן, היא עשתה בת מצווה). היא הצעירה מבין שישה ילדים והודתה בראיון ש"תמיד הרגשתי זרה בבית. גרנו בשכונה יהודית נחמדה, שבה לכולם היה מרצדס ויגואר ולנו הייתה פיאט פינטו. חיכיתי עד שהייתי מבוגרת מספיק וברחתי". לאחר התיכון היא עברה ללוס אנג'לס והחלה להשתלב בתעשיית הסטנד אפ וכשחקנית משנה בסדרות בינוניות. 

 

במקלחת עם החברה סנדרה בולוק

 

הפה הגדול שלה, הכנות האכזרית והעובדה ש"יש לה פה מלוכלך למרות שהיא נראית כמו מלאך", כפי שציינה ביקורת על אחד ממופעי הסטנד אפ שלה, הזניקו אותה לתודעה כמנחת טקסים מבוקשת, מהז'אנר הקליל יותר של הסצנה (כלומר, פחות אוסקר, יותר טקס פרסי המוזיקה של MTV) והפכו את ספיישל הסטנד אפ שלה בערוץ קומדי סנטרל לאחת התוכניות הנצפות ביותר של הערוץ. מישהו היה חייב לתת לה תוכנית משלה והמישהו הזה היה ערוץ E! ב-2007 עלתה לאוויר "הלילה עם צ'לסי הנדלר" והפכה להיות תוכנית הלייט נייט השנייה בהיסטוריה שהונחתה על ידי אישה (הראשונה הייתה של ג'ואן ריברס והיא החזיקה מעמד שנה בלבד). "הלילה עם צ'לסי" הפכה תוך זמן קצר לדבר הפרוע ביותר שנראה על המסך. הסגנון חסר המעצורים של הנדלר, לצד קשרים מעולים עם כל הצמרת ההוליוודית, הצעידה לאולפן כוכבים שבדרך כלל מדירים את רגליהם מבמות שכאלו, או לפחות מצטיידים ברשימת נושאים מוכנה מראש שאושרה על ידי היחצן והסוכן. אצל הנדלר, הם נאלצו פשוט להיות מי שהם. כך סלינה גומז הוקנטה שוב ושוב על הקשר עם ג'סטין ביבר, וסלבריטאים כמו ריס ווית'רספון, ג'ני מקארתי ואפילו ביבר עצמו (שהפך לאובססיה קלה אצל הנדלר) הגיעו לצחוק ולהתוודות מול המנחה האינטנסיבית.

 

 

ייאמר לזכותה של הנדלר, שאת הכנות שהיא דורשת מאורחיה, היא משליכה גם על עצמה. בראיון ל"ניו יורק טיימס" אמרה ש"לעולם לא אשקר בנוגע לשום דבר. הכנות חשובה לי יותר מדי בכל אספקט של חיי". היא התוודתה על ההפלה שעשתה בגיל 16, על האלכוהוליזם והתמכרות לחומרים משככי תודעה וכמובן על הנטייה המבורכת שלה לשכב עם האורחים שלה ובדגש על חיבתה המתמשכת לראפרים שחורים. 50 סנט למשל, הוא אקס מפורסם שגם התארח מספר פעמים בתוכנית שלה.

 

צ'לסי הנדלר, לא עוצרת ב-E. תמונה: Shutterstocl

 

בסוף קיץ 2014, הודיעה הנדלר להנהלת הערוץ כי לאחר שבע שנים ו-300 תוכניות, היא בוחרת לא לחדש את החוזה שלה לשנה נוספת ועוברת לחבר'ה החדשים בשכונה, נטפליקס, כדי "שהמעריצים שלי יוכלו לראות אותי מתי שירצו". פרק סיום העונה משך אליו יותר משלושים סלבריטאים מרשימת האייליסט שבאו להיפרד מהחברה המוחצנת והמשעשעת עד דמעות שלהם, במפגן כוח מרשים. כרגע, הפרויקטים החדשים שלה מעוררים בעיקר סקרנות ובאזז מתמשך בתעשייה, אבל עדיין לא הבשילו לגבי הופעה על המסך. הנדלר מקפידה להישאר מעורפלת בנוגע לתוכניותיה העתידיות ומשקיעה את זמנה, כאמור, בהתערטלות חלקית והובלת המאבק הפמיניסטי בהגדרות הצנזורה של אינסטגרם. נותר לנו רק לשלוף איתה פטמה ולהמתין בסבלנות. הטוב ביותר עוד לפנינו.