סדרת CLINERAL סקין פרו של טבע ו-AHAVA

סדרת תכשירים, המבוססים על תמציות מינרלים מבוץ ים המלח, שפותחו במיוחד כמענה לעור רגיש, הנוטה לגירוי ואלרגיה.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", אהובה יניב:

בתור אישה אשר בקרוב מגיעה לשנות ה 50 בחייה, ברצוני להביעה את תודתי לחברות "טבע" ו-"אהבה", אשר חברו יחדיו וייצרו סדרה חדש של קרמים אשר מתאימים לי. הנוחות במריחה והספיגה, השימוש וכן המרקם מעולים והריח נפלא ומותאם לאקלים הארץ ישראלי, רב עונתי. זכינו למוצר מושלם ובמחירים סבירים לשמירת העור והבריאות, אישית ממליצה לכל מכרי וחברותי. תנסו ותתמכרו כמוני, להנאתכם.

 

דבר היצרן:

מדונה חובל, מנכ"ל מוצרי צריכה ובריאות בטבע ישראל: "מוצרי SKINPRO מסדרתclineral הם תוצאה של שילוב מנצח בין שתי מובילות עולמיות בתחומן: טבע ו-AHAVA.השילוב מעניק ערך מוסף על ידי שימוש בסגולות הייחודיות של ים-המלח והמצוינות הפרמצבטית של טבע ישראל. כל זאת, הביא לפיתוח מוצרים בעלי איכויות המעניקות פתרון לצורך של לקוחות, למוצרים איכותיים אשר מציבים רף חדש בשוק, ואני גאה מאוד בבחירה שלהם כמוצר השנה

 

 

Scholl אקספרס פדי

פצירה חשמלית לכפות הרגליים, בעלת ראש מתחלף, קלה לשימוש, המסירה עור קשה ומעניקה תוצאות ניראות לעין מהשימוש הראשון.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", רוית פיטוסי:

אין ספק שמוצר השנה שלי בתחום טיפוח הגוף הוא שול אקספרס פדי - הפצירה החשמלית. כולנו סובלים מיובש בכפות הרגליים במיוחד בקיץ כשכפות הרגליים חשופות עם כפכפי האצבע. בזכות הפצירה החשמלית הפכתי להיות הפדיקוריסטית של עצמי, ובתוך כמה דקות הרגליים שלי רכות ונעימות. הפצירה היא מכשיר חשמלי (עובד על סוללות) פשוט וקל ונוח לשימוש בעל ראש מתחלף. בהחלט מוצר מנצח שעושה את העבודה ואת החיים לקלים ונוחים.

 

דבר היצרן:

אולגה רובנוסקיה, מנהלת קטגוריה: השקת שול (Scholl) אקספרס פדי היתה פריצת דרך משמעותית בעולמות טיפוח כף הרגל. הפצירה החשמלית מציגה חדשנות בעולמות הטיפוח, מאפשרת להסיר עור קשה ויבש מכפות הרגליים תוך דקות ספורות ומעניקה לכפות הרגליים רכות ומגע של קטיפה. הפצירה החשמלית פועלת ביסודיות ומעניקה תוצאות ניראות לעין החל מהשימוש הראשון. אחד היתרונות של הפצירה החשמלית הוא שניתן להשתמש בה בבית, בנוחות וללא תלות בנקודת חשמל. לפצירה יש ראש מתחלף המאפשר לשמור על איכות גבוהה בהשגת התוצאות ואף שידרוג הפצירה בעתיד. עם הפצירה החשמלית ניתן להתכונן טוב יותר לאביב והקיץ ולחזרה לנעליים פתוחות וכפכפים.

 

מגבונים אקולוגיים מתכלים שופרסל GREEN

מגבונים היפואלרגניים, מתפרקים באופן טבעי, ומאפשרים לכם לשמור על הסביבה ולא לשלם יותר בהשוואה למגבונים רגילים.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", מירב נתן:

ממליצה על מגבונים מתכלים של שופרסל מבית המותג "green" המספקים לנו את כל מה שאנחנו מחפשים במגבונים, וזה, תוך כדי שמירה על איכות הסביבה. המגבונים אינם מכילים בישום או אלכוהול. המוצר נעים ורך למגע וכל זה גם במחיר משתלם

 

 

אריאל קפסולות 3 ב-1

הטבליה היחידה בעולם, המורכבת משלושה תאים, הפועלים ביחד על מנת לנקות, להסיר כתמים ולהעניק ברק לכביסה.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", יהודית הרשקו:

אריאל קפסולות 3 ב-1 הן הקפסולות הטובות בשוק כיום - מאד מומלצות. קפסולות 3 ב-1 החדשות של אריאל מורכבים מ-3 תאים נפרדים הפועלים על מנת לנקות ולהוריד כתמים וגם להעניק להן ברק. יש להניח קפסולה אחת או שתיים בתוך המכונה,  ועליהן להניח את הבגדים. להוסיף מרכך כביסה. והכביסה יוצאת נקייה מאד, כולל הכתמים הקשים

 

 

סופרקריל סופרמט של טמבור

צבע בטכנולוגיה ייחודית, המכסה 20% יותר שטח וגם מטשטש פגמים בקיר. לצביעה מהירה וחסכונית, שאינה מצריכה תיקונים.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", אינגה סלונימסקי:

שיפצנו את הבית ובחרנו בצבעים של טמבור. הצבע קיים במגוון גוונים ונושא תו תקן ירוק. מעניק כיסוי מושלם לקירות ולכן גם חסכוני. מתייבש מהר, לא משאיר אחריו ריח לוואי ואפילו ניתן לישון בחדר כבר באותו הלילה

 

דבר היצרן:

רחלי ירקוני-גולדשטיין, סמנכ"ל השיווק קבוצת טמבור: אנו בחברת טמבור קמים בבוקר בכדי לעזור לצרכן לשדרג את סביבת החיים שלו. משפחת מוצרי טמבור סופרקריל מובילה את שוק הצבע בישראל כבר שנים רבות ואנו החלטנו לשדרגה ולתת ערכים מוספים דווקא במוצר מוביל. סופרקריל סופרמט נולד מתוך מחקרים מעמיקים עם אנשי מקצוע, ונותן מענה אמיתי לצורך של כולנו – חיסכון בזמן ועבודה. זהו הצבע עם כושר הכיסוי וההסתרה הכי גבוהים בישראל (כמה מטרים צובע ליטר צבע ועד כמה מכסה בקלות את הקיר) ובשל היותו בגימור סופר-מט (הגימור הטרנדי ביותר), הוא גם מסתיר פגמים בקיראנו גאים בהצלחה של החדרת המוצר, שוב השוק הישראלי מוכיח כי הוא מעריך איכות וחדשנות ואנו בטמבור נמשיך לחדש ולשדרג.

 

מוט בלנדר של BRAUN

המוט שמאפשר לחתוך ולפרוס ירקות, להכין בלילות וקצפות, לכתוש קרח וללוש בצק – והכל במכשיר אחד עם מנגנון למניעת התזה.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", סיוון תמם: 

כאמא לתינוקת בת 7, אני מוצאת את עצמי טוחנת המון סוגים של אוכל על מנת לתת לה טעימות. קניתי פעמיים בלנדר גדול שאמור להיות איכותי, אך מצאתי עצמי עם מוצר מסורבל. לאחר שמנוע הבלנדר שלי נשרף, ניגשתי לחנות לרכוש חדש אך הוצע לי מוט בלנדר של בראון. קניתי, ומהרגע שניסיתי בפעם הראשונה -  חווית הטחינה הפכה לפשוטה, נקייה ומפורקת טוב יותר עבורי. ממליצה בחום

 

דבר היצרן:

אבינועם כהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ברימאג: מוט בלנדר של BRAUN הינו מכשיר רב תכליתי המצויד בפונקציות רבות, אך קומפקטי, קל לתפעול ולאחסון ובזכות זה הוא פורץ דרך וחדשן.הפונקציות הרבות אותן המוט בלנדר עושה וקלות הפעלתו, הופכים את עבודת המטבח לקלה מעין כמוה, עם זמנים ותהליכים קצרים בהכנת האוכל ובעבודת ההכנה לבישול. מוט הבלנדר של BRAUN מצויד במנוע רב עוצמה של 750 וואט, מנגנון אנטי ספלאש שמונע התזה ומנגנון לחיצה ייחודי שמהירות הערבול נשלטת ע"י עוצמת הלחיצה לנוחות מירבית. מוט הבלנדר הרב תכליתי מאפשר לבצע מגוון פעולות במכשיר אחד: חיתוך ופריסת ירקות, הכנת בלילות וקצפות ועד ללישת כל סוגי הבצקים. המכשיר הוא מנירוסטה, ניתן לשליפה וקל לניקוי. 

 

 

מסטיק מאסט 45 דקות

מסטיק מנטה מרענן במיוחד עם נוסחה ייחודית, המספקת תחושת רעננות לאורך זמן למשך 45 דקות של לעיסה.

 

דבר היצרן:

טל בן פורת, מנהלת שיווק ממתקים, חטיבת תענוג והנאה: קטגוריית המסטיקים מונעת מצורך עיקרי ומוביל - רעננות הנמשכת לאורך זמן. מסטיק הוא הרבה מעבר לסתם מוצר; הוא  נותן תחושת ביטחון, מאפשר אינטראקציה ללא חשש, ומעניק תחושת ניקיון ורעננות החשובה כל כך לצרכן. מסטיק MUST ארבעים-וחמש דקות, נוצר מתוך חשיבה על הצרכן המחפש פתרון טעים ויעיל למסטיק שיכול ללוות אותו  לפרק זמן ארוך מהרגיל. הסיבה שהצרכנים בחרו בו כי הוא מקיים את ההבטחה של "רעננות מתמשכת"  לפרק זמן של 45 דקות - מסטיק השומר על הרעננות והמרקם לאורך כל זמן הלעיסה. כדי לייצר את המוצר, פיתחנו את המתכון הייחודי והסודי, תוך שימוש בקסיליטול. הקסיליטול בעל מנגנון יחודי, הוא מסייע לנטרל את פעולת חיידקי העששת בפה ובכך תורם למניעת עששת

 

 

שבורים של בייגל בייגל

הדור הבא של הבייגלה: שברי בייגלה מפוצצים בטעם. שילוב של שברי בייגלה בטעמי ברביקיו ובצל מוקפץ חזקים.

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", שירן סבג:

יצא לי לטעום את שלושת הטעמים של בייגלה שבורים: ברביקיו, בצל מוקפץ ומלח ים עם פלפל - ונהניתי מכל רגע. בגלל שהבייגלה באריזה מגיעה שבור מראש - הטעם מורגש חזק יותר, התבלינים נספגים ומשאירים טעם של עוד. המוצר מעולה לנשנוש, לאירוח, או אפילו לצריכה קבועה. בנוסף הוא ידידותי לטעימות ראשונות של ילדים קטנים שרוצים להתחיל לאכול מבייגלה כמו הגדולים.

 

דבר היצרן:

לורה קרן, מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: מאז השקת פורמט הבייגלה השטוח, צרכני הבייגלה בישראל לא זכו לבשורה אמיתית בקטגוריה. כמותג המוביל את שוק הבייגלה בישראל, השקנו לאחרונה את שבורים; שברי בייגלה מתובלים ב-3 טעמים, במטרה להביא חדשנות מוצרית אשר תעניק לצרכנים אלטרנטיבה חטיפית חדשנית, הן בעולם הבייגלה והן בעולם החטיפים המלוחים. סדרת שבורים הינה השילוב האולטימטיבי בין פורמט מוצרי חדש של בייגלה וטעמים חזקים ודומיננטיים המהווה פתרון מעולה כחטיף לנשנוש, לאירוח או לצריכה "על הדרך". המוצר מיוצר בטכנולוגיה ייחודית הכוללת מתכון חדש של בייגלה אפוי, אשר עובר תהליך שבירה ומאפשר את ספיגת התבלינים המעניקים למוצרים את טעמם העשיר והממכר. שלושת הטעמים בסדרה: ברביקיו, בצל מוקפץ ומלח ים ופלפל שחור, הותאמו לקהל הישראלי ונמצאו כאהובים ביותר במבחני טעימה. הצרכנים מראים התלהבות גדולה והמוצרים נחטפים מהמדפים.

 

 

סדרת אלפרו משקאות מהצומח בטעמים

משקאות מהצומח, ללא כולסטרול ולקטוז, מופחתי שומן, ובטעמים מרעננים ומרווים של שקדים, אגוזי לוז וקוקוס.

 

דבר היצרן:

אילנה רידר שניצר, מנהלת שיווק חטיבת המזון והבריאות בש.שסטוביץ': מוצר נבחר ואהוב הוא מוצר שקולע לצורך אמיתי של צרכן בעולם משתנה, מותאם לשינויים בסגנון החיים והרגלי צריכה וכמובן מובילבאיכות וטעם. אלפרו השיקה נבחרת של 6 משקאות מרעננים מהצומח, הנותנים מענה לצרכניה הקלאסיים, אלו הרגישים ללקטוז, הטבעונים ושומרי הכשרות, לצד קהל חדש הולך וגדל של שוחרי בריאות, המעוניינים במשקאות ומוצרי מזון חדשים בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר מבלי להתפשר על הטעם. המשקאות טעימים במיוחד ומומלצים לשתייה, כתוספת מיוחדת לקפה, לשילוב עם דגני בוקר, לשימוש במתכונים, בהכנת שייקים ואפילו קוקטיילים. טעים, בריא, ומרענן - שילוב מנצח למוצר אהוב.

 

 

מעדני מוו של טרה

מוצרי הסדרה עברו הפחתה של כ-20-28% מתוספת הסוכר, הם ללא חומרים משמרים ויש להם ערכי סידן גבוהים

 

דבר נסיינית "מוצר השנה", פנינה מנצור:

מו מוצר מושלם. היום בעידן ההשמנה בקרב ילדים טרה יצאה עם סדרת מוצרים נפלאים. מוצרי מו טעימים מאוד ומופחתי סוכר, וללא חומרים משמרים - ולכן בריאים יותר. הנכדים טעמו ואהבו, כיף שלא מרגישים בהפחתה של הסוכר במוצרי מו.

 

דבר היצרן:

יניב פיינשניידר, מנהל השיווק של טרה: מעדני מו של טרה הם חלק מרכזי באסטרטגיה של טרה להציע: אלטרנטיבה טובה יותר, בריאה יותר גם בקטגורית המעדנים. במשך שנה וחצי פיתחנו מוצרים עם יותר סידן ופחות סוכר, כאשר סוכר משמש כרכיב שאמהות היו הכי מעדיפות להמנע ממנו. כל זאת - ללא פשרה בטעם. לאורך התהליך, המעדנים שלנו זכו לציונים גבוהים במבחני הטעימה. בנוסף, בטרה, שמים דגש על חדשנות. להרחיב את המגוון המוצע לצרכן. השקת סדרת מעדני מו היוו את יריית הפתיחה לטיפול בעולמות הילדים ועד להשקת שוקו מו בימים אלו.

 

 

לרשימת המוצרים הזוכים המלאה