להזמין צימר עם נוף לכינרת

סוף שבוע רומנטי, מתחיל עם התפאורה המתאימה, ימת הכנרת. האזור מלא ביישובים קטנים ומקסימים שמציעים אירוח במלונות בוטיק או צימרים יוקרתיים עם נוף לכינרת. בין היישובים הצופים לכנרת ממערב ניתן למצוא את יבנאל ו-ליבנים:
ליבנים - הנסיעה אל הצימרים הממוקמים ביישוב היא כשלעצמה חוויה. היישוב נמצא באזור הררי, שנראה כאילו הוא מנותק לגמרי, ולמעשה משקיף אל הכנרת. נחל עמוד נמצא במרחק הליכה, למי שרוצה ליהנות עוד קצת מנופי הגליל.
יבנאל – ישוב קטן ושקט שנמצא קרוב לציר נסיעה מרכזי לכיוון הכינרת. ניתן למצוא מגוון צימרים המשקיפים מגבוה על הכינרת. כאשר אתם נוסעים כזאת, חשוב מראש לברר האם מדובר במתחם לזוגות או למשפחות. בצימר המיועד לזוגות תוכלו ליהנות משקט במהלך סוף השבוע.
אם הנוף לבד לא מספיק לכם, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות באזור. אם אתם אוהבים לתבל את הרומנטיקה עם קצת פעילות בשטח, טיול טרקטורונים או טיולי סוסים יהיו בחירה מצוינת. למי שרוצה יותר להתפנק, באזור יש פעילויות מגוונות כמו ביקור ביקבים, טיפולי ספא ועוד. צימרים שונים מציעים לעתים הנחות ודילים לאטרקציות שונות באזור, ולכן כשאתם מזמינים צימר, כדאי לבדוק עם בעלי המקום.
טיפ: ההמלצה שלנו היא לסנן מראש את החיפוש באתרי הצימרים לכאלה שכוללים אך ורק נוף לכינרת כדי להעצים את החוויה בהם, אך קחו בחשבון שלעיתים יכולים להיות פערים של גבוהים במחירי הצימרים בין אחד לשני. תמיד נמליץ לעשות השוואה בין מספר מקומות אירוח על מנת לוודא שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

נופש בחוף שקט סביב הכנרת

למי שרגילים לחשוב על חופי הכנרת כמקומות הומי אדם ורועשים, צפויה הפתעה נעימה. ניתן למצוא בהחלט גם חופים רומנטיים ושקטים סביב הכנרת, צריך פשוט לדעת עליהם מראש. בין החופים המוכרים של הכנרת ניתן למצוא את חוקוק, צאלון ואמנון. הכניסה אליהם אינה כרוכה בתשלום, והם כוללים מלתחות ומסעדה ומאפשרים גישה נוחה לנכים. בחופים אלו ניתן ליהנות מאווירה שקטה ורגועה – ובעיקר רומנטית.

אי אפשר בלי ספא

לא רק תנינים, בחמת גדר יש מגוון דברים לעשות יחד, והיא אחת הנקודות המיוחדות באזור הכנרת. שם תוכלו למצוא את המעיינות המפורסמים וגם טיפולי ספא, מסעדה ולצידם מלון בוטיק. גם במתחם חמי טבריה אפשר לבקר במעיינות תרמו מינרליים, לשחות בבריכה וליהנות מטיפולי ספא זוגיים מפנקים.

טיול רומנטי

כשמזג האוויר נעים מומלץ לנצל את סוף השבוע לטיול באזור, שעשיר במיוחד בפינות חמד. חלק ממסלולי הטיול סביב הכנרת מתאימים לזוגות מיטיבי לכת, וחלקם מיועדים בדיוק לטיול רומנטי קליל. הנה כמה אפשרויות:
יער שוויץ – נמצא בין פוריה לטבריה ומשקיף היישר אל הכנרת. תוכלו לעשות בו טיול רגלי קצר בשביל נופי או לטייל בו באופניים.
נהריים – שביל הסכרים – מסלול קצר המתאים לחודשי החורף והאביב, המאפשר הצצה לנהר הירמוך. נמצאים בו שרידיה של תחנת הכוח הראשונה בארץ. המסלול נמצא כעשרה ק"מ דרומית לכנרת.
שביל אל מול כנרת – מסלול בן ארבעה ק"מ הצופה אל הכנרת. בחורף ובאביב הפריחה לאורכו מרשימה במיוחד.