מכירים את השיר ילדים זה שמחה.. אז נכון שאני בטוחה שזה שכתב אותו לא היו לו ילדים 

טוב לא באמת אני מסכימה שילדים זה שמחה, אושר והמון נחת!!! אבל.... ילדים זה גם המון דאגות.

שעה 8:00 בבוקר אני אחרי פיזורים לגן ולבתי הספר יושבת לשתות את הקפה (הקפה הכי טעים של היום) ואחרי לגימה אחת הטלפון מצלצל על הצג אני רואה "גן שירה" לוקח לי שניה לענות הגוף שלי מתכווץ ורק דבר אחד רץ לי בראש "בבקשה שהכל בסדר"

היי רוית הכל בסדר (מרגישה את הגוף שלי חוזר לעצמו לאט לאט) שירה מתלוננת שכואב לה המצח נגעתי בה והיא קצת חמימה בינתיים עשינו לה תה והיא נחה אעדכן במידת הצורך.

תודה אני עונה וישר חושבת "מקווה שלא אצטרך לקבוע תור לרופא"

לקחת את הילדה לרופא זה הדבר האחרון שאני צריכה ורוצה, לחכות בתור הארוך (הרופא שלנו מאד ייסודי ולכן כל בדיקה לוקחת זמן) לשבת איתה עם כל החולים מסביבנו שאפשר להדבק בשנייה ויותר מלחיץ שנחזור הביתה ותדביק גם את האחיות שלה 

בקיצור אני מעדיפה לוותר על ההגעה למרפאה, על התור ועל הווירוסים של האנשים מסביב, לפחות כל עוד ניתן.

אז מה אני עושה? במידה ועולה חום/ הקאות/ שיעולים מטורפים? אני מתקשרת בערב אחרי 20:00 ל*2700 ומבקשת לשוחח עם רופא אונליין. בשיחת הוידאו עם הרופא הוא שואל שאלות ומנסה לפענח את המצב בהתאם לתשובות. שזה אחלה במקרים מסוים אבל הוא לא יכול לבדוק ריאות או גרון ולכן במקרה הצורך ממליץ ללכת בבוקר לרופא.

אז זהו שמעכשיו יש פתרון חדש, ואפשרות במקום לחכות עד השעה 8 בערב ולדבר עם רופא בטלפון, ניתן כבר מהשעה 16:00 אחר הצהרים לדאוג שיבדקו את הילדים מרחוק, בלי להגיע למרפאה אבל עדיין ליהנות מהתייחסות של רופא שיכול לבדוק ממש. הרופא רואה (גרון, אוזניים) שומע (ריאות, לב) ואפילו מודד חום מבלי שנגיע למרפאה. איך זה קורה? בעזרת מכשיר הטייטו הרופא בודק את הילדה מהבית, רואה את המדדים במכשיר כשהבדיקה יכולה להיעשות על הספה בסלון. ואם צריך מרשם הוא שולח לנו ישירות למייל ויותר מזה הכל נכנס לתיק הרפואי של הילדה.

איך לא חשבו על זה קודם ?!