צהריים טובים וקרירים.

 

      
            


קיבלתי עד לפתח ביתי ארוחה המורכבת מכמה מנות משגעות וטריות של "בארבריא" ואין כל פליאה בהתחשב בעובדה שהשף אילן ניב הוא בעל כוכבי מישלן והוא שף בינלאומי ואשף ותותח במטבח כשהוא והדיאטנית ענת לויתן עובדים בשיתוף פעולה.

האוכל טרי, משגע, ביתי, הכל מגיע ארוז בקופסאות קומפלט מסודר, פרקטי, נקי, הקופסאות ארמטיות, האוכל שומר על טריות. על כל קופסה כתוב מה היא מכילה. מאוד נוח, קריא , נעים ונגיש.

המנות האלו סידרו לנו את יום החזרה מבודפשט. הגענו עייפים, רצוצים אך מרוצים ורעבים עד מאוד ובטח ובטח שלא היה לנו חשק לבשל משהו בכלל , לעשות משהו. מלבד לפרק את המשא שלנו בלית ברירה ולהעמיד מכונה. יותר מזה לא יכולנו לעשות כלום, לא לנקוף אצבע חוץ מלשבת כמו בטטת כורסא ולהתבונן בערגה ובגעגועים על התמונות של טיול המשפחתי. אז זה בדיוק הגיע בזמן, המנות של בארבריא, רק הוצאנו מהקופסאות, הנחנו בצלחות וחיממנו במיקרו. ערכנו שולחן זריז והתיישבנו כולנו בניחותא לאכול, כיף של ארוחה. כיד המלך והמלכה ובלי להזיז את עצמנו בכלל. איזה פינוק טעים עד הבית.

אז כשאין לכם זמן, אתם ממהרים, רוצים להתפנק, לא יכולים, רוצים להפתיע, רוצים לאכול טוב ויודעים מה אפילו בלי סיבה. כיף להרים טלפון ולהזמין ממנות הבית של "בארבריא". אחלה אוכל שבעולם. 

שתדעו לכם שאנו בית שמבשל ואופה המון המון ובוודאי שמעל הממוצע, אך גם אנו רוצים "לחטוא" לפעמים ולהביא אלינו הביתה את הבשלנים עם הכוכבים. 

והמנות בכלל לא יקרות, כל מנה 30 ש"ח ומעל 150 ש"ח משלוח חינם. עונג של סידור.

ניתן להזמין באתר של בארבריא ובפייסבוק. כפי שתראו בתמונות היו לנו מנות מגוונות; קובה סלק יותר טובה משל אמא שלי (היא לא קוראת את הבלוג, אין לה מחשב), תבשיל קציצות עגל עם פטריות וזיתים בתוספת אורז ואטריות, ספגטי אלי אוליו מקמח מלא עם ירקות צלויים ורצועות חזה עוף, ופסטה הנקראת- "חונקי כמרים" ברוטב עגבניות תמר וריחן עם קציצות עגל צלויות. ממש מגוון לתפארת "בארבריא". אז כל אחת ואחת מאיתנו מצא/ה את מה שאהוב עליה/יו ומה שהיה נעלם ונבלע בן רגע.תודה

 

מה קורה כששף ממסעדת שלושה כוכבי מישלן פוגש דיאטנית ? "באבריא": מנות בריאות מצוננות וטריות המתאימות למשפחות, עובדי משרדים, מבוגרים ועוד

"באבריא"- קונצפט חדש המשלב בין אוכל בריאות, טעים ומגוון לסגנון חיים נוח ונגיש

כל הערכים התזונתיים מופיעים על גבי האריזה

אורח החיים העמוס והצפוף לא מאפשר לנו תמיד לאכול מזון מבושל, טרי, בריא ואיכותי.

החשיבות, שיש לטיב המזון שאנו צורכים, גבוהה מאד ובעלת משמעות בכל גיל בין אם מדובר בילדים הנמצאים בשעות הצהריים בבית, הורים שנמצאים במקום העבודה ואף מבוגרים המתגוררים בביתם או בבית אבות.

"באבריא"- הינו קונצפט חדשני המשלב בין כל האלמנטים החשובים במזון לבין נוחות ונגישות: כל חומרי הגלם הינם מהאיכותיים הקיימים בשוק, כל המנות מוכנות ללא טיגון, ללא חומרים משמרים וללא תוספות מלאכותיות.

הרעיון המרכזי המנחה את "באבריא": העשרת המנות ברכיבים בריאותיים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים. למשל: למג'דרה מוסיפים אורז חום ושלושה סוגי עדשים, מגוון ירקות מבושלים וטחונים משולבים בקציצות העשויות מנתחים פחות שמנים, שילוב של פסטה, פתיתים וקוסקוס מחיטה מלאה.

והכול כמובן, בטעם עדין ונפלא שגם ילדים ומבוגרים אוהבים.

השף הראשי של "באבריא" אילן ניב, שעבד בעבר במסעדות 3 כוכבי מישלן בצרפת ובחבל האלזס מביא עימו טעמים, ידע ונסיון רב שנים ויחד עם הדיאטנית ענת לויתן שאחראית על האיזון התזונתי הנכון בכל מנה, מציעים מגוון מנות מצוננות ואיכותיות על טהרת הבריאות.

לנוחות מקסימאלית - על גבי כל מנה מופיעים הערכים התזונתיים שלה.

 מחיר מנה 30 ש'. (בהזמנה מעל 150 ש' ? משלוח חינם. עד 150 ש'- 15 ש' משלוח).

משקל כל מנה כ- 420 גרם

www.babari.co.il    ובפייסבוק -https://www.facebook.com/BaBarri