מכירים את הסיטואציה בה אתם רוכשים משהו באינטרנט ובדיוק בשלב התשלום מגלים שהארנק עם כרטיס האשראי נמצא בצד השני של החדר? יש לנו בשבילכם בשורות טובות: כנראה שבקרוב כלל לא תזדקקו לו. מסטרקרד החלה בבדיקת תוכנה חדשה שתאפשר בעתיד לבצע רכישות באינטרנט באמצעות תמונת סלפי.

 

עוד באון לייף:

 

בזמן ביצוע קניות באינטרנט, במקום להקליד את מספר האשראי וכל יתר הפרטים הנדרשים, תתבקשו לצלם תמונת של עצמכם בכדי להשלים את הרכישה. בחברת מסטרקארד מאמינים שזה יהיה הרבה יותר קל מאשר לזכור את הסיסמה. אז אם אי פעם מצאתם את עצמכם מתוסכלים מסיסמא שנשכחה ומנעה מכם בשבריר שנייה לקנות עוד משהו מיותר, הטכנולוגיה החדשה הזו עשויה לשים קץ גם לזה.

 

על פי הנתונים שבידיהם, הטכנולוגיה תסייע להפחית במספר ההונאות, אולם כולנו יודעים שזה רק דרך חכמה לגרום לנו לקנות יותר.

 

 

הפיצ'ר אשר כבר נבדק על קבוצה של 500 לקוחות, יאפשר גם שימוש בטביעת אצבע כדי לבצע רכישות. לאחר הורדת האפליקציה, תתבקשו לציין מה האישור המועדף עליכם: טביעת אצבע או תמונה. אם תלכו על תמונה, כל מה שתצטרכו לעשות זה להסתכל על הטלפון שלכם ולמצמץ פעם אחת. מסתבר שחברת האשראי לא ממש תקבל את הסלפי שלכם או תמונה של האצבע שלכם. סריקות טביעות האצבע ייצרו קוד שיישאר במכשיר. סריקת זיהוי הפנים תמפה את הפנים שלכם, תמיר אותן לקוד ותשדר אותו לחברה.

 

המשמעות היא שאתם יכולים להיות עירומים לגמרי בזמן שאתם מבצעים רכישות באמזון. אג'יי בהאל, אחראי על בטיחות וביטחון במסטרקארד אמר: "הדור החדש בעניין של תמונות סלפי. אני חושב שהם ימצאו את זה מגניב ויאמצו את אמצעי הרכישה החדש". ההרצה של תכנית הסלפי מתוכננת לסתיו הקרוב.