חיזוק ההגנה הטבעית של ילדיך עם הגיבורים האהובים

אקטימל ממשפחת דנונה הינו משקה יוגורט פרוביוטי המסייע לחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף. עכשיו באריזות מדליקות בדמויות דיסני פיקסאר

 

 

 

בטח כבר שמתם לב שילדים הם בדיוק כמונו - אוכלים עם העיניים ורק אחר כך עם בלוטות הטעם. להבדיל מהמבוגר האחראי, שיודע שכדאי לו לצרוך גם מאכלים שהוא פחות אוהב, אצל ילדים מדובר במלחמה של ממש. הילדים שלנו לא יבנו לעולם עד כמה ויטמין סי או ויטמין בי נחוצים לגוף

     

    אז למה אי אפשר לאכול בכל ערב פיצה? זאת באמת שאלה מעולה. חברות המזון מבינות מהו הפוטנציאל השיווקי העצום במזון המכוון לילדים, ועושות לאורך השנים מהלכים שיווקיים חכמים ומניפולטיביים, שעושים חיים קלים יותר להורים. ריכזנו עבורכם אוכל ילדים עם אריזות משכנעות, רגע לפני שהילד שוב יאמר את צמד המילים: "לא רוצה".

     

    עוד באון לייף:

     

     

    Little Monsters

    מעצבת אמריקאית בשם סמנת?ה אנגל עשתה עבודה נהדרת בתחום המזון לתינוקות. סדרת המוצרים זכו לשם ?מפלצות קטנות?, וכמו שניתן להבין, הוא מכוון להורים ולילדים כאחד. האריזה מאוד תופסת את העין וחמודה, ובהחלט יכולה לעזור להורים לשכנע את התינוק לאכול כפית או שתיים.

     

     

     

    Croco Chops 

    ילדים אוהבים דגני בוקר, אך גם הילד הסרבן ביותר זה ש"לא בא לו לאכול" את הארוחה החשובה ביום, לא יכול היה לסרב לקרוקו צ'ופס, אריזת דגני בוקר הארוזה בצורת קרוקודיל עם שיניים. המקור: בריטניה הגדולה. התוצאה: יותר ויותר ילדים מבקשים לאכול דגנים כארוחת בוקר וערב.

     

     

     

     

    Peeled snacks

    כיצד משכנעים ילדים קטנים שמעדיפים סוכריות נחשים על פני אפונה וירקות, לצרוך באופן קבוע פירות וירקות, ועוד כנשנוש? התשובה: הופכים את הירק והפרי לסוכריה. בארה"ב, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות עלו על השיטה הקלה: אספו, חתכו וארזו באריזות של ממתקים חטיפי שעועית, אפונה, ואפילו תפוח. והילדים? עושה הרושם שהם קונים את הבלוף. בסופו של דבר, מסבירים המומחים, הפירות מתוקים מעצמם, והירקות נבחרו בקפידה                                                      על מנת למנוע טעמי לוואי ומרירות. 

     

     

    Flamous Falafel Chips

    אל תתנו לשם להטעות אתכם, לא מדובר בפלאפל שאנחנו מכירים אלא בחטיפי הצ'יפס שילדים כל כך אוהבים. הבעיה שהם עתירים במלח, נתרן, ושומן טראנס למרות כל ההכחשות. המוחות באמריקה החליטו לקחת את חטיף הבריאות האפרורי שהיה מונח על המדף בקטגורית "בריאות", ולייצר אלטרנטיבה, שהיא צ'יפס העשוי מתערובת חומוס (ומכאן השם הפלאפלי) המכיל ויטמינים, ברזל וסידן, וכל זאת באריזה צ'יפסית לחלוטין. כל ילד שרואה את חטיפי הצ'יפס בצלחת ולצדו רוטב סלסה או קטשופ, לא יחוש בהבדל. בחברה ייעדו את המוצר במיוחד לגילאים 4-8 בהן תזונה בריאה נטולת חומרים משמרים היא קריטית. 

     

     

    SM KIDS הסנדוויץ' השמח 

    בתחרות האריזה המוצלחת לילדים זכו צמד מעצבים ברזילאיים, כשהפכו את הסנדוויצ'ים האפרוריים עם הגבינה הצהובה של ההורים, למנה מוצלחת ואטרקטיבית עבור ילדים. איך הם עשו זאת? בעזרת כמה אימג'ים של מפלצות מצחיקות, צבעוניות עשירה, ודמויות מצוירות מפורסמות. SM KIDS היא בעצם קופסת האוכל הבריאה של הילד, המספקת לו את הסנדוויץ' לבית הספר. מה שבטוח שאת הסנדוויץ? הזה הוא יאכל, ולא יזרוק לפח.