חשיבה יצירתית שעושה הבדל גדול

בשלב הראשון כדאי לתכנן מה יהיה באירוע ואם יש משהו שיכול לסייע לכם במשימה, הרי זה בחירת הקונספט במוביל. למשל, בת מצווה מהסרטים עם שטיח אדום והקרנת סצנות של כוכבת השמחה על גבי מסכים גדולים ופסלון אוסקר לכל מי שנכנס או בת מצווה מהאגדות עם פעילויות סביב עולם האגדות. ברגע שיש נושא על קל יותר לתכנן את כל הפרטים מסביב לרבות בגדים, תפאורה ומזכרות מתנה לאורחים. חשבו איך הנערה תהיה בפרונט בין אם זה להכין ולצלם קליפ מראש, לתת לה להנחות את האירוע, לשיר או לרקוד או להציג כל אלמנט אומנותי או ייחודי לה, להגיע לאירוע בכרכרה, לימוזינה ולהגשים לה חלום בסגנון שלה.

המקום הנכסף לחגיגה

החליטו היכן לחגוג לנערה לפי סגנון האירוע, משפחתי או לחברי הכיתה, לבנות בלבד. האם תלכו על גן אירועים פורח בניחוח כפרי או מועדון אופנתי בלב העיר. בדקו מבחינת תכולת המקום בהתאם למספר המשתתפים, האווירה המבוקשת, מערכות סאונד ותאורה, רחבת ריקודים, במה להופעות וכל מתקן או שירות שנדרש על פי התכנית האומנותית שגיבשתם לבת מצווה מהחלומות.

אקשן חברים

חשבו תמיד על אטרקציות במגוון סגנונות, כדי שהמוזמנים יוכלו לבחור איך ליהנות. עמדת צמות, הופעה חיה, הקרנת סרטונים, ריקודים, עמדת קריוקי, עמדת מגנטים או קיר סלפי וכל אלמנט שנותן טוויסט ומעצים את השמחה.

לחגוג בטעם של עוד

האוכל הוא חלק חשוב בהצלחת האירוע ורבים מגיעים ליהנות מחוויה קולינרית משובחת. כאשר מרבית המוזמנים הם ילדים או בני נוער, חשוב לדאוג שהחוויה תתאים לגיל שלהם מבחינת שפע, התאמה לחיך, קומפוזיציה מעניינת – שיהיה להם כיף לאכול והאוכל ישתלב באירוע בהרמוניה. ג'וי הפקות מאפשרים לכם לחגוג בת מצווה ברוגע וידאגו לכל הפרטים מהשכרת ציוד לאירועים במידה והחלטתם לחגוג בטבע או בחצר הביתית ותרצו להוסיף כיסאות, שולחנות, עמדות מיוחדות וכל ציוד אחר ועד דוכני מזון ועגלות מזון בעיצובים מיוחדים.
הקונספט הפופולארי היום בחגיגות מצווה הוא דוכני מזון כך שכל דוכן יש לו מומחיות מסוימת. למשל איטלקי, אסיאתי, המבורגרים, פיצות, סלטים והאורחים מוזמנים לגשת לדוכנים או לעגלות המזון, לחזות במו עיניהם בהכנת המנה LIVE, לצלם לאינסטגרם וכמובן ליהנות ולשוב שוב ושוב לאותו דוכן. כאשר אתם מחליטים מה יהיה מבחינת התפריט המועדף, חשבו על המגוון. מוקפצים לצד בשרים או אם מדובר בארוחה חלבית  פשטידות ופלטת גבינות.
התייחסו לפרזנטציה של המנות – האם הן מוגשות בדרך שמעוררת תיאבון, מבחינת שילובים בין גוונים, מצע שנותן קונטרסט צבעוני מעניין למנה, צורניות מקפיצה ומלהיבה וכדומה.
הקינוחים הם גולת הכותרת, במיוחד כשהאורחים צעירים. דוכן מתוקים של מפל שוקולד מזמין, גלידות וארטיקים עם שלל טעמים בצבעוניות שכובשת את הלב, עמדת סוכריות, עוגות מטריפות, פנקייקים וקרפים, פופקורן, צמר גפן מתוק – המטרה היא ליצור אווירה שמחה ותוססת של יריד ולאפשר למוזמנים והמשפחה להסתובב גם עם המנות, במיוחד כשמדובר באירוע אקטיבי עם עמדות משחק ואטרקציות הפזורות בשטח.

חשוב ליצור קשר עם חברת הפקות מנוסה כמו ג'וי הפקות ולתכנן יחד עמה, צעד אחר צעד, את חגיגת המצווה כולל תכנים, תפאורה וכמובן האוכל שיוגש במהלך האירוע המיוחד.