לפני כשבועיים היה לי יום הולדת. לכל מי שהתקשר לברך ולשאול איך אני חוגגת עניתי שאני פותחת בלוג. אמרתי לדי הרבה אנשים, כך שלא אוכל לסגת. אז כן, עברו שבועיים, זה לא קרה באותו היום, אבל היום הבלוג באוויר. אפשר לברך, להגיד שהחיינו (כי הוא מסתובב לי בראש כבר כמה שנים) ולשמוח. ברוכים הבאים.

אז למה בלוג בעצם? או במילים אחרות, כמה מילים על עצמי.

נסיעה לאחור בזמן. לתקופת התיכון. כשהגיע הזמן לבחור מגמה בחרתי אדריכלות. זו הייתה בחירה ממש קלה. אהבתי מאוד לשרטט, הייתה לי תפישת מרחב טובה באופן טבעי כך שהשיעורים עברו בנעימים.

רק מה? בבית לא ממש אהבו את הבחירה במגמה מקצועית, ואחרי שנה מצאתי את עצמי במגמה הומנית, לומדת ספרות, סוציולוגיה ופסיכולוגיה וחולמת על קריירה בתחום הטיפול הנפשי.

מתישהו בצבא הפציעה למסכים הסדרה מרפי בראון. בנות גילי בטח זוכרות אותה. קנדיס ברגן כעיתונאית חריפה שהצחיקה אותי ועשתה לי חשק ללמוד תקשורת.

שנה אזרחית חדשה, בלוג חדש. צילום: אלעד גונן

 

תואר ראשון בניהול ותקשורת, קצת עבודה בתחום ומפה לשם הבוס שלי משפץ בית עם מעצבת. גם הורים של חברה משפצים. מסתכלת מהצד על התהליך, הבחירות ואורח החיים של המעצבות שמלוות אותו ואהבה ישנה, שכבר שכחתי, מתעוררת.

אז הלכתי ללמוד, למרות שכבר היה לי תואר. כי אומרים שללמוד תמיד טוב, ושום דבר שלומדים לא באמת הולך לאיבוד. תוך כדי כבר התחלתי לעבוד במרכז הבניה, בחברת קרמיקה, בהמשך בחברת אלומיניום ובייעוץ לבונים ומשפצים, שעם הזמן הפכו ללקוחות פרטיים.

במקביל כתבתי למעריב בנושאי אדריכלות ועיצוב , כהוכחה לזה שלימודי התקשורת לא היו לחינם. היה כיף להציץ לבתים של אנשים ולכתוב עליהם. כתבתי גם במגזינים אחרים, אבל עם הזמן, הגיל וצמיחת המשפחה התכנון והעיצוב הפכו לעיסוקי העיקריים.

עברו 18 שנים מאז שסיימתי ללמוד אדריכלות פנים. הבלוג הזה הוא עוד הוכחה לזה שמה שלומדים אף פעם לא הולך לאיבוד. כאמור, הוא מתבשל אצלי בראש כבר הרבה זמן. לפני כחודשיים חברה טובה הגדילה את האש מתחת לתבשיל המטאפורי, שיתבשל יותר מהר. הוסיפה גם תבלין בצורת משפט רעיון והנה אני פה. קרן לסר, מתכננת ומעצבת פנים מתל אביב. בת זוג, אמא לשתי בנות, חובבת חיות וטבעונית. רצה. קוראת. עובדת ומסתבר שגם כותבת.

אם הגעתם עד פה - ברכותי! כיף לי שקראתם. בהמשך אכתוב פה על בתים מיוחדם, אתן טיפים חשובים ורעיונות עיצוביים, ובין לבין גם אספר קצת על החיים. תבואו. יהיה מעניין. 

מאחלת לכולנו יום מעניין ו 2019 מרתקת.