לפני כשנה, עולם העיתונות האוסטרלי הוציא להדפסה ולאוויר העולם את אחד השערים הכי מרגשים בתולדותיו, שהצליח לעשות רעש לא רק 'שם למטה'. לשם שינוי, ה-"Women's Weekly" לא מרח על השער פרצוף מחייך של איזו דוגמנית נוצצת או סלבריטאית מבוקשת, אלא דווקא את זה של טוריה פיט – צעירה בת 26 בזמנו, שגופה מכוסה פציעות וכוויות קשות. מיותר לציין שהשער הצליח לרגש את הרשת, והיום פיט עושה את שוב, עם ההכרזה לעולם על אירוסיה.

 

 

פיט היתה בת 23 כשהשתתפה באולטרה מרתון שהתפרס על פני 100 קילומטרים. בשלב מסוים היא נקלעה אל תוך שריפה, מבלי יכולת לברוח. 70 אחוז מגופה של פיט התכסה בכוויות, והרופאים לא נתנו לה הרבה סיכוי לשרוד. אבל כמו שכבר אולי הבנתם, פיט היא לוחמת, ואחרי שיקום ארוך (שכלל, בין השאר, שנתיים בתוך מסכה) היא הפכה להיות הפנים – תרתי משמע- של נפגעי הכוויות למיניהם. כיום, פיט מארגנת תחרויות וצעדות למען קרן צדקה המעניקה ניתוחי שחזור בחינם.

 

 

לאורך כל מסע השיקום, שלמעשה לא הסתיים, עמד לצידה של פיט בן זוגה מייקל הוסקין. "חשבתי שאם היא יכולה ללכת בסבל ולעשות את הפיזיותרפיה שנותנים לה, אני יכול להיות שם בשבילה ולהגיש לה ארוחת בוקר, להיות שם כל הזמן. זה קל בשבילי".

אמש העלתה פיט לטוויטר תמונה ושל הוסקין והוסיפה: "אתה מוציא ממני את הטוב שבי ואני לא יכולה לחכות לבלות את שארית חיינו ביחד". בכך, נתנה פיט אישור לחרושת השמועות שטענו כי השניים התארסו.

 

 

המאבק של פיט לא רק לחיים, אלא לחיים נורמליים, מצליח לעורר השראה ולהכניס אותנו קצת לפרופורציות. למרות שהיא רחוקה מלהראות כמו אותן סופר מודלס שמכסות את כל כלי התקשורת, היא עדיין אחד מהמודלים הכי יפים שנראו פה. אין ספק שפיט מצליחה להכניס רגש גם בקלישאה הכי משומשת, הטוענת שהיופי בא מפנים.