חופשה ואוכל הם שידוך מתבקש, וידוע שבחופשה לא ממש מקפידים על דיאטה או על ארוחות סגפניות. מגוון אדיר של מסעדות אילתיות מציעות שפע של מעדנים לכל כיס ובכל סגנון, כך שגם אם תרצו לא ממש תוכלו להתאפק. הנה 5 המלצות למנות שוות במיוחד מתוך אלפי מנות נפלאות וטעימות המוצעות בעיר. בתיאבון.

 

טאפאס אילתי

המסעדה: בחזית מלון בל ברחוב תרשיש פועלת מסעדת אולה. המסעדה מציעה עיצוב עדכני (ניו יורקי מודרני עם נגיעות ספרדיות, כך מכנים זאת שם) ומגישה בשרים, דגים, פסטות ומנות טאפאס קטנות.

המנה: פינצ'ו כמהין - לחם קלוי בגריל, ארטישוק ופטריות צלויים במחבת, חמאת שום כמהין וגבינת מנצ'גו. פינצ'ו הוא השם הבאסקי לטאטפס הקטלוני, מה שאומר שבעצם מדובר במנה קטנה שנועדה ללוות את המשקה בבר.

המחיר: 36 או 48? (בגודל טאפס או בגודל מנה ראשונה)

הפרטים: www.olla-tapas.co.il

 

 

מרמת הגולן לאילת

המסעדה: מסעדת פדרו, מסעדת בשרים (אבל לא רק) בעיצוב חם ומזמין הנמצאת בריחוק מה מהטיילת ומאזור המלונות השוקק, וזה בהחלט תורם לאווירה הנינוחה. המסעדה, הנמצאת בשכונה ותיקה באילת, מגישה מגוון מנות כבר 17 שנה וכעת גם המראה שלה מעודכן וחדיש אחרי שיפוץ משמעותי.

המנה: סטייק פדרו (350 גרם), מבשר טרי מרמת הגולן. מנה של אנטרקוט פרימיום מיושן שזור בשומן מיושן במקום בליווי מח עצם אפוי. סטייק משובח, אחד המשובחים בעיר.

המחיר: 128 ש"ח

הפרטים: www.facebook.com/www.pedro.co.il

 

 

מוזיקה, דרינק ואוכל של פאב

המסעדה: פאב המאנקיס בטיילת רויאל ביץ' הוא מוסד ותיק, שמתקיים בו השילוש הקדוש: מוזיקה טובה, אלכוהול טוב ואוכל טוב. לא מדובר על אוכל מעודן של מסעדות, אלא על אוכל של פאב, אוכל כייפי, שאפשר לאכול בידיים (כמו המבורגר, צ'יפס, כריכים, כנפיים וכדומה). ההופעות החיות והריקודים הם שם דבר כבר שנים רבות.

המנה: מנקי ביזנס בורגר - שלישיית מיני המבורגרים בשלושה טעמים. המבורגר קריבי מוגש על אבוקדו בבטטה מטוגנת, קרם אפרסק וקארי; המבורגר אסיאתי מוגש על סלט כרוב לבן, שומשום ופטריית שיטאקי; המבורגר קלאסי עם עגבנייה, בצל וחסה. המנה מוגשת בתוספת טוגנים מתובלים.

המחיר: 75 ש"ח.

הפרטים: www.threemonkeyspub.co.il

 

 

דג על המים

המסעדה: מסעדת פאגו פאגו, אחת הוותיקות בעיר, הנמצאת במיקום מנצח - מוקפת משלושת עבריה מים במרינה של אילת- וזה כבר נוף מעולה לארוחה.התפריט עשיר ומגוון, חלקו מתאים בדיוק לנוף.

המנה: דג סלמון בקרם עגבניות מיובשות. אמנם הסלמון לא מגיע הישר מים סוף, אלא מים אחר, צפוני וקר בהרבה, אבל מדובר במנת דג קלילה ומעודנת המוגשת בסטייל. אם אתם מעדיפים את הסלמון שלכם נא, אז יש במסעדה תפריט סושי מגוון ועשיר.

המחיר: 88 ש"ח

הפרטים: www.pagopagorest.com

 

 

ביס מאיטליה

המסעדה: פסטורי היא מסעדה הנמצאת בחצר איטלקייה ברחוב תרשיש בעיר ובר במרכזה. התפריט מורכב ממנות קלאסיות מהמטבח האיטלקי-טוסקני, בהן פיצות ופסטות (וגם מנות בשר ודגים). הפסטות והרטבים נעשים במקום לפי מתכונים מסורתיים.

המנה: אחת המנות היפות והמקוריות היא רוטליו ספינצ'י. מאחורי השם המתגלגל על הלשון עומדת מנה של פסטה טרייה, פרחים שהם רולדת פסטה, ממולאים בתרד ובגבינת ריקוטה והכל טובל בקרם תרד.

המחיר: 54 ש"ח

הפרטים: www.facebook.com/pastoryplace