אם את לא יכולה לנצח אותם – תעצבי אותם. זה כנראה המוטו החדש של מליסה מקארתי. השחקנית המצחיקה משיקה בימים אלו ליין בגדים שמיועד גם למידות גדולות, אולי בגלל שנמאס לה לחפש – בדרך כלל לשווא – בגדים אופנתיים שיתאימו לאופייה ולמידותיה. "למצוא בגדים במידה שלי שהם מתקדמים אופנתית זו כמעט משימה בלתי אפשרית", אמרה מקארתי בראיון. "או שהם מתאימים לאישה בת 98, או לזונה בת 14, אין שום דבר באמצע".

 

עוד באון לייף: 

 

לקו הבגדים עדיין אין שם, אבל כבר די ברור שהוא יצא בסתיו הבא. בהתחלה הוא יכיל בגדי יומיום ספורטיביים, אבל הוא עתיד להתרחב גם לבגדים חגיגיים יותר, אקססוריז ואפילו מוצרי טיפוח. על פי הדיווחים הראשונים, המחירים יהיו בטווח הנוח יחסית: החל מ-150 שקל ועד ל-500 שקל עבור הפריטים היקרים ביותר. וכצפוי, טווח המידות יהיה נדיב ביותר. "אני מעצבת לכל במידות", חשפה. "זה נראה לי מוזר לעצור במידה מסוימת – הרי נשים לא עוצרות באיזושהי מידה, אז למה הבגדים כן?", עוד היא הוסיפה "הייתי בכל מידה אפשרית. התמודדתי עם להלביש את עצמי במידה 6, במידה 12 ולמעלה מזה. וכשאת עוברת את מידה 12 את לא פתאום מפסיקה לאהוב אופנה".

 

ולמי שחושב שמקארתי הולכת להיות כמו כל אותם סלבריטאים ששמים את השם שלהם על תווית ומקבלים על כך תמלוגים, במקרה של מקארתי זה ממש לא הסיפור. בינואר האחרון, במהלך השטיח האדום של פרסי גלובוס הזהב, חשפה מקארתי בפני מנחת ערוץ E, ג'וליאנה רנסיק, את העובדה שהיא למדה אופנה ולמעשה, לעצב בגדים היתה תכנית הרזרבה שלה, במקרה שהיא לא היתה מצליחה כקומיקאית. רנסיק לא הסתירה את ההפתעה שלה נוכח התגלית – מה שחשף את העובדה כי אנחנו בדרך כלל נוטים לדמיין מעצבות אופנה ופאשניסטיות כבחורות צנומות, שבריריות ועדינות. בטח לא מלאות הומור, שמחת חיים וקילוגרמים. אבל מקארתי בהחלט הוכיחה את טענתה: פאשניסטות יכולות לבוא בכל מידה.

 

תמונה: רויטרס

 

הליין החדש של מקארתי הוא בשורה משמחת עבור נשים שאוהבות אופנה ולא מצליחות להשתחל למידות ההולכות ומצטמקות, ולגזרות ההולכות ומתקצרות, של רשתות האופנה. אולי הבז סביבה יגרום גם למעצבים אחרים להבין עד כמה יש דרישה לבגדים במידות 'נורמליות', כל שכן כאלו שהם גם אופנתיים. בנוסף, אולי הוא יעודד גם את כל אותן חובבות בגדים שם בחוץ שלא אוחזות במידות של הסטייליסטית רייצ'ל זו וחברותיה, לא לפחד ולהעז להביע את עצמן דרך אופנה שלא מתפשרת ולא עוצרת בבגדים בצבע שחור בלבד.