כל שנה קצת אחרי פסח אני נזכרת שממש עוד מעט קיץ וזה בדיוק הזמן לשנות את התפריט לתפריט בריאותי יותר, לשתות קצת יותר מים וגם להתחיל להתאמן. זו התוכנית הכללית כל שנה, רק שאיך שהוא הזמן עובר מהר (מדי) וחודש אפריל הופך לחודש מאי שהופך לחודש יוני והנה הקיץ כבר ממש פה... ואני? יש לי תוכנית. וגם רצון.

 

עכשיו צריך רק זמן ויכולת יישום. זמן, זה כמובן מצרך נדיר בעיקר בחודשי הקיץ בהיותי אמא לשני קטנטנים שיוצאים לחופשת הקיץ שלהם ובמקביל אני עדיין מתחזקת את העסק שלי כעצמאית כך שעל ימי החופשה שלי לא אקבל תשלום אם לא אעבוד. יכולת היישום הייתה הרבה יותר קלה אם היה לי קצת יותר זמן וגם אולי עוזרת אישית שתחתוך לי סלט טרי לארוחת ערב, תכין לי כריך בריא מלחם דגנים ליום ארוך מחוץ למשרד ותמזוג לי קפה טורקי של עלית כל בוקר כשאני מתעוררת.  (בינינו, זו השכמה יותר נחמדה מ"אמא!!!! קומי!!!!")

 

 

אז כן אני יודעת, זה נשמע קצת חלומי ודי לא מושג- גם לטפל בשני ילדים, גם לנהל קריירה עצמאית וגם למצוא זמן לאכול נכון ולהתאמן. אבל אני לא מאלה שמוכנות לוותר. ואין דבר שיעמוד ביני לבין הביקיני הכתום זוהר שקניתי בתחילת עונה במחיר מלא ואני מתכוונת ללבוש אותו כל כך הרבה פעמים שיצדיק את המחיר ששילמתי עבורו. אז התחלתי לחפש תוכנית שתתאים לי- כזו שתשתלב לי בלו"ז הצפוף והלא שגרתי שלי שמשתנה כל יום, שיעזור לי לשמור על עקביות וגם שאני לא אסבול.

 

 אותי לא תמצאו כותבת שאחרי חודש של אימונים התאהבתי בריצות ועכשיו אני מתאמנת לטריאתלון או שאחרי שניסיתי אינספור סוגי ספורט גיליתי את השחייה ועכשיו אני רוצה להצטרף לנבחרת הנשים של העיר. אני מודה- אני לא אוהבת ספורט. אני יודעת שזה טוב, יודעת שזה בריא ודי הכרחי על מנת לשמור על גוף בריא ושיש לזה השפעות חיוביות על כל האספקטים של החיים אבל אני פשוט לא נהנית מזה. אז אם כבר- התחלתי לחפש מסגרת שתתאים לי גם מהבחינה הזו.

 

אחרי שניסיתי כמה מאמנות אישיות, הלכתי לשיעור ניסיון בחוג יוגה שמאפשר לבוא מתי שרוצים ואפילו שקלתי להירשם לחדר כושר, מצאתי אותה. את התוכנית המושלמת עבורי. אפליקציית 'zuzu' של קפה טורקי.

 

מדובר באפליקציה שמאפשרת לכל אחד להתאמן לבד ולקבוע בעצמו את המסגרת. יש מאמן וירטואלי שאומר לך אילו תרגילים לבצע בהתאם לסוג הספורט בו בחרת להתמקד (יש בחירה בין סוגי ספורט שונים כמו אירובי, ריצה, אימוני כח ועוד).  אז התחלתי להתאמן, בהתחלה ריחמתי על עצמי ובחרתי אירובי (משום מה היה נראה לי שאם הצלחתי בתיכון אז 20 שנה אחר כך זה יהיה קלי קלות כמו אז), ואז גיליתי שאני לא חייבת להתאמן שעה שלמה או אימון שלם שהאפליקציה מציעה.

 

אם יש לי עכשיו נגיד 7 דקות לפני שאני אוספת את הילדים מהקייטנה או חצי שעה לפני הפגישה הבאה אני יכולה לקבוע איך אני מנצלת את הזמן. אני מגדירה אותו והמאמן הוירטואלי נותן לי תרגילים שמתאימים למה שאני צריכה רוצה ויכולה בזמן הנתון. ועוד יותר מגניב שאני יכולה לשתף אחר כך בפייסבוק את התוצאות של האימון ולהעלות פוסטים מגניבים שלי מתאמת בבוקר מוקדם ועדיין מספיקה את כל המטלות השוטפות. נשמע לא אמין נכון? אמין,אמין.

 

אז תוכנית יש, רצון יש, ועכשיו גם יש זמן ויכולת יישום. רק איפה העוזרת האישית והסלט שלי?