רגע ההתאהבות: כשגילינו שגם בחורף לא צריך לקפוא במקלחת

 

 

מה: סבון בניחוח אננס טרופי ואפרסק לבן של AHAVA

אמנם סדרת הרחצה בניחוח החדש של אהבה אמורה להריח כמו אננס טרופי ואפרסק לבן, אבל לנו קרם הרחצה הזכיר דווקא ניחוחות נעימים של ספא. זה דווקא פעל לטובה, כי הריח הנעים, בנוסף לתחושה הנעימה והקרמית של הקרם, היו כל מה שצריך לאמבטיה מפנקת וסופר-חמה של חורף.

 

 

רגע ההתאהבות: אחרי שסוף סוף הצלחנו להשיג עיניים נוצצות, מבלי שכל הנצנצים נמרחו לנו על הפנים

 

 

מה: צלליות לעיניים של לייף מבית סופר-פארם

רביעיית צלליות שמגיעה בשתי גרסאות: גוונים ורודים-חומים וגוונים אפורים-שחורים. בכולן ברק עדין ולא ילדותי, שגם נשאר ככה לאורך שעות, מבלי שינשור על שאר הפנים ויעניק לך מראה של "כל יום פורים". המרקם שלהן נעים הודות לתוספת של אבקת משי והן גם מרככות את העור ושומרות עליו בזכות ויטמינים E ו-C.   

 

 

רגע ההתאהבות: מרגע הפתיחה

 

 

מה: ROUGE ALLURE GLOSS של שאנל.

הגלוס החדש של שאנל מגיעה באריזה שנפתחת בלחיצה. כלומר – לוחצים על האריזה והמברשת מזנקת החוצה. מעבר לכך, מדובר בהכלאה נפלאה בין גלוס לאודם: מצד אחד לחות וברק גלוסי, מצד שני צבע עשיר ועמידות ראויה לשבח. כמו כן הוא מכיל בתוכו רכיבים שמגינים על השפתיים מנזקי מזג אוויר.

 

 

רגע ההתאהבות: כשגם אחרי אוטבוסים, הליכה לשוק, 2 סיגריות וכמעט 10 שעות, הניחוח עדיין נשר איתן

 

 

מה: L'ACQUAROSSA Eau de Toilette של פנדי.

אמנם מדובר בגרסת האו דה טואלט, אבל היא לא פחות שווה ויוקרתית. יש בה מרכיבים פירותיים, כמו הלנטנה וסיגלית, אבל גם עץ ארז ומושק שמאזנים את המתקתקות לעבר כיוון קצת אוריינטלי-חריף. אלו הופכים אותו לסקסי אבל מבלי להיות תקיף וכבד. 

 

 

רגע ההתאהבות: כשגילינו שאפשר למצוא כיסוי עדין ולחות נעימה מבלי להתפשר על מרקם שומני

 

 

מה: קרם BB מסדרת PERFECT CARE של קרליין.

קרם לחות עם גוון ומסנני קרינה 15SPF(שלא יספיקו לקיץ!). בין מרכיביו גם ויטמין C  שמסייע בהבהרת כתמים, קפאין שממריץ את מחזור הדם וחומצה היאלרונית שמעלה את רמת הלחות בעור. מנומשת שהשתמשה בו דיווחה כי "בתור אחת שלא אוהבת את המראה המאופר, הרגשתי שהכיסוי הוא יחסית מינמלי, אם כי מסתיר את מה שנחוץ ולא משאיר מראה עשוי מדי".

 

 

רגע ההתאהבות: אחרי שהצלחנו להסתיר לילה של בכי. של הקטנצ'יק ושלנו

 

 

מה: Eye & Lip MasterCream של JUVENA.

אמנם מדובר בתענוג יקר, אבל עבור מי שיכולה להרשות לעצמה, הוא בהחלט שווה את זה: קרם לאזורים העדינים של העיניים ומסביב לשפתיים, שפועל לצמצום קמטוטים, הפחתת נפיחויות, עיגולים כהים וסימני עייפות. בין השאר יש בקרם סויה ואורז שמפחיתים נפיחויות ותמצית רוקט העשירה בברזל, קלציום, חומצה פולית וויטמינים, שמסלקת רעלים ומעכבת סימני הזדקנות. מרקמו של הקרם נעים מאוד, עד כי מאוד מפתה שלא למרוח אותו על כל העור.

 

                                                    

רגע ההתאהבות: גילינו שאפשר להשיג אפקט ג'ל מבלי לקבוע תור לקוסמטיקאית

 

 

מה: Gel Look Top Coat של CHIC.

מותג הלקים הפופולארי השיק טופ-קוט לציפורניים שמעניק אפקט מבריק, בדומה ללק הג'ל. הכיסוי, שניתן לשימוש בבית, יוצר התפחה של פיגמנט הלק ומעניק לו שכבה פורצלנית מבריקה במיוחד. המכורה ללקים טענה שהציפוי "עשה לה את היום".  

 

 

רגע ההתאהבות: כשנתנו לנו חמש שנים פחות מהגיל האמתי שלנו

 

 

מה: VISIONNAIRE - LR 2412 של לנקום.

שם מאוד מפוצץ לסרום עם הפורמולה הייחודית של לנקום, שמסייע לשיפור מראה העור ולתיקון מראה הקמטים והנקבוביות. גולת הכותרת של הפורמולה היא היכולת שלה לחדור ולפעול בכל שכבות העור ולחדש את פעילות תאי העור וכן לחזק את צפיפות העור. בעיקר אהבנו את מראה המאט הקטיפתי שמתקבל אחרי המריחה, שיוצר עור אחיד ורענן ללא תחושת שמנוניות.
 

 

רגע ההתאהבות: כשחזרנו הביתה אחרי יום ארוך ולא מצאנו עיגול שחור מרוח לנו מסביב לעיניים

 

מה: Lash Power Feathering Mascara של קליניק.

מסקרה שאמורה לבנות ריסים מלאים וארוכים. בפועל, היא אכן מאריכה קצת את הריסים, אבל בעיקר אהבנו את הקלילות שלה – גם אחרי שתיים-שלוש מריחות היא נשארת נעימה ולא יוצרת ריסים כבדים ונדבקים.

 

 

רגע ההתאהבות: כשלרגע הרגשנו כמו ג'ניפר לופז

 

 

מה: Golden Shimmer Huile Prodigieuse Or לפנים של NUXE

אחד ממוצרי הדגל של המותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, המבוסס על תמציות פרחים וצמחים. השמן הוא רב שימושי ומיועד לפנים, לגוף ולשיער, והוא מכיל שישה שמנים, בהם שקד ואגוז לוז. השמן הזה הוא הגרסה המנצנצת שמכילה פניני ברונזה וזהב המעניקים זוהר עדין ולא מהסוג המתלהב.

 

 

רגע ההתאהבות: כשהוא נכנס לחדר

 

 

מה: Aramis Adventurer לגבר.

בושם לגברים שהוא גם רענן, בגלל תווים של לימון ואבסינט, אבל לא גם לא חמוץ מדי הודות ללבנדר וגרניום שנמעדנים אותו והופכים אותו למתאים עבור גברים שלא אוהבים להרגיש רייחניים מדי.  

 

 

רגע ההתאהבות: אחרי שקיבלנו מחמאות נוסח "רואים שישנת טוב הלילה"

 

מה: מולטי אינטנסיב ללילה של קלרינס.

קרם לטיפול אנטי אייג'ינג והבהרת כתמי עור לנשים בגילאי 50 ומעלה. בת ה-60 שניסתה אותו פקחה עין והרגישה שהיום שעומד בפתח זה היום שלה. טוב, לא באמת, אבל היא הרגישה שהעור רווי בלחות נעימה ולא מיובש ומגורה כמו ברוב הבקרים.   

 

רגע ההתאהבות: אחרי שבפרץ של ספונטניות בלתי מוכר ובלתי סביר החלטנו לצאת בלילה

 

מה: Flash Nutrition Mask של לנקסטר.

מסכה סופר מהירה וסופר יעילה לעור יבש ועייף. תוך חמש דקות בלבד מעניקה המסכה -שמכילה שמן ארגן, שמן אגוזים, חומצות שומן ואומגה 3 - ריענון לעור עייף, בוסט של זוהר נעים אבל גם נטול ברק שמנוני. בנוסף, המחיר שלה נוח ומשתלם.

 

 

רגע ההתאהבות: אחרי שניצלנו מעוד קטסטרופה בעקבות ההחלטה לעשות גבות בעצמנו

 

מה: BROW DRAMA של מייבלין.

מסקרה לגבות שמכסה אותן בג'ל במרקם קליל ונעים למריחה. הג'ל הוא בעל גוון, ולכן עוזר לעבות את הגבות סטייל קארה דלווין ולקבע אותן למשך שעות.

 

 

רגע ההתאהבות: אחרי ששאלו אותנו "עשית משהו בפנים?"

 

 

LE TEINT ENCRE DE PEAU של Yves Saint Laurent.

אחד המייקאפים הכי נפלאים בהם נתקלנו. גם מעניק כיסוי טוב, אחיד וזוהר וגם קליל עד כדי לא מורגש. בנוסף, המריחה מאוד נוחה, ואם כל זה לא מספיק הוא גם עמיד לאורך שעות. בקיצור – מושלם.

 

 

רגע ההתאהבות: כשאחרי המריחה נגענו בפנים שלנו והרגשנו בעננים. מילולית

 

 

מה: Advanced Marine Biology Revitalizing Emulsion של La Prairie.

אמנם מדובר בתכשיר שעולה יותר מהקניות החודשיות שלנו בסופר, אבל עם זאת הוא רב שימושי, משום שהוא מתאים לפנים, לצוואר ולעיניים. חוץ מזה, מדובר במוצר מצוין באמת, שכבר אחרי המריחה הראשונה מרגיע את העור וגורם לו להיות רך וגמיש במיוחד. כל זאת הודות לאצות הים שבו, שמשפרות את רמת הלחות בעור, יוצרות אפקט מתיחה ומשמשות כנוגדות חמצון. 

 

רגע ההתאהבות: כשהרגשנו שמישהו עושה לנו מסאז' לקרקפת מבלי לבקש תמורה

 

תכשיר טיפולי המכיל 100% שמנים טהורים ומיצוי צמחים, בהם זמרין, ברוש, אקליפטוס ומרווה. אלו עוזרים לשיקום שיער פגום וחלש ולטיפול בקשקשת, או בקרקפת מגורה, שומנית או יבשה. נסיינית עם קרקפת יבשה ומגורה סיפרה כי השמן היה כמו "כדור הרגעה" לראש, זאת אחרי הרבה נסיונות כושלים עם תכשירים אחרים.  

 

 

למחירי המבצע של המוצרים ניתן להתעדכן בסניפי סופר-פארם או באתר החברה