זוכרות את הסופ"ש הגשום ההוא, שלא יצאתן בכלל מהבית וחגתן בין המקרר לתנור לעוד מתכון של "עוגיות בחמש דקות, חם-חם, טעים-טעים"? אז עכשיו הזמן לשלם. בזיעה. עונת הקיץ שמתדפקת על דלתות הארון שלנו מותירה מעט מאד מרחב לתמרון. בגדי הקיץ הנוכחיים דורשים גוף חטוב או לפחות גוף ששכח איך נראות פחמימות מקרוב. האופציה השנייה (במידה והתנזרות מ"חם-חם, טעים-טעים" לא עומדת על הפרק), היא להתחיל לגלות את הספורטאית המודחקת שבתוכך ולאמץ לעצמך אישיות מתעלמת.

 

עוד באון לייף: 

 

 

אם בחרת להצטרף לאופציה השנייה, אספנו עבורך את בגדי הספורט הכי יפים לעונה הקרובה, יחד עם סקר חזיות ספורט שיעניקו לך את התמיכה הנכונה. חיפשנו נסייניות עם חזה בינוני-עד גדול, שמתאמנות לאורך זמן תוך מחשבה כי הן האוכלוסייה המופלית לרעה בתחום.

 

את המסקנות המלאות תוכלו לקרוא בהמשך, אבל בינתיים נכתוב כי בעוד נשים עם חזה קטן יכולות להסתפק בתמיכה טובה של גוזיית ספורט בלתי ממותגת, נשים בקאפ C ומעלה זקוקות לפריט תומך ואיכותי שלעיתים מגיע עם תג מחיר גבוה ועבור המידות הגבוהות באמת – כמעט לא קיים. למעשה, מלבד נייקי ואדידס, שניסו להציג אלטרנטיבה ראויה לנשים שופעות, רוב המותגים הסתפקו בחזייה בגודל L שמתאימה למידה C- D  צנוע וחבל. אנחנו עדיין מחכות ליצרן או ליבואן שירימו את הכפפה.

 

הספורט הנבחר: מכשירים בחדר כושר

מתאים ל: מי שמחפשת מסגרת כללית תומכת שמגיעה עם מנוי מחייב אבל חופש פעולה בגזרת המכשירים. חדר כושר הוא לא לחלשלושות נטולות כושר התמדה! אל"ף – גם אם לא תגיעי, עדיין יגבו ממך מחיר מנוי מלא וחבל. בי"ת – נראה שכולן על הרחבה מתאמנות כבר שנה יותר ממך ויש להן בטן שטוחה. ואנחנו אומרות – אל תתייאשי! תתמידי לפחות חודשיים ותוכלי להתנשאות על החדשות.

מה ללבוש: טייץ לאורגינל (239 שקל) גופיית ספורט של H&M (מחיר: 60 שקל), נעלי ספורט פומה (350 שקל).

חזיית ספורט: דגם פרו פירס של נייקי (199 שקל) . הנסיינית, בת 27 ומתאמנת קבועה עם מאמן אישי בחדר כושר, החמיאה ליכולות האחיזה של החזייה ואמרה שהיא "לא משטחת את החזה, אלא תומכת בו. נושא רגיש אצל מתאמנות". נקודת חוזק נוספת צוינה על מכשיר הריצה - "הכל נשאר במקום. מרשים". בקיצור, מומלץ.

 

 

 

הספורט הנבחר: פילאטיס

מתאים ל: מי שמחפשת חיטוב ולאו דווקא שריפת קלוריות ומוכנה להתמתח ולמצוא את עצמה בפוזיציות המאתגרות את יכולת הגמישות שלה. טיפ מאיתנו – זה ממש לא קל כמו שזה נראה.

מה ללבוש: פילאטיס הוא לרוב אימון על טהרת הנשיות, אז קחי בחשבון שאת מרשימה בעיקר את החברות שלך. גופיית ספורט מהליין של סטלה מקרטני לאדידס (400 שקל), שורט של קולמביה (140 שקל) ונעלי ספורט של קולומביה (570 שקל) איתן תצעדי בעיקר לאימון וממנו.

חזיית ספורט: גוזיית ספורט של נייקי (159 שקל) שנמכרת במשביר לצרכן. הנסיינית, בת 45, אמא לשתי בנות ומכורה לפילאטיס, הגדירה אותה כ"נוחה ונעימה. עושה את העבודה ומחזיקה מה שצריך, אבל אולי מנייקי ציפיתי ליותר. יש טובות ממנה, יש הרבה יותר גרועות ממנה".

 

 

 

הספורט הנבחר: יוגה

מתאים ל: מי שסובלת מכאבי גב, שמרגישה בטטת כורסא, שצריכה חיזוק לאיברים נפולים ומדלדלים ומחפשת התעמלות בעוצמה נמוכה.

מה ללבוש: נוח, נעים ורך. מכנסיים של הודיס (60 שקל), גופיה של ואנס (119 שקל), חולצת פסים של מסימו דוטי (199 שקל) ונעלי בובה של זיפ (60 שקל).  

חזיית ספורט: חזיית ספורט של אמריקן איגל (129 שקל) נמסרה לאם צעירה לאחר לידה שהתפעלה מאד מהעיצוב "שמאפשר ללכת איתה גם ביום-יום". הבד נעים מאוד והאחיזה נוחה, במיוחד בתרגילים איטיים כמו ביוגה. עם זאת, ממש לא מתאים לנשים בעלות חזה גדול.

 

 

 

הספורט הנבחר: הליכה על הים\פארק

מתאים ל: מי שמסוגלת לקום כל בוקר לבד, רק היא והשעון המעורר, ולצאת עם אור ראשון כדי לתור את מרחבי החוף/הפארק העירוני. מוזיקה נעימה, חברה תומכת או פודקאסט מעולה יכולים רק לעזור פה.

מה ללבוש: חולצה מנדפת זיעה  H&O (מחיר: 50 שקל), מכנסי ריבוק (269 שקל), כובע רוקגלאם (70 שקל) ונעלי ספורט אסיקס לאוריג'ינלס (950 שקל).  

חזיית ספורט: ספידו (159 שקל) – החברה אמנם מתמחה בבגדי ים, אבל גם חזיות הספורט שלה נותנת תמורה מלאה לאגרה. הנסיינית היא אשת קריירה עצמאית בתחילת שנות החמישים שלה, שהחלה לחזור לפעילות דרך הליכת בוקר קבועה. "לוקח קצת זמן להתרגל לבד, שקצת מגרד, אבל לזכותו יאמר שהוא מנדף זיעה, נתפס היטב מתחת לחזה ולא בורח ושומר שהחזה יישאר צמוד לגוף. בגילי זה חשוב".  

 

 

 

הספורט הנבחר: שיעור עיצוב וחיטוב

מתאים ל: מי שרוצה חברה, או לפחות להכיר חברות חדשות, וצריכה מדריכה אמביציוזית. השיעורים נעשים לרוב בסטודיו סגור, מול מראה ועם מוזיקה מדרבנת. זה בסדר, אפשר גם לרכל תוך כדי.

מה ללבוש: חולצה מנדפת זיעה מקולקציית הספורט של קרייזי ליין (149 שקל), מכנסוני ספורט מנומרים של FILA (מחיר: 129 שקל) ולקנח בנעלי ספורט של סטלה מקרטני ששומטות לסתות (700 שקל).  

חזיית ספורט: גוזייה של פוקס (30 שקל). הנסיינית, משוחררת טרייה מצה"ל עם עבר פקידותי, ציינה כי "מדובר במוצר נגיש מאד כלכלית לצעירות, שהולם ציצי קטן שלא צריך הרבה תמיכה. מבחינתי הוא היה אחלה והחזיק מה שצריך, אבל לשיעורים אינטנסיביים יותר אבחר בחזייה אחרת".

 

 

 

הספורט הנבחר: TRX

מתאים ל: מי שאוהבת טרנדים, קשירות ורוצה להוריד במשקל ולהתחטב. ה-TRX הפכו תוך שנתיים לספורט המועדף על הסלבס המקומיים (שמתפנקים עם מאמן אישי) וללהיט בפארקים ובמכוני הכושר. נקשרים עם רצועות ומתחילים להתמתח.

מה ללבוש: מכנסי אימון של ריבוק (199 שקל), חולצת אימון של גרביטי צ'ק (150 שקל) ונעלי התעמלות של נייקי למשביר לצרכן (225 שקל).  

חזיית ספורט: FILA (מחיר: 99 שקל) ברשת רשת ורטהיימר ספורט - נמסרה לאשת קריירה בת 33 שחוטאת בTRX "עוד לפני שזה היה טרנדי". היא מדווחת כי "מדובר בחזייה נהדרת לחזה בינוני. היא החזיקה הכל ו'הרימה' את החזה. חלק מהתרגילים דורשים תנועות די אינטנסיביות ולא הייתי צריכה לפחד שמשהו יברח או לא יישב טוב. גם המחיר סבבה".  

 

 

הספורט הנבחר: אגרוף וקיקבוקסינג

מתאים ל: הוצאת אגרסיות, חובבות הגנה עצמית ואוהדות משקולות וחיטוב זרועות, רגליים ובטן. נו, כולנו.

מה ללבוש: מכנסי ספורט מעוצבים של מיה וואלס (150 שקל), גופיית ספורט של קולמביה (190 שקל) ונעלי ספורט של פומה (350 שקל).

חזיית ספורט: רנואר (80 שקל) - כחלק ממגמת ההתחדשות של רנואר, הרימו שם מחלקת ספורט מעוררת השראה שמתכתבת עם טרנדים בינלאומיים. החזייה נמסרה לבת 25 אחרי פרידה קשה, ששמחה להשתולל איתה. "ברגע הראשון את לא יכולה לנשום"ף דיווחה. "ברגע השני את מבינה שזה בדיוק מה שאת צריכה. מלבד העיצוב המגניב שלה, היא גם צמודה לגוף, תומכת בחזה והרצועות בגב סקסיות להחריד. עכשיו רק נשאר למצוא בחור חדש".  

 

 

 

הספורט הנבחר: ריצה

מתאים ל: כל אחת, באמת. רק צריך את הרצון, המוטיבציה ולוודא שאין ברכיים דפוקות שעברו בתורשה ולהתחיל לרוץ.

מה ללבוש: שורט ריצה של רנואר (199 שקל), חולצת טי של פרופיל (180 שקל) ונעלי ריצה של נייקי (900 שקל).

חזייה: חזיית ספורט של אדידס (200 שקל) – העיצוב המאופק והקלאסי קנה את ליבה של אצנית מתחילה בת 30, ששמחה לקחת אותה לסיבוב. "זה נחמד שיש טווח מידות רחב יחסית, אבל הקפיצה בין הלארג' לאקסטרה לארג' קצת גדולה מדי וחבל", ציינה. "למרות זאת, מדובר בחזיית ספורט 'אמיתית', שקרובה ככל האפשר לחזיות שאני לובשת ביום יום ועל כן היא קיבלה אצלי ציון לשבח. גם במהלך הריצה היא הוכיחה עמידות מרשימה ובהחלט אמשיך להשתמש בה".