חבילות טריפל

הרפורמה בשוק התקשורת וכניסתם של מתחרים חדשים, הוזילה את המחירים באופן משמעותי והובילה לחסכון של יותר מ30%.  כל חברת תקשורת מציעה היום טריפל ללקוחות שלה וחלקן מפרקות אותו למספר חבילות כך שכל אחד יצליח להתאים אותן לצרכים שלו. הטריפל משלב בתוכו טלפון, טלוויזיה ואינטרנט (ספק + תשתית). 

למי מתאימות חבילות הטריפל:

  1. למי שעושה שימוש קבוע בטלפון הביתי – משפחות רבות עושות טריפל מבלי לחשוב פעמיים. "קו טלפון בזול? שיהיה למה לא..."  אם לפני הטריפל לא עשיתם שימוש בקו הטלפון הביתי ואם לא היה לכם קו טלפון ביתי בכלל בבית, אין כל טעם שתעשו טריפל אלא דאבל הכולל אינטרנט וטלוויזיה. 
  2. 2. למי שיש לו זמן לראות טלוויזיה לפחות שעתיים ביום -  בעיקר סרטים וסדרות. כי אם אתם רואים רק חדשות ואת הערוצים המסחריים, אפשר פשוט להתקין עידן +. לא שווה לעשות טריפל בשביל לראות פרק מסדרה אחת לשבוע וסרט פעם בחודש.

טיפ: חשוב מאוד לבדוק את מרכיב חבילת הטלוויזיה שאתם בוחרים. כי אם אתם בוחרים בחבילה  שכוללת טלוויזיה על גבי האינטרנט ולא דרך כבלים או לוויין, רצוי שחבילת האינטרנט תהיה חזקה במיוחד אם אתם חלק ממשפחה גדולה, וגרים בבניין ולא בית פרטי בו ישנו שימוש רב ברשת האינטרנט.

סלולר

גם כאן נעשה רפורמה משמעותית שקיצצה את מחירי הסלולר ביותר מ 50% והובילה לחיסכון משמעותי לכל משק בית. יחד עם זאת, גם במקרה זה לא תמיד כדאי לקחת את המחיר הזול ביותר מבלי לבדוק מה נכלל במחיר:

  • לא כדאי לחסוך כשאין כיסוי רחב - הינה מקרה לדוגמא בו ממש לא כדאי לקחת דווקא את החבילה הזולה ביותר. הידעתם שלא לכל חברת סלולר יש כיסוי מלא לרשת האינטרנט ברכבת? ישנם רשתות שלא מקבלות קליטה טובה, כך שאם אתם צורכים המון תוכן אונליין בסלולר בזמן הנסיעה, חשוב לבדוק מה רמת הכיסוי, אחרת לא תוכלו ממש לשמוע ספוטיפיי מבלי להוריד מראש שירים למכשיר ובטח שלא לצפות בנטפליקס בצורה ספונטנית. אתם גם יכולים לשכוח משימוש בפייסבוק.

 

  • חבילה משפחתית -  במקום שכל אחד יעשה חבילה ברשת נפרדת, רצוי להעדיף חבילות משפחתיות. כך אפשר לקבל מחיר טוב יותר. יחד עם זאת, יש לבדוק אם היא מתאימה לכל צרכי המשפחה, במיוחד לאלה שעושים שימוש רב באינטרנט הסלולרי.

 

טיפ: כאשר מציעים לכם חבילת סלולה גדולה במיוחד, כדאי שתדעו שהיום רבים לא מנצלים אפילו מחצית מהחבילה. לכן לא תמיד רק בגלל חבילת הסלולר כדאי לעבור לספק אחר. תבדקו את הניצול החודשי הממצע שלכם של השימוש ברשת הסלולרית על מנת לדעת מהי החבילה המתאימה לכם. רוב האנשים בכלל לא יודעים מהי צריכת האינטרנט שלהם.

בדקו מה קורה אחרי שנה -  סמנו לעצכם ביומן את התאריך שנה מרגע שעשיתם את החבילה. במקרים רבים המחיר עולה לאחר שנה ולא תמיד מי שעשה את החבילה זוכר שזה נאמר לו במפורש. כך קורה שהמחיר עולה, אבל לא שמתם לב שזה קרה כי אתם לא נוהגים לבדוק את פירוט האשראי שלכם כל-כך לעומק. סמנו ביומן את התאריך וכמה אתם משלמים. זו תהיה נקודת בה תוכלו להחליט אם להמשיך או לא להמשיך את חבילת הסלולר שלכם באותו מותג.