מה צריך בשביל זה? קצת רצון, אמביציה, כלי גינון, כמה צמחים מעניינים ואתם בדרך הנכונה - 5 הדרכים הבאות יעזרו לכם להתחיל!

 

  1. תאורה לחצר - תאורה מיוחדת תשדרג את הגינה בכמה רמות, ותאפשר להנות ממנה גם בשעות הערב וליצור אווירה רומנטית ומיוחדת. אפשר להוסיף נורות לצורך תאורה בלבד, אבל אפשר גם להשתגע ולהוסיף מנורות דקורטיביות, מעניינות וגדולות, או אפילו שרשרת נורות קטנות המזכירה גחליליות, שתהפוך את הגינה לגן עדן אמיתי ומיוחד. נסו אפילו "לשתול" כמה נורות בין הצמחים!

 

  1. השביל לגן עדן - אחת הדרכים המהנות לשדרג את הגינה היא להוסיף לה שביל גישה קסום. זאת ניתן לעשות באמצעות שיבוץ אבני דרך במדשאה או ריצוף מעניין שניתן להקיף באורות רכים. מראה כזה מוסיף ייחודיות לגינה (ועל הדרך עוזר למנוע מאנשים לדרוך על הצמחייה שלכם!)

 

  1. צמחי תבלין - גן עדן אמתי כולל עצי פרי וירק, אבל אם אתם רק מתחילים בעולם הגינון, נסו קודם כל את הדברים הפשוטים, כמו גידול צמחי תבלין - הרי תודו שלא פעם חשבתם שהגיע הזמן שתגדלו את התבלינים של עצמכם. נענע, בזיליקום, לואיזה, פטרוזיליה ואורגנו, את כל התבלינים האלו קל לגדל בגינה, והם משדרגים כל חצר. מה צריך? קצת כלי גינון, כמה שתילים, ואתם מוכנים לעבודה; אפשר למצוא כלי גינון למכירה בחנויות הגינון או במשתלות, את השתילים ניתן למצוא במשתלות ואפילו בסופרמרקט.

 

  1. ריהוט חצר - כמה כורסאות נוחות, כיסא נדנדה, שולחן קטן - והגינה שלכם כבר נראית אחרת לגמרי. אגב, גם אם זה נשמע יקר, תתפלאו איך אפשר לקחת כמה כיסאות ישנים ולהפוך אותם לחדשים ונוצצים עם קצת ספריי צבע ומוטיבציה. אם הצד היצירתי פחות קוסם לכם, תמיד אפשר לעשות סקר שוק קטן, ללכת לבקר בחנויות או להציץ באתרי יד שתיים - תתפלאו כמה פריטים שווים אפשר למצוא במחירים נוחים.

 

  1. הפרטים הקטנים - ולסיום, אין כמו הקישוטים הקטנים שגונבים את ההצגה והופכים את החצר לקסומה באמת. פה מדובר על קישוטים כמו חלוקי נחל, פסלי גינה חמודים כמו גמדים, פיות או פטריות צבעוניות, או אפילו משחקי מים כמו מזרקות קטנות או משאבות עץ. השתדלו לשלב את הפריטים בטוב טעם, ונסו לא להעמיס על העין.