השיר שלכם: I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother של מרדית ברוקס

הבושם שלכם: FRISSON DE VERVEINE של לאוקסיטן. 

בשמי היוניסקס חזרו – ובגדול (כפי שתשימו לב גם בהמשך). האו דה טואלט של לאוקסיטן מצא חן בעניינו במיוחד, כי יש לו ריח של שדה רענן ולא חריף, שזה בדיוק מה שצריך כשיש בחוץ 100 אחוזי לחות, בין אם אתה גבר ובין אם את אישה. בין המרכיבים שעוזרים לו להיות נעים לכל המינים והסוגים גם מלפפון, וורבנה ומאסק.

מחיר: 269 שקל ל-100 מ"ל.

 


 

 

השיר שלכם: Boys of summer של דון הנלי.

הבושם שלכם:DKNY SUMMER.  

עוד מישהי שהחליטה ללכת על בשמי היוניסקס היא דונה קארן. בסוג של לעג לרש היא בחרה להכניס לבושם החדש תפוז ואשכולית. אבל מלבד לגעגועים לחורף, הבושם החדש גם עושה מצב רוח טוב כי הוא נעים, קליל אבל גם סקסי. כמו שמלה פרחונית מתנפנפת באמצע חמסין. רק חבל שהבקבוק עצמו מגושם ובומבסטי.

מחיר: 160 ל-100 מ"ל.

 

 

השיר שלך: Diamond are forever של שירלי בייסי.

הבושם שלך: אליין טליסמן.

טיירי מוגלר חוגג 10 שנים להולדתו של הבושם ALIEN וכצפוי הוא עושה זאת בהרבה רעש וצלצולים, משל היה ניקול ראידמן בפתיחה של סניף חדש לחנות שלה. הבקבוק עצמו נראה כמו אבן סגולה והוא מגיע יחד עם מעמד קטן ומוזהב עליו אפשר להניח את הבושם, למען יראו וייראו. הריח עצמו מפתיע לטובה, כלומר פחות כבד ומשתלט ממה שחשבנו. עדיין לא מתאים לאלו המחפשות ניחוחות לא מחייבים, אבל גם לא צריך להבהיל את אלו שמחפשות בושם נשי ומפתה לערבים הקייציים.

מחיר: 426 שקל ל-40 מ"ל.

 

 

השיר שלך: It's got to be perfect של פיירגראונד אטרקשן.

הבושם שלך: UNTOLD EAU FRA?CHE של אליזבת ארדן.  

יכול להיות שמדובר באחד הבשמים הטובים שיצאו השנה, וללא ספק אחד המוצלחים של אליזבת ארדן. מריח כמו כביסה ריחנית, רק בלי הפלסטיקיות הנלווית, עם רעננות צעירה הודות ללימון סיציליאני ולתה לבן, אבל גם נשיות סקסית, הודות לענבר לבן ולקשמיר. 

מחיר: 299 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

השיר שלך: Club Tropicana של וואם!

בושם מאסק- קוקוס של Lavido.

חברת הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית הישראלית (כבוד!), השיקה לאחרונה ניחוח חדש, שגם הוא מיוצר משמנים טהורים וצמחי מרפא. מי שלא חובבת קוקוס יכולה לעבור הלאה, אבל כל השאר מוזמנות לרחרח בושם אקזוטי אבל לא מתוק מדי, שנשאר על הגוף שעות ולא סוחב איתו כימיקליים ושאר מזיקים ובמחיר סופר משתלם. 

מחיר: 100 שקל ל-30 מ"ל.

להשיג באתר www.Lavido.co.il,בחנויות המותג, ברשתות טבע ובבתי מרקחת נבחרים (הרשימה המלאה מופיעה באתר).

 

 

 

השיר שלך: The world is not enough של גארבג'.

הבושם שלך: UNCOVER GLOW של קרליין.

גל גדות – האישה והאגדה – הצליחה להעניק לבושם החדש של החברה הישראלית את הגלאם ההוליוודי. הריח עצמו דווקא די ישראלי – ולא במובן הרע. פרחוני, נגיש ומאוד מותאם לצעירות או לכאלו שאוהבות להתנהג כמו צעירות. 

מחיר: 250 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

השיר שלך: Born this way של ליידי גאגא.

הבושם שלך: PURPLELIPS של סאלבדור דאלי.

הרכש החדש בסדרת הניחוחות של סלבדור דאלי מהווה המשיך לניחוחות הוותיקים של המותג, כלומר מתאים לאלו שאוהבות 'לעשות כניסה'. הוא דרמטי, בעל נוכחות אבל פחות חריף מהבשמים האחרים של הסדרה וקצת יותר מתקתק וקייצי ("ענברי-פרחוני" מדייקים במותג).

מחיר: 99 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

 

השיר שלו: I need you tonight של אינקסס.

הבושם שלו: Very Sexy Platinum – Just For Him של ויקטוריה'ס סיקרט.

מותג ההלבשה האחרונה והטואלטיקה השיק לראשונה בושם המיועד לגברים. כי גם להם מגיע, כנראה. קצת פחדנו מניחוח מתקתק ולא מספיק "גברי" ומחוספס, אבל לשמחתנו נתקלנו בבושם פשוט מעולה – לא דרמטי מדי או משתלט, אלא נעים מאוד ויחד עם זאת היה מספיק קשוח לגברים שבינינו.

מחירים: 60 דולר בדיוטי פרי או 290 שקל במתחם השחקים ל-50 מ"ל; 75 דולר בדיוטי פרי ו-350 שקל במתחם השחקים ל-100 מ"ל.

 

 

 

השיר שלך: I was born to make you happy של בריטני ספירס.

הבושם שלך: Royal Marina Turquoise של מרינה דה בורבון.

תחת בקבוק שכמעט עושה בחילה מרוב קיץ', מסתתר דווקא בושם חמוד ביותר – קייצי, מתקתק אבל לא מהסוג שמשתלט על האף ועושה דגדוג, אלא מעלה ניחוח נעים של פריחה. הבקבוק המוגזם שלו, והעובדה שהבושם עצמו הוא בגוון כחול-טורקיזי, הופך אותו למתאים במיוחד לצעירות. אבל מי שמוכנה להתעלם מכך, או סתם אוהבת קיצ'יות מוגזמת, בהחלט יכולה ליהנות ממנו.

מחיר: 99 שקל ל-50 מ"ל; 149 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

השיר שלו: your beautiful של ג'יימס בלאנט.

הבושם שלו: L'EAU KENZO INTENSE

האו דה טואלט החדש לגברים של קנזו לא מביא איתו בשורה חדשה, ולכן הוא הימור בטוח. הוא מאוד נעים, אין כמעט סיכוי לא להתחבר אליו, בעל ריח עצי ונקי עם תווים כמו ליים ובזילקום שחור. ככה שאם את או אתה מפחדים להמר על ניחוח, כנראה שעם קנזו לא תפספסו.

מחיר: 350 שקל (אחרי הנחה) ל-100 מ"ל.

 

 

 

השיר שלך: independent woman של דסטניז צ'יילד.

הבושם שלך: ALAIA PARIS.  

אמנם בין לקוחותיו הקבועות גם מישל אובמה, ביונסה, ליידי גאגא, קרלה ברוני, ומדונה, אבל רק עכשיו החליט מעצב-העל אזדין אליה להשיק לראשונה בושם. ומה נגיד לכן? היה שווה לחכות. ALAIA PARIS  משדר יוקרה – אבל באלגנטיות. לא מסוג הבשמים שישתלטו על כל החדר, אלא מאלו שכל מי שמתקרב אליהם ירגיש ארומה נעימה שמעלה את השאלה "באיזה בושם את משתמשת?". ואגב, כך בדיוק נראה הבקבוק – קלאסי אבל יוקרתי. כמו הנשים הללו שלובשות ג'ינס וטי שירט, אבל כל אחד מהפריטים נראה ועולה כמו המשכורת החודשית שלנו. 

מחיר: 550 שקל ל-50 מ"ל; 740 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

 

השיר שלך: Take my breath away של ברלין.

הבושם שלך: senses של CHIC.

יצרנית התמרוקים CHIC השיקה לאחרונה סדרת בשמים באריזה פרחונית וסופר קיצ'ית שמאוד הולמת את ט"ו באב, בהם הבשמים מגנוליה אמבר ומנדרין מאסק. הניחוחות המתוקים, כמו גם הבקבוקים, האריזה והמחיר האטרקטיבי, הופכים את הבשמים למאוד מתאימים לצעירות שאוהבות סיפורי אגדות, ולא בוחלות בשום אמצעי כדי להשיג את הנסיך.

מחיר: 89 שקל.

 

 

השיר שלך: ונוס של בננה רמה.

הבושם שלך: Aqua Divina של בולגרי.  

"אקווה דיווינה מזמין את האישה שלו להרגיש כמו ונוס - חושנית, טבעית ומהפנטת כמו נצנוץ של שמש על גלי הים" – כך כתוב בקומניקט של הבושם החדש מבית בולגרי. אז אמנם ההשראה לבושם היא ונוס העולה מן הים, והעיצוב אמור להיות של פנינה או משהו כזה, אבל לשמחתנו הניחוח הרבה יותר מעודן ואלגנטי מזה. בין התווים העליונים גם ברגמוט וג'ינג'ר ובהמשך מתגלים תווים של מגנוליה וחבושים, ולבסוף גם ענבר ודונג. עם זאת, הוא עדיין לא מצליח להתעלות מעל Omnia Crystalline של המותג. מצד שני, מעטים הבשמים בעולם שמצליחים להתעלות מעליו.

מחיר: 406 שקל ל-65 מ"ל.

 

 

 

השיר שלך: Summer of 69  של בריאן אדאמס. 

הבושם שלך: LANCASTER Sole di Capri של LANCASTER.

לכבוד הקיץ השיקו בלנקסטר או דה טואלט במהדורה מוגבלת בהשראת האי קפרי שבאיטליה.הניחוח הוא אכן תמצית של קיץ: שובבות, קלילות, מתקתקות אבל לא מוגזמת. בין תוויו גם פירות הדר, ילנג ילנג וארז. ושימו לב: לדברי המותג אפשר גם להתיז אותו על הגוף לפני שיוצאים לשמש, דבר שבדרך כלל צריך להיזהר ממנו מאוד בימות הקיץ. 

מחיר: 99 שקל ל-100 מ"ל.