היום יש יותר ויותר נהירה לכיוון האופנה הנוחה, ולגמרי בצדק, אבל מי שבכל זאת מתעקשת להמשיך ולדבוק בגזרת הסקיני ג'ינס, הנה ידיעה שכדאי לה לקרוא: רופאים מזהירים שלא להתכופף ולכרוע בזמן שלובשים את הג'ינס הצמוד צמוד הזה. לפחות לא למשך זמן ממושך.

 

עוד באון לייף: 

 

לאחרונה דיווחו רופאים באוסטליה על אישה בת 35 שאושפזה לארבעה ימים מכיוון שסבלה מפגיעה בשרירים ובעצבים וכן מנפיחות באזור הרגליים. הפגיעה החמורה נגרמה כתוצאה מהתכופפות ממושכת תוך שהיא לובשת סקיני ג'ינס. "הופתענו לראות שהחולה סבלה מפגיעה כזו קשה בשרירים ובעצבים", כתב ל- YAHOO News ד"ר תומס קימבר מבית החולים רויאל אדלייד שבאוסטרליה.

 

החולה, שבינתיים לא הזדהתה, העבירה את היום שקדם לאישפוז בעזרה לחבר שעבר דירה. במשך שעות היא ישבה רכונה על הריצפה, על מנת לרוקן ארונות. האישה דיווחה שהמכנסיים הרגישו מאוד צמודים ובמהלך הדרך הביתה היא הרגישה שהיא מאבדת תחושה בכפות הרגליים, עד שלבסוף מעדה ונפלה. מכיוון שהיא לא היתה מסוגלת להתרומם על הרגליים, היא נאלצה לשכב בחוץ במהלך כמה שעות, עד שלבסוף פינו אותה לבית החולים.

 

ד"ר קימבר טוען כי בעבר כבר דווח שסקיני ג'ינס עלולים לגרום לשיתוק עצבים באזור המפשעה, אבל עד כה הם לא נתקלו בפגיעה כזו חמורה ועוד באזור הרגליים. לפי ההסבר שלו, הכריעה דוחסת את העצבים בשוקיים ומפחיתה את הספקת הדם אל שרירי התאומים, והסקיני ג'ינס אף מחמיר את הבעיה הזו.

 

אולי כדאי שמישהו יזהיר את היידי קלום. תמונה: Shutterstock

 

כעבור ארבעה ימי טיפול, ולאחר שנאלצו לחתוך ממנה את הג'ינס, שוחררה האישה כשהיא עדיין סובלת מחולשה קלה באזור הרגליים. לבסוף התאוששה לגמרי, אבל יש סיכוי סביר שסקיני ג'ינס כבר לא יככבו אצלה במלתחה.

 

אם למרות הידיעה הזו עדיין קשה לכן לזרוק את המכנסיים הצמודים מהארון, ד"ר קימבר מרגיע ואומר שככל הנראה הבעיה היא הקשיחות של הבד, ושרוב הסיכויים שאם היה מדובר בבד יותר גמיש, הנזק לא היה חמור כל כך ואולי אפילו נמנע לחלוטין. אותנו לפחות זה שכנע סופית לעבור לגזרת הבויפרנד.