הרקע והבסיס של הזמנות לחתונה

הזמנה לחתונה מורכבת ממספר אלמנטים מרכזיים, המשפיעים, כל אחד בדרכו, על איכות ההזמנה, היופי והנראות הכללית שלה:

  • חומר - הראשון שביניהם הוא החומר ממנו עשויות ההזמנות. ישנם מספר סוגים מרכזיים, המגיעים בעובי, צבע וטקסטורה שונים. חשוב שתבדוקנה את העניין עם בן הזוג שלכם וזאת על מנת שתימנעו מהזמנת הזמנות בעלות מראה פשוט ולא איכותי.
  • עיצוב - החלק הגרפי. אלפי אפשרויות עומדות לפניכם והבחירה אינה קלה. נסו להתמקד באלמנטים אליהם אתם מתחברים. אלמנטים כמו למשל פרחים, בלונים, ינשופים או כל דבר אחר שיכול להוסיף, בעיניכם. כמובן שאין כל רע גם בעיצוב נקי - קלאסי ללא אלמנטים גרפיים מרכזיים.
  • כיתוב - נסו להיות מקוריים ולכתוב מנבכי לבכם, אך אין כל רע בלהיעזר בדוגמאות ורעיונות מהאינטרנט או מחברים. הימנעו מקיטשיות יתר מחד, ומניסיון להיות "אובר-יצירתיים", מאידך.

 

הגודל המתאים וחישוב הכמות

הזמנות לחתונה מגיעות לרוב באחד משני הגדלים הסטנדרטיים (12X18 או 13X19). שימו לב שההזמנה נכנסת בניחותא למעטפה! מבחינת הכמות, החישוב הנכון הוא שני שלישים מכמות האורחים שלכם, ולתוצאה הזו להוסיף עשרה אחוזים. דהיינו, 300 אורחים? 200 הם שני שליש, 30 הם 10% ו-230 הזמנות היא כמות ההזמנות שלכם.

 

רשימת רעיונות מחוץ לקופסה

  • בעלי החיים - הגענו לחלק המעניין באמת, הרעיונות המקוריים! אז נתחיל מגרפיקת בעלי החיים הממכרת, שאמנם כבר לא ייחודית כפי שהייתה לפני שנתיים-שלוש, אך עדיין מעלה חיוך בכל פעם מחדש: ינשופים, ארנבים, כבשים, כלבים או כל בעל חיים אחר שעושה לכם טוב ויגיע על ההזמנה בזוג, יעשה את העבודה מצוין.
  • משחקים - הזמנה מקסימה נוספת בה נתקלנו היא בצורת משחק המונופול המפורסם, כשב - "משבצות המשחק" מופיעים הפרטים כמו המקום, השעה, לוח הזמנים וכדומה וכן הזמנה בצורת "סולמות ונחשים", רולטה ושלל משחקים נוספים.
  • מאכלים - הזמנה שימושית ומתוקה במיוחד היא "הזמנת שוקולד", כשההזמנה מעוצבת כעטיפת שוקולד יוקרתית. נפלא!
  • רעיונות נוספים - הזמנות נוספות שצדו את עינינו: הזמנה בצורת אוהל; הזמנה אישית המביאה את סיפור ההיכרות והאהבה שלכם באמצעות איורים מקוריים; הזמנה בטעם של פעם בצורת פילם (סרט צילום) של מצלמות (זוכרים??); הזמנה בצורת קרש חיתוך (יפה הרבה יותר ממש שזה נשמע); הזמנה לצביעה, הזמנה עם בלון, הזמנה בצורת כרטיס ספרייה ושפע רעיונות נוספים. הדפסת הזמנה מקורית לחתונה מוטב לעשות מבית דפוס המתמחה בתחום האירועים והחתונות.

 

כי אם כבר מתחתנים, אז למה לא להתחיל ישר מהטוב ביותר? המון מזל טוב ורק בשמחות!