רייצ'ל הוליס, שהתפרסמה בעקבות פוסט שהעלתה עם תמונה שלה בביקיני, הוציאה אתמול בלילה סרטון ובו מסר לכל האנשים שתמכו בה במהלך הימים האחרונים.

 

לפני כעשרה ימים קיבלה הוליס כמעט חצי מיליון לייקים ולמעלה מ-60 אלף שיתופים לתמונה מחופשה שלה ושל בעלה במקסיקו. בצד התמונה היא כתבה בין השאר "יש לי סימני מתיחה ואני לובשת ביקיני. יש לי בטן שרופסת באופן תמידי כתוצאה מהריונות עם שלושה ילדים ענקיים ואני לובשת ביקיני...אני לובשת ביקיני כי אני גאה בגוף הזה ובכל סימן שבו. הסימנים האלו הם עדות לכך שבורכתי להוליד את ילדיי והבטן הרופסת היא הוכחה שעבדתי קשה להוריד כמה משקל שיכולתי". עוד הוסיפה הוליס בפוסט המרגש: "אני לובשת ביקיני כי הגבר היחידי שדעתו חשובה לי יודע מה עברתי כדי להראות ככה. הגבר הזה אומר שהוא לא ראה משהו יותר סקסי מהגוף שלי, עם הסימנים והכל. אלו לא צלקות, גברותיי, אלו פסים ואתן הרווחתן אותן ביושר".

 

 

המילים המרגשות של הוליס, והתמונה שהתלוותה אליהן, גרמו לאנשים מרחבי העולם להגיב לה, ולשתף איתה ועם שאר הגולשים את הסיפור שלהם, כמו גם תמונות שלהם בבגדי ים. בין אלו ניקול סרדינה, שכתבה "אהבי את הגוף שלך וקבלי אותו. יש לי כמה סימני מתיחה ועור נפול אחרי שילדתי 2 תינוקות גדולים, והחלטתי לקבל אותם...אהבי את עצמך. אהבי את ההיסטוריה מאחורי הגוף שלך".

 

 

"אני לובשת את בגד הים שלי במידה 16", כתבה הת'ר ריבס מיסנר. "לא מוצא חן בעינכם? אל תסתכלו".

 

 

כאמור, כתוצאה מכל התגובות, שחררה הוליס סרטון בו היא מתייחסת לכל המגיבים ובעיקר למגיבות. "קיבלתי השראה. פרסמתי ברשת תמונה ולא תיארתי לעצמי את התגובות שאקבל", היא משתפת ומספרת על כמויות התמונות והתגובות שהיא קיבלה מאנשים מכל רחבי העולם. "אנשים מרקעים שונים קמו ועמדו 'זה מי שאני עכשיו, היום, וזה מספיק. ככה נראה האני האמיתי וזה מספיק. לא איך שנראיתי לפני 20 שנה, לא 20 פאונד פחות, לא לפני 15 שנה. זה הגוף שלי היום ואני אסיר תודה לו וחושב שהוא יפה'".

 

עוד הוסיפה הוליס "במדיה ובתקשורת אנחנו רואים כל כך הרבה תמונות שאומרות לנו איך אנחנו אמורות להראות, ויש משהו כל כך שיקי בלהיות מי שאת ולהציג את זה לעולם. אני מקווה שתקדישו את הזמן לקרוא את התגובות ואני מקווה שהם יעוררו בכם השראה כפי שהם עוררו בי".

 

הוליס גם קראה לנשים להמשיך לעלות תמונת שלהן, בין אם יש להן סימני מתיחה ובין אם יש להן צלקות. "מי שלא תהיי – האני האמיתי שלך שווה מספיק כדי שתראי אותו לעולם".

 

 

התמונה והסרטון של הוליס מצטרפים לגל מחאות בנושא, שרובו ככולו מורכב מנשים אמיצות, החושפות את גופן שנחשב ללא מושלם בקריטריונים השולטים. בנוסף אליהן, לפני כמה חודשים, אמנית יצרה בובות ברבי שעליהן סימני מתיחה, ממש כמו שיש לאישה אמתית. בקצב הזה, עוד יהיה לנו סיכוי אמתי לשנות את המודלים השולטים בעולם היופי, וסוף סוף להפנים שאין שום דבר רע בגוף שלנו, בדיוק כפי שהוא.