לציבור הנשים במדינת ישראל יש כיום מגוון רחב של אירועי תרבות לנשים, מהנים, מגבשים ומעשירים, הנערכים באווירה מיוחדת ומהווים הזדמנות נפלאה לקחת פסק זמן משגרת היומיום הלוחצת ולהקדיש זמן איכות להעצמה אישית, גיבוש חברתי, שיח פורה ובילוי כיפי.

אין ספק, שכל אישה זקוקה מדי פעם לספוג קצת תרבות, בין אם במסגרת מקום העבודה, בילוי משותף עם חברות מהבית או להשתתף באירוע ציבורי של תרבות לנשים. לכן, ריכזנו במיוחד בשבילכן ארבעה רעיונות מומלצים לאירועי תרבות לנשים, שעושים טוב לגוף ולנפש.

סטנדאפ לנשים

אירוע תרבות לנשים שמח, אינטימי ומשחרר, שמתייחס כל כולו בבדיחות לנושאים המשותפים לכל הנשים – נישואים, ילדים ומשפחה, קריירה, חברות טובות, טיפוח, שופינג ועוד הרבה. מופע סטנדאפ לנשים יכול להתאים כפעילות חברתית מגבשת לנשים במקום העבודה, חגיגת יום הולדת מיוחדת של חברה טובה או להשתלב בסדנת נשים שנערכת על ידי העירייה, המועצה או השכונה.

סדנת העצמה נשית

פעילות תרבותית לנשים, אטרקטיבית ומיוחדת, הנותנת לכל אחת אפשרות מצוינת לעצור לרגע את מרוץ החיים האינטנסיבי ולקחת חלק בסדנה משמעותית ובלתי נשכחת. כל אישה יכולה לבחור בסדנת העצמה העוסקת בנושא או התמודדות מסוימים, לפי הצרכים והרצונות שלה. כך, ישנן סדנאות העוסקות בתזונה ודימוי גוף, הגדרה עצמית, זוגיות ונישואים, שינויים בקריירה, חינוך הילדים, הגשמה אישית וכן הלאה. סדנת העצמה נשית מקנה את היכולת לבחון את הרצונות וההחלטות שקיבלת, לאגור כוחות, לשחרר כעסים ומתחים ולהקדיש זמן למה שעושה לך טוב.

שירה בציבור לנשים

ערבי שירה בציבור לנשים, הנערכים באווירה נעימה ופתוחה, הם חוויה, מגבשת, מפתחת ומהנה ביותר וצוברים פופולריות גדולה בקרב אוכלוסיית הנשים בישראל. זהו אירוע שמתאים לנשים בכל הגילאים ולסוגים שונים של אירועים, ביניהם ימי הולדת, חנוכת בית, ימי נישואים,  חוגי בית ועוד. ישנה אפשרות לבחור נושא מרכזי שבו יתמקד הערב, כגון שירי ארץ ישראל, מנגינות מהעולם, שירים של אמנים ישראליים מוכרים, שירים נוסטלגיים, שירי אהבה ועוד או להתאים את השירים לפי הנושא הספציפי של האירוע. מומלץ לשלב באירועים אלה מקום לריקודים, מזון או כיבוד קל ומשקאות שעוזרים להפיג את המבוכה וליצור תחושת קרבה ואינטימיות בין המשתתפות.

סדנת ODT לנשים

מדובר על סדנה שמתמקדת בנושאים ותכנים ספציפיים ומבוססת על פעילויות שטח חווייתיות ומאתגרות ((outdoor training. הסדנה מתקיימת במקומות פתוחים כגון חוף הים, פארקים או יערות והיא עוסקת בנושאים חשובים רבים, בהם העצמה אישית, תקשורת בקבוצה, מנהיגות והובלה, מודעות חברתית ועוד. במסגרת הסדנה זוכות הנשים ליום כיפי מגבש, מצחיק ושובר שגרה, התורם לחידוש האנרגיות, הטענת המצברים וכן להתפתחות האישית והקבוצתית. סדנאות אלה יכולות להתקיים בצורה פרטית מצומצמת יותר או באופן מאורגן וגדול במסגרת יום כיף לעובדות החברה, מורות, גננות ועוד.