לפני כשלושה שבועות פרסמתי כאן טור שעסק באמירה השנויה במחלוקת של ח"כ חנין זועבי על חטיפת שלושת הנערים. הטור, לפי ראות עיניי, לא היה קיצוני במיוחד, אולם במדינה בה כל מי שאיננו כמה לדם ערבי שפוך מוכתר אוטומטית כ"סמולני מניאק", היה בו די כדי להצית את כל גזעני ישראל.

חלק מהקוראים שלא הסכימו עם הטור, הצליחו לנסח את עמדתם בלי קללות ואיחולי מוות. הרוב המוחץ נכשל במשימה הזו ובירך אותי במגורי קבע בעזה, אונס אלים, חטיפת ילדיי (אלה שאין לי), וסיום חיי בשלל דרכים יצירתיות להפליא (שייפול עלייך טיל, שתישרפי חיה, שכלבים יטרפו אותך, שיתקעו לך כדור בראש, שתיחנקי, יא כלבה מטונפת, אמן לא תראי את מחר, יזבל).

שני דברים בלטו במיוחד:

הראשון הוא שכמעט אף אחד מהמגיבים לא וויתר על שימוש כלשהו בשורש ז.י.ן. רובם כינו אותי זונה. המהדרין הקפידו על "זונה מזדיינת". אחרים הבטיחו לזיין אותי או אמא שלי או את אחותי. חלקם קיוו שאחרים יזיינו אותי (רצוי באש הגיהנום) ומעטים אף הגדילו לעשות ושלחו לי תמונה של איבר מין זכרי פלוס הכיתוב "כזה את צריכה" או לחילופין "רק זה ירגיע אותך". גם המקבילה הנשית המכונה בפי העמך "כוס" לא נעלמה מהתגובות. אחסוך מכם את שפע הביטויים המליציים ורק אציין ש"כוס אמא שלך" היה העדין מביניהם.

הדבר השני שבלט הוא התייחסות כלשהי למראה החיצוני שלי, בהתאם כמובן לטעמם האישי בנשים. כלומר "יא מכוערת, אפילו ערבי לא יסכים לגעת בך" נח לו לצד "יש לך פרצוף יפה אבל את בוגדת מסריחה אז...".

שיטוט בפייסבוק גילה את מה שיכולתי לצפות מראש: איני היחידה. נשים שהעזו להביע עמדה שאיננה מתיישבת עם הקונצנזוס הישראלי שמתיימן מרגע לרגע, זכו אף הן ליחס "חם" בהודעות פרטיות או על הוול שלהן.

הנה כמה מהן:

לעומת זאת, גברים המחזיקים בעמדות זהות קיבלו רק מטר של קללות ואיומים. איש לא התייחס למראה החיצוני שלהם או לאיברים ספציפיים בגופם ולא ייחל לאנוס אותם באלימות שתגרום להם, כמובן, לשקול שוב את עמדותיהם הפוליטיות. ה"אני יזיין אותך" האלמותי כשהוא מופנה לגברים משמעו הוא "אני אהרוג אותך במכות" ולא "אני אכפה עלייך מין אלים במיוחד". ומי כן זכה בדברי נאצה על בסיס מיני בהודעות שהופנו לגברים? אמא שלהם, אחותם, בת זוגם וכל אישה שאיכשהו קשורה בהם:

בשורה התחתונה, אבירי הימין המתלהמים הוכיחו בפעם המיליון שגזענות ושוביניזם היו ונשארו חברים טובים עד היום. שנאת ערבים ושנאת נשים כרוכים זה בזה עד שהמוות יפריד ביניהם. אישה שמביעה עמדה שונה משלך איננה רק עוכרת ישראל". היא גם זונה מכוערת וממורמרת שמשוועת למין. ומי יציל אותה מהרעב למין אם לא יהודי ירא שמיים, פטריוט שמתעטף בדגל המדינה שיודע לזיין אבל לא מסוגל להביע עמדה קוהרנטית בכמה משפטים סבירים?

אתמול פורסמה ב-ynet תמונה של אחינועם ניני לבושה בביקיני בעת חופשה באיטליה. לכולם ברור שביום רגיל, קרי לא בעת מלחמה, תמונה של ניני על חוף הים מעניינת את הגולשים כמו תמונת תקריב של כיסא מאיקאה. העניין הוא שעכשיו ישראל במלחמה או במבצע או בטבח או קראו לזה איך שתרצו וניני ידועה בעמדות השמאלניות שלה. אין ספק שתמונה שלה בבגד ים תוציא את המיטב מהגולשים והיא אכן הוציאה:

ושוב, אי אפשר לחלוק על ניני בלי כמובן לחבר בין המראה החיצוני שלה לעמדותיה הפוליטיות.

גם עמוד הפייסבוק 'הדחת יונית לוי' מחדשות 2 לא שוכח שלוי היא קודם כל אישה. כיון שהיא עומדת בסטנדרטים של היופי המקובלים, כך סביר להניח, על רוב הגולשים לא ניתן לכנות אותה מכוערת. מה נשאר? לקרוא לה שרמוטה, כמובן.

אין ספק שאירועי החודש האחרון הוציאו לאור את כל הגזענים המתלהמים האלימים והבורים מהחורים שלהם עם כמויות בלתי נגמרות של זעם ואיבה. ובשעת כעס, האמת הבסיסית הגולמית יוצאת גם היא לאור במלוא תפארתה והנה היא: בישראל 2014 אין שרמוטים, יש רק שרמוטות, אין זונים, יש רק זונות, נשים יישפטו קודם כל על מראן ורק אחר כך על מוצא פיהן וזין איתן, זקור (ונימול, כמובן) הוא התרופה הנחשקת, סותם הפיות האולטימטיבי לכל הזיה נשית באשר היא. אחד כזה ביום ואת מסודרת. יותר לא תדברי על פוליטיקה. יותר לא תביע את דעותייך, יותר לא תקשקשי "שטויות". תני לגבר-גבר לטפל בכל. הוא הרי יודע מה הוא עושה. יש אמנם כבר למעלה מ-150 הרוגים בעזה, מהומות כל שני וחמישי בישראל והרצח הפוליטי הבא קרוב מתמיד אבל שהעובדות לא יבלבלו אותך. הכל בשליטה.