ניתוח החלפת שתלים

ניתוחי הגדלת חזה הם ניתוחים פופולריים בעולם הפלסטיקה, שלא נחשבים מסוכנים או מסובכים. אבל מה שפחות מדובר הוא ניתוח החלפת שתלים, שכמעט כל בחורה שעברה ניתוח הגדלה תצטרך לעבור בשלב כזה או אחר, זה בשל קרע של השתל, דלף סיליקון, התיישנות השתל או שינויים בצורת השד. במהלך ניתוח החלפת שתלים יש להוציא את המעטפת שהגוף יוצר באופן טבעי סביב השתל, מה שעשוי להיות מורכב. בנוסף, אם לצד החלפת השתל משלבים גם הרמת חזה, הניתוח הופך מורכב יותר שכן הוא משלב הוצאת עור עודף שהתפתח בשד. לניתוח החלפת שתלים כמה סיבוכים אפשריים, הכוללים בין היתר הצטברות נוזלים, אי סדירות בעור או זיהומים.

ניתוח אף

גם ניתוח אף נחשב לניתוח פופולרי במיוחד, אך מסובך יותר משאנחנו אולי חושבים. זאת כיוון וניתוח אף כולל הרמה של העור על האף, פיסול הסחוס והעצמות, מיצוב מחדש והחזרה של הכל בחזרה בצורה עדינה ולא מורגשת - עבודה הנחשבת לאמנות של ממש בעולם הפלסטיקה, שכן זהו ניתוח כירורגי עדין ומורכב, בלי מקום לטעויות. זו הסיבה למה לא מעט אנשים שעברו ניתוח אף דורשים ניתוח חוזר, ואפילו יותר מכמה פעמים!

הארכת הרגליים

מעבר לניתוחים הפופולריים שכולנו מכירים, יש ניתוחים קוסמטיים פחות מוכרים והרבה יותר מסובכים, שאולי עדיף לא להכיר בכלל - ואחד מהם הוא הגבהה. ניתוח קוסמטי להגבהה כולל שבירה של שתי הרגליים, ושילוב של מכשירים וברגים כדי להאריך את העצמות. הניתוח הזה מוכר בעיקר בסין ובמדינות נוספות באסיה. ניתוח קוסמטי נוסף בתחום הזה הוא ניתוח בכפות הרגליים, שמטרתו יצירת כף רגל "סקסית" יותר, הכולל עיצוב מחדש של כף הרגל בעזרת הזרקות. במקרה הזה, הסיבוכים יכולים לכלול זיהומים, פגיעות בעצב, נפיחות וכאבים כרוניים.

שאיבת שומן

למרות שאנשים נוטים לחשוב שזהו ניתוח פשוט, פיתרון מהיר שמחליף תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית - שאיבת שומן היא ניתוח לא פשוט בכלל. שאיבת שומן כוללת הפחתה והסרה של משקעי שומן באזורים מסוימים של הגוף, ונחשבת לניתוח עם כמה מהסיבוכים המסוכנים ביותר שניתן למצוא בעולם ניתוחי הפלסטיקה, כמו קרישי דם, ניקובים בבטן, דלקות מערכתיות וקיב בריאה. למרות שזהו אחד הניתוחים הנפוצים, ולרוב הוא עובר בהצלחה, אין ספק שזהו ניתוח מסובך שעשוי להיות מסוכן.