עיצוב שמעביר את המסר


חשבו על הדרך האפקטיבית ביותר בה הכרטיס ייצור את התדמית המבוקשת על העסק שלכם. כרטיס ביקור אלגנטי לדגש מקצועי כמו עורכי דין ורואי חשבון, כרטיס ביקור עם צבעים שמעוררים רגש לעסק המבוסס על מקצועות הטיפול, אלמנטים שקשורים לטבע לחברת גינון. חשוב שיהיה משהו בכרטיס הן מבחינת פלטת הגוונים והן מבחינת האובייקטים המעטרים אותו שיתחבר למהות העסק וישדר את התחושה הנכונה. מקצועיות, תחכום, יוקרה, נגישות. תלוי בעסק וברושם שברצונכם ליצור. אל תעמיסו באלמנטים ושמרו על אווריריות כדי שהטקסט יודגש על הרקע והמילים לא ייבלעו. למשל, ניגודיות בין צבעים כמו רקע בהיר וטקסט כהה או פונטים גדולים במיוחד בטקסטורה שונה מהרקע הנבחר. מומלץ לבחור צבעים שיתקשרו עם אופי העסק שלכם – לבן ושחור נחשבים לצבעים קלאסיים ומתאימים לעסקים שמעוניינים לשמור על פורמאליות בעוד אדום נחשב לצבע נועז לעסק צעיר ופורץ דרך. 

הגודל קובע והטקסטורה מפתיעה


לגודל של כרטיס הביקור חשיבות רבה מהסיבה הפשוטה שבוודאי תרצו שמי שמקבל את הכרטיס ישמור אותו. הגודל הסטנדרטי של כרטיס ביקור הוא לרוב 9.5 רוחב על 5.2 גובה, אבל כמובן שאפשר להגדיל וגם לבחור מראש צורה בלתי שגרתית שתבליט את כרטיס הביקור שלכם ביחד לכרטיסים אחרים. למשל, צורת לב, משושה, כרטיס מתקפל, צורה לפי אלמנט דומיננטי בעסק שלכם כמו קרואסון לאופים יצירתיים או צורת ספר לעורכי תוכן. אפשר להתבלט גם בדרכים אחרות כמו למשל, כרטיס ביקור בטקסטורה מיוחדת שמעודדת מגע עם הכרטיס – משהו פרוותי או מחוספס, כרטיס תלת ממדי בעל נפח ייחודי. ניתן לחשוב גם על שדרוגים מיוחדים שמבליטים את הכרטיס כמו עיגול פינות או לכה סלקטיבית או לבחור מראש נייר שהוא ממוחזר או בעל מרקם ייחודי. 

פריסה מעניינת – סודות הטקסט


הדרך בה תחשפו את הפרטים הטקסטואליים על גבי הכרטיס תשפיע על האפקט המתקבל. חשוב ליצור רווחים ואווריריות כדי שיהיה קל לקרוא את הסלוגן, לקבל מושג היכן העסק ממוקם או כיצד ליצור קשר. החליטו אם לחלק את המלל משני צדי הכרטיס (בכרטיס דו צדדי) או לפרוס אותו על גבי חלק אחד מבלי ליצור גודש מילולי. אל תשכחו את הפרטים החשובים ביותר: כתובת/ מיקום, דואר אלקטרוני, טלפון וכן קיצורים או שמות משתמש לפרופילים ולדפים העסקיים בערוצי המדיה החברתית – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין.

עשו זאת בעצמכם


כיום אפשר לעצב לבד את כרטיס הביקור שלכם בממשק ידידותי המייצר חוויה גרפית. לבחור את הרקע, הפונטים, האלמנטים שיעטרו את הכרטיס וכמובן להחליט מה לכתוב ואיך. האם לפתוח בסלוגן או בטיזר כמו "רוצים לדעת איך מצליחים בחיים? – פנו אלי" וכמובן לבחור את הגודל המבוקש, סוג הנייר ולשלוח להדפסה בבית דפוס דיגיטלי לפי הכמות המועדפת. תמיד טוב להזמין יותר מהדרוש כרגע ולהסתובב עם חבילת כרטיסים ולחלק לגורמי עניין ולכל מי שיכול להמליץ על העסק שלכם.