מעבר למערכות המותקנות ברכב, כדאי לדעת כי יש כיום מגוון אביזרים נוספים שנועדו להפוך את הנהיגה שלכן לקלה ולבטוחה יותר, ואנו נסקור כאן את חלקן. אם אתם לא רוצים שהפרמיה של ביטוח הרכב תעלה בגלל תאונות - רצוי להתקין כמה שיותר מערכות שיקלו על הנהיגה והבטיחות בדרכים. אז בואו נראה מה יש לנו כאן:

מערכת ניווט לרכב

על אף שרבים מאיתנו מסתמכים על מערכת הניווט המותקנת בסמארטפונים, עלינו לזכור כי רק לאחרונה המשטרה החליטה לאכוף את נושא השימוש בנייד בזמן נהיגה, וכדי להימנע מקנס גבוה הכולל גם 10 נקודות, ניתן להתקין ברכב מערכת ניווט עם מסך גדול ונוח לקריאה. תאונות רבות נגרמות בארץ בגלל התעסקות בנייד בזמן נהיגה, אז כדי שתוכלו להגיע בנוחות, בקלות, במהירות ובעיקר בלי לסכן את עצמכם והסביבה, הגיע הזמן לשדרג את הרכב ולהתקין בו מערכת ניווט חדשנית ואיכותית.

חיישני רוורס

יש מגוון דגמים של חיישני חניה, מערכת מתקדמת מצוידת במצלמה וכך ניתן לצפות במסך במה שקורה בשטח המת מאחורי הרכב ולהימנע מפגיעה בילדים, ברכבים אחרים, בעמוד, בעץ, בתמרור או בקיר. אינכם חייבים להשקיע כסף רב במערכת, בהחלט תוכלו להסתפק גם בחיישני רוורס איכותיים שמחירם לא עולה על מאות שקלים בודדים, ולאחר הסבר קצר מהמתקין תדעו כיצד להחנות את הרכב ביעילות באמצעותם.

דיבורית לרכב

הסמארטפונים שינו לגמרי את הדרך בה אנו מתקשרים. חשוב לכם לשמור על קשר עם העולם ולא לפספס אף שיחה? אם אין לכם עדיין דיבורית ברכב חשוב להתקין דיבורית איכותית ולהימנע משימוש בנייד בזמן נהיגה. המחיר של דיבורית לרכב אינו יקר וכך תוכלו להחזיק את ההגה בשתי ידיים, ולנהל שיחות עבודה ומשפחה בלי להסתכן ובלי לסכן אחרים בכביש.

מערכת התרעה למניעת תאונות דרכים

כדי שתוכלו להגיע ליעד בשלום ובבטחה כדאי להתקין מערכת התרעה למניעת תאונות דרכים. יש מגוון מערכות מומלצות הנמכרות בארץ, הן חשובות ומצילות חיים, וחלקן מחוברות למוקד אנושי לדיווח על תאונות ומצוקה, ובהתאם לאירוע וחומרתו כוחות ההצלה נשלחים למקום. יש גם מערכות עם שירותי דרך מתקדמים כמו גרירה, חילוץ, תיקוני דרך וסיוע בהחלפת גלגל.