כיום, המעצבים משתמשים בטכניקות כמו צילום במהירות גבוהה כדי לנתח את תנועת החזה בזמן פעולות שונות ולהתאים להן עיצובים עם תמיכה טובה יותר. בנוסף, יש מצב שבעתיד אף נראה בשוק חזיות חכמות, שמכילות חיישנים המהדקים את הרצועות בזמן אמת. עוד בפיתוח הן חזיות מיוחדות בעלות חיישנים המתחברים לאפליקציה, ושולחים מידע לגבי שינויים בגוף או בצורת החזה ובצבע. כך תמיד נהיה עם האצבע על הדופק בנוגע לשינויים מדאיגים שעשויים להצביע על מחלות כמו סרטן השד.

 

סוגים שונים של חזיות מידות גדולות

נשים עם חזה גדול התרגלו כבר לסוג אחד בלבד של חזיות, ובשמו: המינימייזר, חזייה שכל מטרתה להשטיח את החזה. אבל בשנים האחרונות גם הנשים השופעות שודרגו בכמה סוגים שונים של חזיות מידות גדולות קצת יותר מעוצבות, עם טכנולוגיות חדשניות יותר, שמאפשרות ליצור חזיות קטנות גם למידות גדולות וגם יש בגדי ים לחזה גדול שמשתמשים בטכנולוגיה ייחודית זו. אלו כמה מהסוגים החדשניים העיקריים:

  • חזיות סטרפלס - חזיית סטרפלס היא בעייתית לבעלות חזה גדול, שכן היא לא כוללת את תמיכת הכתפיות. ובכל זאת, ניתן למצוא בשוק חזיות סטרפלס תומכות בעזרת טכנולוגיות ייחודיות שמנסות להלחם בכוח המשיכה.
  • חזיית בלקון - חזיות תחרה חושפניות ונמוכות הן חזיות שקשה למצוא לבעלות חזה גדול, אך בהחלט קיימות בשוק. חברות ההלבשה התחתונה עשו התאמות מיוחדות, וכעת ניתן למצוא אותן גם עבור החזה השופע.
  • חזיית ספורט - אחד האתגרים של נשים בעלי חזה גדול הוא למצוא חזיות ספורט טובות. כעת ניתן למצוא בשוק חזיות מתאימות, האורזות את החזה ושומרות עליו במקום.

 

חידושים בתחום חזיות ההנקה

נשים אחרי לידה נתקלות באתגר נוסף - חזה שגדל + צינורות חלב בפעולה מלאה = צורך בחזיות מותאמות. למזלנו, בשוק יש לא מעט פתרונות חדשניים לבעיה:

  • חזיות ללא ברזלים - חזיות עם ברזלים הן בעייתיות עבור נשים מניקות, ולכן פותחו עבורן חזיות הנקה נוחות המעניקות תמיכה הזהה לחזייה עם ברזלים. זאת בעזרת שימוש בג'ל מוקשה, ללא פגיעה בתהליך ייצור החלב.
  • כותנות הנקה - עוד טרנד בוער הוא "כותנות הנקה", כותנות המגיעות ללא גומי ומותאמות באופן ייחודי למניקות.
  • לא להתפשר על המראה - למרות שנשים אחרי לידה לא מרגישות זוהרות וסקסיות כשהן מכוסות בפליטה של התינוקת וזוכות לשעות בודדות של שינה בלילה, אבל זה עדיין לא אומר שהן צריכות להתפשר על מראה החזייה. לאחרונה ישנו טרנד של חזיות הנקה מעוצבות וצבעוניות מבדים דקים המותאמות לנשים מניקות.