חברת הבגדים למידות גדולות ליין בריאנט חשפה אתמול את הקמפיין החדש שלה להלבשה התחתונה של הרשת: ההאשטאג#ImNoAngel, ככל הנראה עם קריצה למלאכיות של ויקטוריה סיקרט.

 

הדוגמניות של ליין בריאנט מכריזות שהן לא "מלאכיות" - כלומר, הן נשים עם קימורים והן סקסיות בדיוק כמו הנשים שמדגמנות עבור המותג המתחרה.

 

 

בין אם את רוצה לעלות או לרדת במשקל, קמפיין #ImNoAngel של ליין בריאנט מנפץ את המיתוס שרק סוגים מסוימים של גופים הם סקסיים.

 

"כמה משעמם זה היה אם כולנו היינו נראות אותו הדבר?" שואלת אחת הדוגמניות ומוסיפה שאישה סקסית היא "אישה שמרגישה ככה".

 

הקמפיין הוויראלי מבקש מהגולשות "לחלוק את הסקסיות שלהן" והן אכן חלקו, באמצעות מאות תמונות שהועלו לרשתות החברתיות, מפייסבוק ועד לטוויטר. החברה קידמה את התמונות, כולל את התמונות של דוגמניות החברה, באתר שלהם על מנת לטפח תחושה קולקטיבית של עוצמה.

 

 

 

 

 

"הקמפיין שלנו #ImNoAngel נועד להעצים את כל הנשים לאהוב כל חלק בעצמן. בליין בריאנט מאמינים באמונה שלמה שכל אישה היא סקסית ואנחנו רוצים לעודד אותה להראות את זה בביטחון, בדרכה שלה", אמרה מנכ"לית החברה לינדה הייזלי.