ניקוי מזרנים מקצועי עד הבית

הסרת כתמים ממזרן עשויה להיות קשה. אנחנו משתמשים בשואבי אבק, משתמשים בתרופות סבתא כמו חומץ או תרסיסים שקנינו בסופר, אבל לרוב אנחנו מגלים שזה לא עשה את העובדה. כתמים קשים ועיקשים לא ייכנעו בקלות, ובדיוק בשביל זה זה הזמן להכיר את שירות ניקוי המזרנים והסרת הכתמים. קיימות בשוק חברות מקצועיות עם ציוד איכותי ומקצועי, הפועל על קיטור, ניקוי יבש או שואבי אבק עוצמתיים, שכל מטרתן לנקות את המזרן ולהותירו כמו חדש, כולל הסרה של הכתמים העיקשים ביותר על המזרן. תחילה, שואבים בעזרת שואב אבק עוצמתי את כל האבק מהמזרן. הצעד השני הוא שטיפה יבשה שמותירה את המזרן כחדש. הכיף? אנשי המקצוע מגיעים עד למזרן שלכם, כך שאפילו לא צריך לקום מהספה.

 

מה לגבי סוגי מזרן שונים?

מזרן המיטה הוא לא רק המזרן שאנחנו ישנים עליו בלילה. אנחנו משתמשים במזרנים שונים לפעולות שונות, כמו מזרני יוגה וספורט, מזרן של הכלב או המזרן לתינוקות. גם המזרן עצמו עשוי להיות מיוצר מחומרים שונים כמו ספוג, לטקס או פוטון. ישנן דרכים שונות לנקות כל סוג של מזרן וכל סוג של כתם. אם אתם מנקים בעצמכם את המזרנים שלכם, תדעו שמזרני תינוקות עדיף לנקות באמצעות חומרי ניקוי היפואלרגנים, כתמי שתן רצוי לנקות בעזרת מי חמצן, ומזרני יוגה כדאי לנקות בעזרת מים וחומץ. אם ברשותכם מזרני לטקס, כדאי לדעת שהם עדינים במיוחד, ורצוי לנקות אותם בעזרה מקצועית של ניקוי בקיטור. כדי להשתחרר מכל תורת המזרנים הזו, תמיד תוכלו להזמין ניקוי מקצועי שידע לטפל בכל סוג של מזרן בצורה הטובה ביותר.

 

ניקוי שטיחים

לבסוף, אל תשכחו שגם השטיחים שלכם צוברים כמויות עצומות של לכלוך ואבק עם הזמן. שטיחים יש לנקות בתדירות גבוהה, הן בעזרת שואבי אבק והן בעזרת חומרי ניקוי וייבוש השטיח בשמש. שירותי ניקוי מקצועיים ידעו להעניק גם פיתרון אידאלי עבור השטיח שלכם, באמצעות חומרי ניקוי איכותיים שלא יפגמו באיכות השטיח או בצבעו.