בחצות היום כאשר מרבית העובדים במתחם הבורסה עושים את דרכם להפסקת הצהרים, הגעתי גם אני בלווית בתי לסניף  MARKET Pick & Mix  הסניף הקסום ברחוב תובל 23 (ר"ג). הסניף המה סועדים סביב שולחן רחב באווירה כמעט משפחתית. המראה הכולל שבה את לבנו עוד בטרם התיישבנו לשולחן.


 

כל מי שמקפיד על אורח חיים בריא ותזונה בהתאם יחוש את אותה "חגיגה לעיניים" שחשתי אני מהרגע הראשון במקום. השפע האנסופי של מיני ירקות והתבשילים החמים והקרים המוצעים לסועד כך שירכיב את המנה האישית מבלי לבקש את המלצר להוריד/להוסיף או להגיש את הרוטב בצד. הכל על טהרת הבחירה והטעם האישי. מסעדה כלבבי.

 

 

 

עמדתי מול השפע והוספתי לצלחת שלי בזה אחר את את מגוון הטעמים שהכרתי ואת האחרים שהעזתי לטעום. המגיש ערבב את הכל, שלב טעמים והגיש לי צלחת נהדרת וטעימה. לא השארתי פרור...

 

 

 


 

 

רוב התפריט ברשת MARKET PICK& MIX וגם בסניף החדש במתחם  V Tower הוא תפריט טבעוני. ייחודיות הרשת שמעניקה לה את היתרון היחסי על פני רשתות מזון בריא אחרות, (והתאימה לי ולבתי באופן מדוייק) נעוצה בעובדה שהתבשילים הטבעוניים בויטרינה טריים וחמים ומוצעים בהרכבה עצמית. התפריט ארוחות עסקיות, תבשילים טריים ללא חומרים משמרים, כריכים, מרקים, מיצים טבעיים שנסחטים במקום, שייקים ירוקים, מאפים טבעוניים, קפה ועוד. כל המנות מוצגות בכל הסניפים בבר פתוח, והלקוחות מוזמנים להתרשם מהמראה ומהניחוחות.

 


 


MARKET PICK& MIX  הוקמה לפני 13 שנה על ידי האחים דורית ליניק דרדיקמן ואמיר דרדיקמן, שהיו בעבר הבעלים של בית הקפה המוכר "אלכסנדר" בתל אביב.

השילוב בין האוכל הבריא שמוצע ברשת MARKET PICK& MIX  לבין העובדה שכל הסניפים פתוחים עד השעה 20:00 לכל היותר, היה עבור זהבי -  איש חיי הלילה לשעבר טל זהבי. שילוב מנצח ובימים אלה הוא כאמור פותח סניף של הרשת בזיכיון במתחם V-Tower.

 

הטבות : מידי יום בין השעות 16:30-19:00 כל המנות בעלות של 19.00 שקל בלבד.

הצטרפות למועדון חברים המקנה 10% הנחה. ויש גם משלוחים.

הצטרפו לדף הפייסבוק

 

 

קנחתי בקפה מדוייק (הטחינה במקום)


המקום מזמין ונקי. השירות אישי ומהיר. תודה לרעי על קבלת הפנים המאירה וליעל התזונאית.

 

 

 

 

 

 

גילוי נאות הוזמנתי לסקר את המסעדה, הגעתי עם הבת ושתינו נהננו מאד.

 

ריקי ברוך 

מאמנת אישית וקבוצתית עיתונאית רשת, בלוגרית.